ایگلسیاس، به تیم کمک مالی دوک را برای بهبود مراقبت از زنان سیاه پوست و اسپانیایی تبار از طریق مراقبت پری ناتال اعطا کرد.


دانا ایگلسیاس، MD، MPH، مدیر پزشکی مرکز مراقبت‌های زایمانی بیمارستان چاتهام، کمک هزینه‌ای از بنیاد دوک برای کمک به بهبود کیفیت و تداوم مراقبت ارائه شده به زنان سیاه‌پوست و اسپانیایی تبار با اجرای یک آژانس بین‌رشته‌ای پری ناتال دریافت کرده است. برنامه هماهنگی مراقبت در شهرستان چاتم. این پروژه بر اساس کار Equity for Moms and Babies Realized Across Chatham (EMBRACE) است، که به دنبال تضمین نتایج تولد موفق و عادلانه برای زنان و نوزادان در Chatham County، NC، از طریق همسویی سیستم و خدمات در شرکای زیر است: Chatham. اداره بهداشت عمومی شهرستان، بیمارستان Chatham، UNC Family Medicine، خدمات بهداشتی Piedmont، بخش خدمات اجتماعی شهرستان Chatham و اتحاد سلامت Chatham.

این پروژه از یک تیم هماهنگی مراقبت پری ناتال (تیم PNCC) و تجزیه و تحلیل شکاف برای شناسایی تیم و ایجاد یک فرآیند مراقبت بالینی کارآمد استفاده می کند. کار تیم PNCC سه بخش خواهد بود:

  1. ارائه پشتیبانی بالینی با لمس بالا برای بیماران در مراکز بهداشتی اجتماعی Piedmont Health Siler و Moncure، که توسط خدمات مبتنی بر جامعه اداره بهداشت عمومی شهرستان Chatham افزوده شده است، که با هم کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که همه منابع داخل و خارج از سایت های مراقبت اولیه به هم متصل هستند.
  2. بررسی گردش کار و ارتباطات بین آژانس‌ها و انطباق برای تسهیل تماس بلادرنگ و دستیابی گرم به خدمات تعیین‌کننده‌های اجتماعی سلامت (SDOH)، خدمات تغذیه زنان، نوزادان و کودکان (WIC)، بهداشت رفتاری، دندان‌پزشکی، بهداشت خانه، شبکه های پشتیبانی اجتماعی و موارد دیگر. این تیم از ساختارها و سیستم های موجود از برنامه Equity for Moms and Babies Realized Across Chatham (EMBRACE) استفاده خواهد کرد.
  3. EMBRACE برای ایجاد همسویی سیستم ها و همکاری های بین بخشی از طریق ساختاردهی جریان های کاری در بین آژانس های شریک کار خواهد کرد و با هماهنگ کننده برنامه پری ناتال در زمینه توسعه حرفه ای کارکنان، اساتید و کارآموزان در زمینه های کار تیمی و ارتباطات بین حرفه ای، سوگیری ضمنی، و همکاری خواهد کرد. نابرابری در مراقبت های دوران بارداری، با هدف بهبود پایدار در آگاهی فرهنگی از طریق اجرای شیوه های عادلانه در محل کار و در برخورد با بیمار.

ایگلسیاس می‌گوید: «یک اصل اساسی برابری سلامت، کاهش نابرابری‌های مراقبت‌های بهداشتی با تمرکز بر نیازها، شکاف‌ها و نابرابری‌های آسیب‌پذیرترین افراد است، این رویکرد سیستماتیک و سیستماتیک برای مراقبت‌های بهداشتی جامع، در خدمت کل جامعه، مراجعین، بیماران و بیماران است. خانواده ها. من این را برجسته کرده ام تا تاکید کنم که به همه بیماران پری ناتال در این فرصت کمک هزینه اعطا شده خدمات ارائه می شود.