انحصاری: Chamber Cardio 8 میلیون دلار بودجه اولیه را تضمین می کند



Chamber Cardio، یک پلت فرم سلامت جمعیت که به تیم‌های قلب و عروق کمک می‌کند تا به سمت مراقبت‌های مبتنی بر ارزش حرکت کنند، 8 میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری اولیه به رهبری جنرال کاتالیست تضمین کرده است.

سرمایه‌گذار فعلی AlleyCorp و شرکت Ventures، American Family Ventures و CityLight در این دور شرکت کردند.

جورج آلوت، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران چمبر کاردیو، گفت: “همانطور که شروع به قرارداد با ارائه دهندگان در سراسر کشور کردیم، دیدیم که آنها برای مراقبت مبتنی بر ارزش آماده هستند.” MobiHealthNews. آنها به طور کامل آن را درک نمی کنند. آنها اگر اصلاً در معرض آن قرار گرفته اند، زیاد در معرض آن قرار نگرفته اند، اما برای تغییر آماده هستند.

پلتفرم این شرکت به متخصصان قلب بینش در مورد عملیات مراقبت، مراقبت های مبتنی بر ارزش و مسیرهای مراقبت و همچنین پشتیبانی اداری برای کارکنان بالینی می دهد.

همچنین بینشی در مورد مذاکره پرداخت‌کننده در مورد قرارداد مراقبت مبتنی بر ارزش، طبقه‌بندی ریسک برای ارائه‌دهندگان برای درک بیمارترین بیماران و خوراک‌های پذیرش، ترخیص و انتقال (ADT) ارائه می‌دهد.

“[ADT feeds] آلوت گفت: «پزشكان مراقبت اوليه معمولاً آن را دارند، اما متخصصان قلب اين كار را ندارند. بنابراین آنها زمان زیادی را نمی دانند که بیمارانشان چه زمانی به بیمارستان می روند یا چه زمانی مرخص می شوند تا برنامه ریزی مناسب ترخیص را انجام دهند.

این شرکت از منابع مالی برای گسترش عملیات خود و دسترسی به سراسر کشور استفاده خواهد کرد.

“ما یک رویکرد شبکه محور داریم؛ ما شبکه هایی از متخصصان قلب ایجاد می کنیم. بنابراین، آنچه که ما به دنبال انجام آن هستیم این است که به ایجاد شبکه ای از متخصصان قلب در سراسر کشور ادامه دهیم، به ساخت فناوری سلامت جمعیت اختصاصی خود به طور خاص برای قلب و عروق ادامه دهیم. آلوت گفت و تیم خود را بسازیم.

Chamber Cardio در حال حاضر در منطقه میانه آتلانتیک، از جمله واشنگتن، دی سی، و ویرجینیا فعالیت می کند و امیدوار است در سال آینده به سه تا چهار منطقه جغرافیایی جدید گسترش یابد.



منبع