“چیزی کدو تنبل” در شهرستان گاستون زنده می شود


کلمات توسط بن دانگان

والت دیزنی یک بار گفت: “اگر می توانید آن را رویا کنید، می توانید آن را انجام دهید.”

اینها فقط کلماتی نیستند که در یک قاب قرار دهید و به دیوار آویزان کنید تا احساس خوبی داشته باشید. اینها کلماتی هستند که قرار است به دل بنشینند و عملی شوند.

این دقیقاً همان کاری است که اسکات آلن و جیمی پیکرینگ کمی بیش از 20 سال پیش در حالی که با هم برای والت دیزنی Imagineering کار می کردند – بازوی تحقیق و توسعه شرکت والت دیزنی – انجام دادند. طبق ویکی پدیا، این گروه تا حد زیادی مسئول ایجاد، طراحی و ساخت پارک های موضوعی و جاذبه های دیزنی در سراسر جهان است.

آنها در طول مدتی که با هم کار می کردند، توصیه های والت دیزنی را جدی گرفتند. هر دوی آنها رویایی داشتند – رویای نوشتن و تولید یک کتاب کودک.

آنها با هم رویاپردازی کردند یه چیزی کدو تنبل، کتاب کودکانه با موضوع هالووین در مورد اجازه دادن به تخیل شما بدون محدودیت.

کدو تنبل کمی ساخته اسکات آلن و جیمی پیکرینگ

در سراسر کتاب، گروهی از شخصیت‌های کلاسیک هالووین مانند گربه‌های سیاه، جادوگران، ارواح و غیره نشان می‌دهند که چگونه یک کدو تنبل معمولی – نماد جهانی هالووین – را می‌گیرند و آن را به چیز دیگری تبدیل می‌کنند.

این کتاب کودکان در مورد کدو تنبل، که بیش از 20 سال پیش منتشر شد، در اینجا در شهرستان گاستون زنده شد و به یک رویداد پاییزی سالانه به نام جشنواره کدو تنبل. هر ساله توسط NC Cooperative Extension در گاستون کانتی حمایت می شود و این سوال را می پرسد: امسال با کدو تنبل خود چه خواهید کرد؟

یکی از راه‌هایی که می‌توانید با جشنواره امسال درگیر شوید، مسابقه تزئین کدو تنبل است که توسط NC Cooperative Extension و کتابخانه عمومی شهرستان گاستون برگزار می‌شود. برای اینکه واجد شرایط برنده شوید، آنها فقط از شما می خواهند که یک کار انجام دهید – کدو تنبل خود را با استفاده از هر نوع موادی تزئین کنید (نه حک کنید) تا موضوع یا شخصیتی از کتاب کودکان مورد علاقه خود را به تصویر بکشید.

هیچ کمبودی در ایده با این معیار وجود ندارد. خرس پدینگتون، کاترپیلار بسیار گرسنه، پیت گربه، هری پاتر یا شخصیتی از شب بخیر ماه. درست همانطور که کتاب آلن و پیکرینگ می گوید، احتمالات بی پایان هستند.

و اگرچه ممکن است جشنواره فیزیکی به دلیل COVID-19 مانند سال گذشته به نظر نرسد، اما همچنان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مسابقه تزیین کدو تنبل در حال حاضر در حال انجام است و حداکثر تا پنجشنبه، 1 اکتبر، آثار ارسالی را می پذیرد. چه بهتر این است که شرکت در آن هیچ هزینه ای ندارد. حتی کدو تنبلی که برای تزئین انتخاب می کنید رایگان است! شما می توانید مال خود را در Gastonia-Main Library در 1555 E. Garrison Blvd از هم اکنون تا 30 سپتامبر.

آلن خواننده را ترک می کند یه چیزی کدو تنبل با این کلمات پایانی:

«یک کدو تنبل احتمالاً چیزهای زیادی است،
هیچ محدودیتی برای تمام لذتی که به ارمغان می آورد وجود ندارد.
هیچ محدودیتی برای چیزهایی که می تواند باشد وجود ندارد،
شرط می بندم می توانید حداقل دو یا سه فکر کنید!»

بنابراین، امسال برای کدو تنبل خود چه فکری می کنید؟ شاید به نظر برسد که کووید-19 امسال خیلی چیزها را از ما گرفته است، اما نمی‌توانیم اجازه دهیم که عشق به هالووین و شادی این کدو تنبل‌ها را از ما بگیرد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ششمین جشنواره سالانه کدو تنبل و نحوه شرکت در مسابقه تزیین کدو تنبل به سایت مراجعه کنید. اینجا.