بهترین هتل ‌های ۵ ستاره تهران – dietition


تهران، پایتخت ایران، پذیرای مسافران زیادی است. در این شهر زیبا، گالری‌های هنری زیبا، کاخ‌هایی با معماری شگفت انگیز، کوه‌هایی با چشم‌انداز زیبا برای کوهنوردی و رستوران‌های خوب بسیاری برای لذت بردن در طول سفر وجود دارند.

مانند هر مقصد مسافرتی، مشکلی که مسافران با آن روبه رو هستند، انتخاب مکان مناسب برای اقامت است. خوشبختانه، تهران گزینه‌های اقامتی شگفت انگیزی برای انتخاب دارد. مجموعه‌هایی مانند هتل هما، هتل استقلال و هتل پارسیان آزادی از جمله بهترین هتل ‌های تهران هستند که برای رزرو آن‌ها با تخفیف ویژه می‌توانید اینجا کلیک کنید.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس یکی از بهترین هتل‌ های تهران به شمار می رود. این هتل در شمال تهران با مدیریت هتل‌های زنجیره‌ای اسپیناس در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. اسپیناس پالاس در مجموع دارای ۲۰ طبقه با ۴۰۰ اتاق است.

تلویزیون، کمد دیواری، تلفن، مینی یخچال، چای­ساز و مبلمان در همه اتاق‌های بزرگ آن وجود دارند. همه اتاق ها دارای یک حمام اختصاصی با دوش، وان یا جکوزی هستند و برخی از اتاق‌ها، بالکن نیز دارند. همچنین Wi-Fi نامحدود رایگان در سرتاسر هتل موجود است.

در این هتل مجلل، دو رستوران وجود دارد که یکی به غذاهای سنتی ایرانی و دیگری به غذاهای مدرن بین‌المللی اختصاص یافته است. در کاخ اسپیناس یک کافی شاپ سلطنتی نیز برای پذیرایی از مهمانان با فضایی بزرگ وجود دارد.

از دیگر امکانات رفاهی و خدماتی که در هتل اسپیناس پالاس ارائه می‌شود، می‌توان به استخر، اسپا، سالن بدنسازی، خشک‌شویی، صرافی، فروشگاه سوغات، مرکز خرید و خدمات CIP و VIP اشاره کرد.

فاصله جاذبه‌های اصلی نزدیک به این هتل تهران به شرح زیر هستند:

برج آزادی: ۱۹ دقیقه با ماشین (۱۵ کیلومتر)

برج میلاد: ۱۲ دقیقه فاصله با ماشین (۱۱ کیلومتر)

مجتمع سعدآباد: ۲۴ دقیقه با ماشین (۱۱ کیلومتر)

کاخ گلستان: ۳۵ دقیقه با ماشین (۲۵ کیلومتر)

برای رزرو آنلاین هتل اسپیناس پالاس با بهترین قیمت می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران که در سال ۱۳۹۰ واقع در استان تهران توسط گروهی از متخصصان ایرانی و کانادایی تاسیس شده است از بهترین هتل‌ های تهران به شمار می‌آید. این هتل دارای اتاق‌های بزرگ با چشم‌انداز باشکوه کوه البرز و شهر تهران و مجهز به امکانات رفاهی مدرن برای رفاه حال مسافران است.

مهمانان می‌توانند از رستوران‌ها و کافه‌های مجلل هتل، سالن کنفرانس چندمنظوره و سالن ضیافت مجلل این هتل خدمات دریافت کنند.

مرکز آبگرم و سلامتی هتل شامل امکانات رفاهی مختلفی مانند استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی مجهز، اسپای معطر، سالن ماساژ، حمام ترکی و کافی شاپ است و فضایی دلپذیر و آرام را برای مهمانان فراهم می‌کند.

هتل ویستریا تهران موقعیتی استراتژیک دارد تا تجربه‌ای به‌یادماندنی و طولانی‌مدت را برای مهمانان خود فراهم کند. این هتل در یکی از نقاط برجسته شمال تهران، در محدوده رشته کوه البرز و در بلندترین قله شهر قرار گرفته است.

این هتل تهران به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دیدنی، مراکز تجاری و تفریحی بزرگ، مسیرهای پیاده روی و موزه‌ها دسترسی دارد. از جاذبه‌های اطراف این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاخ سعدآباد
  • کاخ نیاوران، موزه کتابخانه سلطنتی
  • موزه خودروهای انحصاری پهلوی و غیره

برای رزور آنلاین هتل ویستریا تهران اینجا کلیک کنید.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی تهران یکی از بزرگ‌ترین، مجلل‌ترین و بهترین هتل ‌های تهران واقع در شمال پایتخت است. در این هتل تهران، تعداد زیادی اتاق در انواع مختلف از جمله اتاق‌های دابل و دو نفره، سوئیت‌های جونیور، رویال و اتاق‌های ویژه برای افراد معلول وجود دارد.

هتل پارسیان آزادی سعی در ارائه گزینه‌های بسیار متنوع برای میهمانان محترم دارد و خدمات مختلفی به میهمانان خود ارائه می‌دهد. ازجمله آنها می‌توان به رستوران ۲۴ ساعته غذاهای ایرانی، رستوران بین‌المللی ارکیده در طبقه ۲۶، رستوران ایتالیایی و هفت سالن چندمنظوره اشاره کرد.

همچنین این هتل با ظرفیت‌های مختلف بیش از ۷۰۰ همایش، کنفرانس، نشست و ضیافت را در طول یک سال پوشش می‌دهد.

هتل استقلال تهران

از سال ۱۳۶۲ هتل بین‌المللی پنج ستاره پارسیان استقلال که برای اولین بار به نام هتل رویال هیلتون تهران نام‌گذاری شد، میزبان مهمانان، رویدادها و سمینارهای بی‌شماری بوده است.

هتل بین‌المللی استقلال در مجاورت رشته کوه البرز قرار دارد. این اقامتگاه با مساحت ۷۰ هزار متر مربع توسط حیدر غیایی به‌عنوان پیش‌گام معماری مدرن در ایران و معمار مشهور انگلیسی راگلان اسکوایر که هتل‌های هیلتون را طراحی کرده، طراحی شده است. هتل استقلال در گذشته، اولین هتل در نوع خود در خاورمیانه بود.

این مجموعه دارای دو ساختمان با اتاق‌های رو به کوه و شهر، سوئیت‌های جونیور و رویال و تالار دریای نور بدون ستون است.

هتل هما تهران

هتل هما تهران در شمال پایتخت ایران واقع شده و یکی از بهترین هتل‌ های تهران است. این هتل تنها هشت دقیقه پیاده تا میدان ونک فاصله دارد، جایی که مغازه‌ها، رستوران‌ها و انواع گزینه‌های حمل‌ونقل در آن یافت می‌شوند. اتاق‌ها و سوئیت‌های این اقامتگاه امکانات زیادی مانند تهویه مطبوع، یخچال و گاوصندوق را نیز ارائه می‌دهند.

تلویزیون ماهواره‌ای و دسترسی Wi-Fi در تمام قسمت‌های هتل در دسترس هستند. مهمانان می‌توانند از مناظر عالی شهر و کوه‌های البرز در طبقات بالاتر لذت ببرند. در طبقه همکف، فروشگاهی وجود دارد که لوازم ضروری را را به فروش می‌رساند. این هتل دارای سالن بدنسازی و استخر نیز است.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. میهمانانی که در هتل هما تهران اقامت دارند، می‌توانند برای صرف غذاهای ایرانی فوق‌العاده به رستوران معراج در طبقه شانزدهم مراجعه کنند.

جمع‌بندی

تهران به‌عنوان پایتخت کشورمان دارای جاذبه‌های تفریحی و فرهنگی متفاوتی است. این شهر هتل‌های ۵ ستاره لوکسی برای اقامت دارد. اقامتگاه‌هایی همچون هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا تهران از بهترین هتل ‌های تهران هستند که تجربه‌ای از اقامتی لوکس به مهمانان خود ارائه می‌دهند.