مرکز فروش و اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران – dietition


اگر هنگام بازدید از نمایشگاه‌های گوناگون به غرفه‌های فعال در آن‌ها توجه کرده‌باشید، احتمالا سازه‌های سبک و موقت این غرفه‌ها نظر شما را جلب کرده‌اند؛ به این سازه‌های موقت اسپیس فریم می‌گویند. با توجه به اهمیت این محصولات در تشکیل غرفه‌های نمایشگاهی، در این نوشته قصد داریم یک راهنمایی جامع را در رابطه با اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران ارائه دهیم. در پایان نیز در رابطه با نحوه خرید و مراکز ارائه‌دهنده اسپیس فریم در تهران، صحبت خواهیم کرد.

images_1673944100.png

اسپیس فریم چیست؟

اسپیس فریم (Space Frame) که اختصارا با نام اسپیس نیز شناخته می‌شود، سازه‌ای با قابلیت نصب و بازوبسته کردن است که برای ساخت‌وسازهای موقت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول را در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مشابه، می‌توان جایگزین داربست‌های پردردسر دانست. برخلاف داربست‌ها، اسپیس فریم با ظاهری زیبا در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، تبلیغات محیطی و… کاربرد دارد. در واقع نبود سازه‌های شکیل، همواره یکی از ضعف‌های بزرگ در سازه‌های پیش‌ساخته بود که در سال‌های اخیر توسط اسپیس‌ها برطرف شده‌است.

مزایا

اسپیس فریم‌ها مزایای زیادی دارند که باعث فراگیری استفاده از این سازه‌های موقت در سال‌های اخیر شده و میزان تقاضای اسپیس فریم در تهران را نیز افزایش داده‌است. موارد زیر، برخی از مهم‌ترین مزایای بهره‌مندی از اسپیس فریم هستند:

  1. نصب آن نیاز به نیروی متخصص ندارد و در کمترین زمان انجام می‌شود.
  2. ساخت بنای مورد نظر با سرعت بالایی اتفاق می‌افتد.(سرعت بالای احداث)
  3. در انواع فضاهای باز و سرپوشیده نصب می‌شود.
  4. ظاهر زیبایی دارد و علیرغم وزن کم، در برابر شرایط جوی و نور آفتاب مقاوم است.
  5. به دلیل وزن پایین، حمل‌ونقل ساده و کم‌هزینه‌ای دارد.
  6. با یک دسته سازه ثابت و مشخص، قابلیت اجرای طرح‌های مختلف را دارد. (تنوع کاربری)

images_1673944126.png

کاربردها

اسپیس فریم یکی از کاربردی‌ترین سازه‌های پیش‌ساخته به‌حساب می‌آید که در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین موضوع باعث استقبال از اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران شده‌است. ساخت سالن‌های همایش و نمایشگاه، ساخت غرفه‌های فضای باز، ساخت سن و استیج، ساخت غرفه‌های فضای بسته، ساخت سوله، ساخت قاب بنر (اسپیس بنر)، ساخت موکب و ایستگاه صلواتی، ساخت سقف، پارکینگ و استخر، غرفه سازی، پارتیشن نمایشگاهی، طاق نصرت، طاق رومی، ساخت انباری در پشت بام و… همگی از موارد استفاده این محصول پرکاربرد هستند. با توجه به همین کاربردهای متعدد، در این نوشته فروش و اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران را با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران

مراکز متعددی وجود دارند که به فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران می‌پردازند؛ اما در صورتی که قصد تهیه این محصول را دارید، باید با عوامل تاثیرگذار در قیمت اسپیس‌ها آشنا شوید:

  1. میزان آهن و مسوار به کار رفته در تولید اسپیس فریم به‌عنوان مواد اولیه اساسی این محصول، در قیمت هر متر از آن تاثیرگذار است.
  2. کیفیت مواد مورد استفاده درآبکاری اسپیس فریم، در قیمت نهایی این محصول موثر است.
  3. همان‌گونه که نوع فرآیند جوش در قیمت اغلب سازه‌های فلزی تاثیر می‌گذارد؛ در اسپیس‌ها نیز نوع اتصالات، بست اسپیس فریم یا بست پروانه‌ای مورد استفاده، در نرخ نهایی این محصول تعیین‌کننده خواهد بود.

images_1673944200.png

در رابطه با قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران که در مراکز متعددی عرضه می‌شود، قیمت هرشاخه از آن را باید تابعی از قیمت هر متر از این محصول دانست. به‌عنوان مثال اگر هر متر از این محصول ۱۰۰ هزار تومان قیمت داشته‌باشد، یک شاخه چهار متری از آن را طبیعتا می‌توان با ۴۰۰ هزار تومان تهیه نمود. با توجه به اینکه این هر متر از این محصول حدود ۲۳۵ هزار تومان قیمت دارد، یک شاخه ۲.۷ متری آن را می‌توان با حدود قیمت ۶۵۰ هزار تومان خریداری کرد.

البته گفتنی است که قیمت طول‌های زیر یک متر از اسپیم فریم در تهران، نرخ‌های جداگانه‌ای دارد؛ به‌عنوان مثال برای خرید ۱۵ سانتی‌متر از اسپیس فریم آب‌کاری، ممکن است مجبور به پرداخت ۲۰۰ هزار تومان شوید. بنابراین هرچه طول مورد نیاز شما بیشتر باشد، احتمالا خرید به‌صرفه‌تری خواهید داشت.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران

مراکز فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران، در بسیاری از موارد امکان اجاره محصولات را هم برای مشتریان فراهم می‌کنند. در واقع اجاره فریم اسپیس بیشتر برای کسانی مناسب است که تنها چند روز به این سازه نیاز دارند؛ طبیعی است که اجاره این محصول، قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به خرید آن خواهد داشت. اگر قصد تهیه اسپیس فریم در تهران یا کرج را داشته‌باشید، احتمالا شرایط مناسب‌تری خواهید داشت؛ زیرا فروشگاه‌های عرضه‌کننده اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران، تنوع بالاتری را نسبت به بسیاری از شهرها ارائه می‌دهند.

images_1673944140.png

اسپیس فریم دسته دوم

خرید اسپیس فریم نمایشگاهی به‌صورت دسته دوم، یکی دیگر از روش‌های کاهش هزینه برای تهیه این محصول به‌حساب می‌آید. در کنار اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران که طبیعتا محصول در اختیار شما پیش از این استفاده شده‌است، در برخی موارد نیز این محصولات را پس از مصرف‌شدن به فروش می‌رسانند. تنها نکته‌ای که در خرید یا اجاره اسپیس فریم به‌صورت دسته دوم باید رعایت کرد، توجه به کیفیت سازه است؛ چرا که اگر کیفیت مواد به کار رفته در ساخت سازه خوب نباشد، امکان تخریب و تحمل‌نکردن وزن در آن‌ها وجود دارد.

مراکز عرضه اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران

انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران و سایر شهرها، یکی از ارکان اصلی در تهیه محصول به‌شمار می‌رود. شرکت تولیدی و صنعتی اسپیس فریم یکی از همین مراکز معتبر است که در حوزه فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران و کرج فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین در کنار فروش، خدمات اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران و کرج را هم دراختیار مشتریان قرار می‌دهد.

گروه صنعتی تولیدی اسپیس فریم با متدهای پیشرفته ساخت اسپیس فریم در ابعاد متفاوت و استحکام‌های مختلف، یکی از پیشگامان صنعت تولید سازه‌های نمایشگاهی محسوب می‌شود.. این مجموعه در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردید و سابقه همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی را در کارنامه دارد.

images_1673944158.png

کلام آخر

اسپیس فریم (Space Frame) که اختصارا با نام اسپیس نیز شناخته می‌شود، یکی از جایگزین‌های مناسب داربست به‌حساب می‌آید. برخلاف داربست‌های سنگین و پردرسر، اسپیس فریم با ظاهری زیبا در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، تبلیغات محیطی و… کاربرد دارد.

خرید و اجاره اسپیس فریم در تهران و سایر شهرها به‌صورت نو و دسته دوم، یکی از موارد مهمی است که در این نوشته به آن پرداختیم. مراکز عرضه این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردارند که باید در انتخاب آن‌ها دقت نمود. شرکت تولیدی و صنعتی اسپیس فریم یکی مراکز معتبری است که در حوزه عرضه اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران و کرج فعالیت می‌کند و با مراجعه به وب‌سایت www.spaceframe.ir این شرکت، می‌توانید از بهترین مشاوران فروش و اجاره (مشاوره رایگان) این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.