انجمن مواد افیونی در کالج بلمونت ابی در 25 ژانویه با حمایت باشگاه های روتاری شهرستان گاستون


با افزایش سریع مرگ و میر ناشی از فنتانیل و سایر مواد افیونی در شهرستان گاستون و در سراسر کشور، پنج باشگاه روتاری محلی به نیروهای خود پیوسته اند تا در روز پنجشنبه، 25 ژانویه 2024، ساعت 7 بعد از ظهر در کالج بلمونت ابی میزبان یک انجمن مواد افیونی باشند. این انجمن برای عموم آزاد است و هیچ هزینه ای برای پذیرش وجود ندارد. این انجمن با سخنرانان فعال در مبارزه برای نجات جان افراد در اینجا در The Haid در بلمونت ابی برگزار خواهد شد. آدرس 100 Belmont-Mount Holly Road است. بعد از اتمام برنامه قهوه و نوشابه در دسترس خواهد بود.

ویتنی نورتون، رئیس سابق باشگاه روتاری بلمونت، گفت: “ما در حال برگزاری این انجمن در پردیس بلمونت ابی هستیم، زیرا دانش آموزان کالج و دبیرستان و والدین آنها از جمله کسانی هستند که باید فوراً در مورد خطر قریب الوقوع ناشی از مواد افیونی اطلاع دهیم.” که در برنامه ریزی برای انجمن رهبری کرده است. نورتون گفت: «هرچه در مورد این مواد، روش‌های مبارزه با آن‌ها و نحوه کمک به قربانیان بیشتر آموزش ببینیم، جان‌های بیشتری را می‌توانیم نجات دهیم.»

حامیان این انجمن، باشگاه های روتاری بلمونت، گاستونیا، مونت هالی، گاستونیا ایست و گاستونیا ایونینگ هستند.

نورتون از ائتلاف مواد کنترل شده گاستون و کالج ابی بلمونت برای حمایت از این انجمن تشکر کرد.

سخنرانان شرکت کننده در انجمن عبارتند از:

  • دایانا ام. الیوت، دکترا، رئیس خدمات انسانی و جامعه شناسی و دانشیار روانشناسی، کالج بلمونت ابی.
  • میشل ماتیس، رئیس ائتلاف مواد کنترل‌شده گاستون و مدیر وزارتخانه‌های شاخه زیتون، مروری بر اپیدمی مواد افیونی ارائه می‌کند.
  • دلتون راسل، متخصص بهبودی، مدیریت بهداشت شرکا، در مورد مسائل مربوط به سلامت روان صحبت می کند.
  • Maceo Mayo، خدمات بهداشتی RHA، در مورد پیشگیری از مصرف مواد.
  • اندی لئونارد، رئیس پلیس کالج بلمونت ابی.

جسی بی. کالدول، قاضی ارشد سابق دادگاه عالی، به عنوان استاد تشریفات خدمت خواهد کرد و ویتنی نورتون سخنان افتتاحیه را بیان خواهد کرد.

این انجمن رایگان و برای همه علاقمندان به یادگیری در مورد پیشگیری از مرگ ناشی از فنتانیل و سایر مواد افیونی آزاد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این و سایر اشکال سوء مصرف مواد، به وب سایت ائتلاف مواد کنترل شده گاستون مراجعه کنید. www.gcsctogether.org.





منبع