از دیو جپسن، مدیر DHW: هر روز روز خوبی برای تشکر است


تحقیقات نشان می دهد که صرف چند دقیقه برای تشخیص و ابراز قدردانی در هر روز معجزه ای برای بهبود خلق و خو و ذهنیت دارد.

ذهن ما برای مراقب خطرات و شناسایی مشکلات احتمالی است. این احتمالاً از اجداد باستانی ما سرچشمه می گیرد که برای آنها مراقبت از خرس ها و گرگ ها بسیار مهم تر از یادآوری محل شکوفه دادن گل های زیبا بوده است. چند دقیقه وقت گذاشتن برای یادآوری چیزهایی که برای آنها سپاسگزاریم – نه فقط در روز شکرگزاری بلکه هر روز – می تواند طرز فکر ما را به طرز چشمگیری تغییر دهد، خلق و خوی ما را بالا ببرد و چیزهای منفی را که همه ما هر روز تجربه و احساس می کنیم متعادل کند.

جلسات متعدد رهبری وجود دارد که DHW هر هفته برگزار می کند، و در همه این جلسات ما از پنج دقیقه اول استفاده می کنیم تا اتفاقات خوبی را که برای ما چه به صورت شخصی یا حرفه ای، به عنوان فردی یا گروهی رخ داده است، به اشتراک بگذاریم.

در طول جلسات رهبری هفته گذشته، ما در مورد برنامه های شکرگزاری مردم و دیدار با خانواده یا دوستان شنیدیم.

بیشتر در مورد کار DHW، ما همچنین خبر دریافت کردیم که بیمارستان دولتی غرب در Nampa پس از یک فرآیند بررسی طولانی و کامل توسط کمیسیون مشترک اعتبار یافته است. بیمارستان ایالتی غرب، درمان روانپزشکی بستری را برای جوانان 10 تا 17 ساله آیداهو ارائه می دهد و اعتباربخشی به این معنی است که بیمارستان تعهد خود را به بهبود مستمر در مراقبت از بیمار نشان داده است.

همچنین این هفته اخباری شنیدیم مبنی بر اینکه بیمارستان دولتی جنوب در بلک فوت برای اولین بار در ماه‌ها به طور کامل برای پرستاران پر می‌شود. هر دوی این خبرها برای رهبران ارشد DHW بودند، اما برای آیداهوایی‌ها نیز عالی هستند.

هر هفته، من از بسیاری از اتفاقات خوبی که در DHW و در زندگی شخصی افراد رخ می دهد، الهام می گیرم.

برای من، وقتی به این فصل شکرگزاری فکر می‌کنم و به پنج سال خدمتم در DHW فکر می‌کنم، چیزهایی که بیشتر از همه بابت آنها سپاسگزارم خانواده، دوستان و کارکنان شگفت‌انگیز DHW هستند. من دائماً از میزان تعهدی که کارکنان DHW برای کمک به هموطنان آیداهوایی خود به کار می‌آورند و روش‌های دلسوزانه‌ای که آنها برای انجام کارهای مهم خود انجام می‌دهند شگفت‌زده می‌شوم.

من این شانس را داشته ام که مستقیماً و غالباً تأثیر مثبت مستقیم کارکنان DHW بر افراد و خانواده ها را تماشا کنم. من اغلب گفته ام – و کاملاً معتقدم – که کارکنان DHW کسانی هستند که کار واقعی را انجام می دهند. وظیفه من این است که تمام تلاشم را برای حمایت از آنها انجام دهم تا بتوانند در تقویت سلامت، ایمنی و استقلال آیداهوایی موفق باشند.

همانطور که در طول جلسات رهبری خود در DHW انجام می دهیم، من ساکنان آیداهو را تشویق می کنم که قدردانی را به عنوان بخشی از یک روال روزانه یا هفتگی تمرین کنند. به سادگی در مورد چیزهایی که به خاطر آنها سپاسگزار هستید فکر کنید و آنها را با یک دوست، عضو خانواده، همکار یا همسایه به اشتراک بگذارید.

فکر می کنم از تاثیری که خواهد داشت شگفت زده خواهید شد.

امیدوارم روز شکرگزاری فوق العاده ای داشته باشید و هفته ای امن و سلامت داشته باشید!

وزارت بهداشت و رفاه آیداهو به تقویت سلامت، ایمنی و استقلال آیداهوایی اختصاص دارد. در healthandwelfare.idaho.gov بیشتر بیاموزید.



منبع