دوره فشرده زبان آلمانی در آموزشگاه ملل – dietition


زبان آلمانی از جمله زبان هایی است که طرفداران زیادی دارد. این زبان در اروپا جزو پرتکلم ترین زبان ها محسوب می‌ شود. زبان آلمانی علاوه بر کشور آلمان در کشورهای دیگر مانند سوئیس، اتریش، هلند و لیختن نیز استفاده می‌ شود. آلمان یکی از کشورهای مهم دنیا محسوب می ‌شود و در زمینه های مختلف موفقیت های زیادی را کسب کرده است. در دنیا شرکت های زیادی وجود دارند که به زبان آلمانی مشغول به فعالیت هستند. افراد می توانند با یادگیری زبان آلمانی به آسانی با این افراد و شرکت ها ارتباط برقرار کنند.

آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه زبان ملل

آموزش زبان آلمانی آموزشگاه ملل همواره با متدهای توصیه شده آموزش از سوی سفارت آلمان است. هم اکنون در کلاس های این آموزشگاه، آموزش زبان آلمانی با کتاب Starten Wir به عنوان بهترین متد آموزش تدریس می ‌شود. کلاس زبان آلمانی بزرگسالان مختص رده سنی ۱۶ سال به بالا است و افرادی که قصد دارند در آزمون سفارت برای ادامه تحصیل یا مهاجرت و اخذ اقامت در آلمان شرکت کنند، می‌توانند در این کلاس ها حضور پیدا کنند.

دوره فشرده زبان آلمانی چگونه است؟

این دوره ها از سطح پایه تا پیشرفته با بهترین متد به صورت حضوری و آنلاین  برگزار می ‌شوند. نکته ای که سبب شده آموزشگاه ملل از سایر آموزشگاه‌ های دیگر متمایز شود شامل توجه به نیاز آموزشی افراد در کلاس‌ ها با توجه به محدودیت های شغلی، تحصیلی و زمانی، ارائه راهکارهای سریع، کاربردی و منظم است.

یکی دیگر از نکات متمایز آموزشگاه ملل، وجود اساتید متخصص و ماهر زبان آلمانی تهران و برگزاری آزمون های سنجش، مطابق استانداردهای کشور آلمان است.

همانطور که می ‌دانید توانایی صحبت به این زبان، یکی از اصلی ترین هدف های آموزش و یادگیری زبان آلمانی است. مدیران و اساتید آموزشگاه ملل همواره در تلاش اند تا فضایی شبیه سازی کنند که فرصت یادگیری مکالمات به زبان آلمانی فراهم گردد. از این رو با شرکت در کلاس های آموزشی آموزشگاه ملل می ‌توانید به آسانی در کشور آلمان بدون هیچ دغدغه ای زندگی کنید.

آموزش فشرده زبان آلمانی

آشنایی با دوره های زبان آلمانی آموزشگاه ملل

سطح پایه یا A1

سطح پایه در آموزشگاه ملل در ۲۸ جلسه و دو ترم برگزار می‌ شود. شما می توانید در پایان سطح پایه جملات ابتدایی و نیازات روزمره مانند پرسیدن سوالات ساده و معرفی خودتان را درک کنید و بتوانید به زبان آلمانی صحبت کنید. سطح پایه در کشور ایران طرفدار زیادی دارد؛ چرا که افرادی که قصد دارند برای ازدواج یا پیوستن به خانواده به آلمان مهاجرت کنند، نیاز دارند مدرک سطح پایه را دریافت کنند. آزمون سطح پایه هر ماه توسط آموزشگاه ملل به صورت رسمی برگزار می‌ شود.

سطح مقدماتی یا A2

کلاس آلمانی در سطح مقدماتی در دو ترم یعنی ۲۸ جلسه برگزار می ‌شود. افرادی در کلاس مقدماتی شرکت می‌ کنند، پس از پایان این سطح می ‌توانند موضوعاتی چون اطلاعات شخصی، خانواده و محیط کار را درک کنند و می توانند روزنامه و تبلیغات را بخوانند و درک کنند.

سطح متوسط B1

کلاس زبان آلمانی در سطح متوسط در ۳ ترم که شامل ۲۸ جلسه می ‌شود، برگزار می ‌گردد. افرادی که در کلاس های تین سطح شرکت می‌ کنند، می ‌توانند به دایره وسیعی از واژگان دست پیدا کنند و در مورد آرزوها، اهداف، خانواده و علایق شخصی خود صحبت و به خوبی این موضوعات را درک کنند. با اخذ مدرک این سطح می ‌توانید بیشتر نیازهای خود را برطرف کنید. بیشتر افرادی که قصد دارند در آلمان ویزای کاری دریافت و به آلمان مهاجرت کنند، می‌ توانند در کلاس های این سطح شرکت کنید.

سطح B2 یا بالاتر از سطح متوسط

این سطح در ۴ ترم که شامل ۲۸ جلسه است برگزار می‌ شود. افرادی که در این کلاس ها شرکت کرده اند می توانند در پایان سطح بالاتر از متوسط، مطالب پیشرفته تر و پیچیده تری را به زبان آلمانی صحبت کنند و درک کنند. می ‌توانند در رشته تخصصی خود بحث کرده و کاملا روان و پیوسته به آلمانی صحبت کنند.

معمولا افرادی که قصد دارند در زبان آلمان ادامه تحصیل دهند، در این کلاس های شرکت می ‌کنند. توجه داشته باشید که مدرک B2  برای پذیرش دانشجو در دانشگاه بهترین مدرک است. به همین دلیل است که این سطح در کشور ایران طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. برای شرکت در این آزمون می توانید با شماره های درج شده با کارشناسان آموزشگاه ملل ارتباط برقرار کنید.

سطح پیشرفته C1

این سطح همانطور که از نامش پیداست جزو سطوح پیشرفته است. افرادی که در این سطح مدرک C1 را دریافت کرده اند، می ‌توانند متن های طولانی را درک کنند و تعداد زیادی واژگان را بفهمند و به زبان آلمانی صحبت کنند.

آموزش مجازی زبان آلمانی

نحوه برگزاری کلاس زبان آلمانی در آموزشگاه ملل

نحوه برگزاری کلاس زبان آلمانی به شرح زیر است:

جلسات آموزش زبان آلمانی در هر ترم ۲۸ جلسه و هر جلسه از کلاس ها ۹۰ دقیقه است. کلاس های آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه ملل به صورت آنلاین و حضوری برگزار می ‌شود. به طور کلی در آموزشگاه ملل کلاس ها به روش های زیر برگزار می شود:

  • کلاس زبان آلمانی نیمه فشرده: ۲ روز در هفته برگزار می ‌شود و هر روز ۲ جلسه در ۱/۵ساعت بوده طول هر ترم حدودا ۷ هسته است.
  • کلاس زبان آلمانی فشرده: این کلاس ها ۳ روز در هفته برگزار می ‌شود و در هر روز ۲ جلسه ۱/۵ ساعته بوده طول هر ترم ۵ هفته می ‌باشد.
  • کلاس زبان آلمانی فوق فشرده: این کلاس ها ۵ روز در هفته برگزار می ‌شود و هر روز دو جلسه ۱/۵ ساعته بوده و طول هر ترم سه هفته می ‌باشد.
  • کلاس زبان آلمانی خصوصی: این کلاس ها با هماهنگی موسسه و آموزشگاه ملل انجام می ‌شود.

سخن آخر 

اگر شما نیز قصد شرکت در کلاس های زبان آموزشگاه ملل را دارید، می ‌توانید برای شرکت در این کلاس ها، لیست کلاس ها را مشاهده کنید. در نتیجه ساعات و روز متناسب دلخواه خود را برگزینید و با خیال آسوده در آموزشگاه ملل زبان آلمان را بیاموزید. در صورت وجود هر گونه سال می ‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را به بهترین نحو همراهی می کنند.