اپل راه حلی برای بازگرداندن ممنوعیت فروش اپل واچ پیدا می کند



روز چهارشنبه، دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه فدرال اعلام کرد که آن را تایید خواهد کرد ممنوعیت اعمال شده توسط کمیسیون تجارت بین‌الملل بر فروش و واردات ساعت‌های سری 9 اپل و واچ اولترا 2 در ایالات متحده

با این حال، این غول فناوری راهی برای نگه داشتن ساعت‌ها در قفسه‌ها و رفع ممنوعیت با تغییر دادن ساعت‌های خود به گونه‌ای پیدا کرده است که ویژگی مورد بحث اکسیژن خون را در بر نگیرد.

عقب و جلو شدن در دسترس بودن ساعت های اپل به دلیل اختلافات مداوم بین اپل و شرکت medtech است. ماسیمو، که در سال 2020 از اپل به اتهام شکار غیرقانونی کارمندانش و سرقت اسرار تجاری مرتبط با فناوری که از نور برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون در اپل واچ استفاده می کند، شکایت کرد.

در ماه اکتبر، اپل پس از صدور دستور ITC برای محافظت از ساعت های هوشمند خود، از فروش و واردات آن منع شد. زمینه های.

پرزیدنت بایدن 60 روز فرصت داشت تا دستور ITC را که اپل را از فروش ساعت‌هایش منع می‌کرد، بازبینی و لغو کند، اما در مهلت مقرر این ممنوعیت را وتو نکرد.

اپل متعاقبا درخواست تجدیدنظر به دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه فدرال داد و در 15 ژانویه، دادگاه این ممنوعیت را دوباره برقرار کرد.

از آنجایی که اپل توانست ویژگی اکسیژن خون خود را به حالت تعلیق درآورد، ساعت ها دوباره برای فروش در دسترس هستند، اما بدون فناوری اکسیژن خون.



منبع