افتتاح شعبه جدید روغنکده بکلی در شهر مشهد مقدس – dietition


روغن های گیاهی خواص و فواید بسیاری دارند، به همین دلیل مورد توجه عموم از جمله ورزشکاران و افراد بیمار می باشد. مجموعه روغنکده بکلی معتبرترین و با کیفیت ترین مجموعه روغن گیری گیاهی و طبیعی در کشور است. با افتتاح شعبه جدید روغنکده بکلی در شهر مشهد مقدس، می توانید تمامی محصولات را به شکل روغن گیری، ارده گیری و کره گیری به صورت اینترنتی تهیه کنید.

معرفی روغنکده بکلی مشهد

مجموعه روغنکده بکلی برای اولین بار در شهر مقدس مشهد در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد. این مجموعه در استان خراسان با اخذ نمایندگی در مشهد هم اکنون دارای دو شعبه اول و دوم است. افتتاح شعبه جدید روغنکده بکلی به صورت مشتری محور در حال پاسخگویی و ارائه خدمات است. روغنکده بکلی در تلاش است از طریق تماس تلفنی و پشتیبانی در مورد اصالت و کیفیت کالا پاسخگوی مشتریان باشد و به سراسر کشور محصول خود را ارائه دهد.

انواع روغن های گیاهی در روغنکده بکلی

روغنکده بکلی در شهر مقدس مشهد مرجع تخصصی خرید انواع روغن های گیاهی و کره های آجیلی است. روغن های گیاهی به دلیل اینکه نسبت به داروهای شیمیایی عوارض کمتری دارند بهترین راهکار برای درمان بیماری ها هستند. علاوه بر این انواع روغن های خوراکی و سرخ کردنی با کیفیت، انواع کره های آجیلی مانند کره بادام زمینی بکلی، انواع شیره ها، کره نارگیل و عسل موجود است. کره بادام زمینی از مغذی ترین مواد غذایی است که بیشتر ورزشکاران از این مواد پرانرژی و سرشار از ویتامین استفاده می کنند.

روغن آرگان در کنار دانه های آرگان

 انواع روغن های مخصوص پوست و مو مانند روغن آرگان، نارگیل، خراطین، سیاه دانه و کرچک بکلی را در این فروشگاه می توانید پیدا کنید. روغن آرگان اصل پوست و مو یکی دیگر از محصولات مرغوب و با کیفیت شعبه جدید روغنکده بکلی است. افتتاح شعبه جدید روغنکده بکلی باعث می شود شما دیگر نگران خرید روغن گیاهی اصل نباشید.

خرید روغن آرگان اصل و تضمینی

روغن آرگان اصل و تضمینی در بازار کمیاب است. به دلیل اینکه جنس فیک و غیر اصل آن در بازار موجود است، می بایست برای خرید آن به مراکز معتبر مراجعه کنید. مجموعه روغنکده بکلی یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه هایی است که در زمینه تولید محصولات اصل کار می کند. شعبه جدید روغنکده بکلی در شهر مقدس مشهد با داشتن یک تیم حرفه ای و مجهز قادر به تولید بهترین روغن های خوراکی، درمانی و زیبایی است.

خرید روغن نارگیل

روغن نارگیل به صورت مستقیم و با دستگاه های پرس سرد از گوشتِ میوه درخت نارگیل بدست می آید. این روغن در صورت طبیعی بودن در دماهای زیر ۲۴ درجه سانتیگراد به صورت جامد در می آید. در صورت قرار گرفتن در دماهای بالای ۲۴ درجه سانتیگراد، مجدداً و کم کم به حالت فیزیکی مایع در خواهد آمد. روغن نارگیل در مصارف مختلف از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی، پن های گیاهی و البته در صنعت رستوران داری و آشپزی و همچنین شیرینی پزی کاربرد فوق العاده بالایی دارد.

این ماده غذایی با استفاده از بهترین تجهیزات و به صورت کاملا ارگانیک تهیه می شود. برای خرید روغن نارگیل می توانید به صورت حضوری به شعبه جدید روغنکده بکلی مراجعه کنید. یا اگر دسترسی به خرید فیزیکی ندارید می توانید از وب سایت این مجموعه به صورت اینترنتی خرید کنید.

روغن نارگیل درجه یک

محصولات درمانی روغنکده بکلی

محصولات درمانی مجموعه روغنکده بکلی شامل روغن های ماساژ، ضد درد، روغن بادام تلخ، روغن زردچوبه و روغن میخک است. این روغن های گیاهی از بهترین و تازه ترین مواد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و کاملا بهداشتی تولید می شوند. یکی از انواع روغن های ماساژ، روغن خراطین است. از ترکیبات اساسی و مهم روغن خراطین می توان به کلاژن، پروتئین، الانتئین و ویتامین E اشاره کرد. در واقع الانتئین موجود در این کرم باعث خاصیت منحصر به فرد روغن خراطین می شود. قیمت محصولات درمانی بکلی مناسب و شامل تخفیفات و شرایط ویژه است. طریقه ارسال محصولات به شهرستان ها و حتی روستاهای سراسر کشور با پست پیشتاز و در اسرع وقت انجام می شود.

خرید روغن سیاه دانه اصل

اگر خواهان استفاده از روغن سیاه دانه اصل هستید و می خواهید این روغن با ارزش را با قیمتی مناسب بخرید، به شعبه دوم روغنکده بکلی مراجعه کنید. اگر خارج از مشهد زندگی می کنید می توانید به فروشگاه اینترنتی روغنکده بکلی به آدرس وب سایت beklioil.com مراجعه کنید. با مراجعه به فروشگاه برتر می توانید مرغوبترین روغن سیاه دانه را با قیمت خوب و به صرفه خریداری کنید. افتتاح شعبه جدید روغنکده بکلی در مشهد، بلوار وکیل آباد واقع شده است.

روغن سیاه دانه از مرغوبترین روغن های بکلی است که به صورت مستقیم و با استفاده از دستگاه پرس سرد تولید می شود. این روغن برای درمان های مفصلی، تقویت ریشه مو، جلوگیری از ریزش و موخوره، پیشگیری از پیری زودرس، درمان سردرد و درمان درد و کم خونی مفید است. به علاوه دمنوش سیاه دانه در درمان سردرد، بهبود تب یونجه، درمان تشنج و صرع، از بین بردن سموم کبد، جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی و تسکین علائم مربوط به ترک اعتیاد استفاده می شود.

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد روغن های گیاهی خواص و فواید زیادی دارند و برای درمان و پیشگیری از بیماری ها مفید هستند. مجموعه روغنکده بکلی در استان خراسان و شهر مشهد دو شعبه حضوری و غیرحضوری دارد. افتتاح شعبه جدید روغنکده بکلی در شهر مقدس مشهد به شما در خرید بهترین و مرغوبترین روغن های گیاهی کمک می کند. روغن گیری و ارده گیری محصولات اصل این مجموعه به سراسر ایران ارائه می شود.