انحصاری: Blackwell Security با پشتیبانی General Catalyst 13 میلیون دلار به دست می آورد



شرکت امنیت سایبری بلک‌ول سکیوریتی با تمرکز بر مراقبت‌های بهداشتی، ۱۳ میلیون دلار را در دور سرمایه‌گذاری به رهبری جنرال کاتالیست و رالی ونچرز تضمین کرده است.

این شرکت که ساخته مشترک General Catalyst و Rally Ventures است، Geyer Jones را نیز به عنوان اولین مدیر اجرایی خود استخدام کرد. جونز قبلاً به عنوان مدیر عامل در شرکت امنیت مراقبت های بهداشتی IoT Cylera و مدیر ارشد استراتژی در RSA خدمت می کرد.

این شرکت مستقر در میشیگان با شرکایی مانند شبکه تضمین سلامت جنرال کاتالیست و سیستم‌های بهداشتی برای آزمایش و ایجاد راه‌حل‌های تشخیص و پاسخ تهدیدات سایبری کار می‌کند.

پیشنهاد تشخیص و پاسخ توسعه یافته مراقبت‌های بهداشتی مدیریت شده بلک‌ول (MHXDR) به سیستم‌ها و ارائه‌دهندگان بهداشتی راه‌حل‌های امنیت سایبری متناسب با نیازهای سازمان ارائه می‌دهد و به هر نقطه پایانی در شبکه ارائه‌دهنده می‌پردازد.

جاکلین میلر، رئیس و مدیر عملیات بلک ول، با او به گفتگو نشستند MobiHealthNews برای بحث در مورد بودجه، و آنچه که پیشنهاد Blackwell را از سایر شرکت های امنیت سایبری در بازار متفاوت می کند، برجسته کرد.

“من فکر می کنم ارائه دهندگان فعلی به طور کامل نمی دانند PHI کجاست [personal health information] میلر گفت.

“بدون داشتن چنین زمینه ای از نحوه عملکرد مراقبت های بهداشتی و مکانی که PHI وجود دارد، و سپس قادر به تعیین اینکه آیا PHI به خطر افتاده است یا نه، در طول یک تحقیق بسیار مهم است. راه حل.”

او گفت همچنین دامنه‌های بیشتری در مراقبت‌های بهداشتی وجود دارد که معمولاً توسط یک ارائه‌دهنده MDR یا سایر خدمات امنیتی ارائه نمی‌شوند، از جمله حوزه تجهیزات پزشکی متصل و فضای کاربردی بالینی، که بلک‌ول به آنها رسیدگی می‌کند.

با حمله Change Healthcare نیاز به راه‌حل‌های سفارشی که نقاط درد خاص را در مراقبت‌های بهداشتی مدیریت می‌کنند آشکار شد.

«نقض مراقبت‌های بهداشتی تغییر شبیه به همه‌گیری کووید است که ما شاهد آن بودیم، جایی که کل صنعت می‌دانست که این یک تهدید است و ما باید کاری در مورد آن انجام دهیم، اما به نوعی عقب نشسته بودیم و واقعاً آن را جدی نمی‌گرفتیم تا زمانی که این اتفاق نیفتاد. میلر گفت: «من فکر می‌کنم این یک لحظه برای صنعت است که نشان دهد این مشکل برای مدت طولانی ادامه داشته است، و اکنون باید آن را جدی بگیریم، زیرا واقعاً همه‌گیری بعدی در بخش مراقبت‌های بهداشتی است.

این شرکت که به عنوان یک شرکت هچ GC راه اندازی شد، از شراکتی که با جنرال کاتالیست ایجاد کرده است استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که کاربرد آن به خوبی در بازار مراقبت های بهداشتی قرار می گیرد و این نقاط دردناک را برطرف می کند.

“[General Catalyst] میلر گفت: توصیه های عملی زیادی برای راه اندازی یک کسب و کار ارائه کرد، اما مهمتر از آن، روابطی که جنرال کاتالیست ایجاد کرده و اعتمادی که جنرال کاتالیست در صنعت مراقبت های بهداشتی ایجاد کرده است، به ما کمک زیادی کرده است.

بنابراین، ما توانسته‌ایم در برنامه بیمه سلامت در شبکه‌ای که جنرال کاتالیست ما را به آن می‌رساند، میزان بازخورد و زمان آزمایش را در ارائه راه‌حل‌مان، از نظر دامنه موارد ارزشمند و غیر ارزشمند، تسریع کنیم. میلر گفت که این شامل برخی از نام‌های بسیار قابل توجه است و بنابراین ما می‌توانیم بهترین برنامه‌های امنیت سایبری را برای هر سازمان مراقبت‌های بهداشتی، صرف نظر از اندازه، در ایالات متحده بیاوریم.

این شرکت از این بودجه برای گسترش عملیات امنیتی و تیم عرضه به بازار استفاده خواهد کرد.

مهم‌تر از آن، ما قابلیت‌های تشخیص تهدید، پاسخ و اتوماسیون خود را در پلتفرم MHXDR خود ایجاد خواهیم کرد. بنابراین، سفارشی‌سازی کتاب‌های پاسخ خودکار و استفاده از هوش مصنوعی بسیار سریع‌تر از سایر رقبا یا ابزارهای دیگر، و واقعاً نگاهی منحصر به فرد میلر گفت.

“ما با تعدادی از بازیگران فناوری در بازار همکاری می کنیم تا راه حل هایی را که در حال حاضر وجود دارند، یکپارچه کنیم. هدف ما این نیست که وارد محیط یک مشتری جدید شویم و فناوری آنها را پاره کنیم و جایگزین کنیم، بلکه از آن استفاده کنیم و از آن استفاده کنیم. سپس بیشتر با آن انجام دهید تا سطح دفاعی مورد نیاز آنها را فراهم کنید.”



منبع