دکتر کرمانی و رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر: آیا واقعاً به آن نیاز دارید؟ این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید!

رژیم کتوژنیک دکتر صارمی چگونه پوست جو دو سر را بگیریم نی نی سایت|رژیم کتوژنیک نی نی سایت|بایدها و نبایدهای رژیم کتوژنیکجمهوری اسلامی ایران، ابتکارات عملی، روشن و قابل دستیابی به نتیجه را روی میز قرار داده است اما هنوز ما نیت و اراده جدی طرف غربی را در مذاکرات به خوبی لمس نمی کنیم. بیماری پارکینسون:یک مطالعه نشان داد که این رژیم غذایی به بهبود علائم بیماری پارکینسون کمک می کند. در نهایت باید این را متذکر شد که هر نوع رژیم غذایی را باید تحت نظر متخصص یا حداقل با استفاده از اطلاعات دقیق و کامل انجام داد تا مشکلاتی که نام برد برای فرد ایجاد نشود. خیر این رژیم برای همه افراد مناسب نیست و تنها در صورتی میتوانید از آن استفاده کنید که از هر لحاظ در سلامت کامل باشید؛ بنابراین اگر از داروی خاصی استفاده میکنید، سیستم ایمنی بدن شما ضعیف است، رژیم غذایی خاصی دارید یا به بیماری زمینهای مشخصی مانند دیابت مبتلا هستید بههیچوجه بدون مشورت با متخصص خود از رژیم سیب زمینی یا هر رژیم خاص دیگری که مثل این رژیم بر مبنای یک یا چند ماده محدود انجام میشود، پیروی نکنید؛ زیرا ممکن است عوارض آن برای شما بیشتر از فوایدش باشد.

رژیم کتوژنیک غفاری

در مطلب دیگری به روش لاغری با رژیم کتوژنیک پرداختهایم. در گذشته زمانیکه زوجین تصمیم به فرزنددار شدن میگرفتند باید چندین ماه برای تعیین جنسیت فرزندشان صبر میکردند و همیشه دو اسم یکی دختر و دیگری پسر انتخاب میکردند اما این دورانهای خوش جای خود را به یک سوال ساده «دختر میخواهید یا پسر؟ در این سالاد الویه به جای سیب زمینی از گل کلم استفاده شده است. ناهار: ماهی سرخ شده به اندازه دو کف دست، 2 فنجان کدو سبز خرد شده، یک قاشق غذاخوری سرکه سیب. هورمونهای تیروئید بسیار مهم هستند و به کنترل رشد، ترمیم سلول و متابولیسم کمک می کنند.

رژیم غذایی کتوژنیک برای کاهش وزن

رژیم غذایی بسیار کمکربوهیدرات و پرچرب، نه تنها به کاهشوزن کمک میکند، بلکه در مدیریت علائم دیابت و کلسترول بالا نیز موثر است. به علاوه، نداشتن یک راهنمای مناسب برای کاهش وزن نتیجه تمام کار سخت شما را از بین می برد. گلوکز و کربوهیدرات بسیار بالایی است که مناسب رژیم کتوژنیک نیست. اما این بدین معنا نیست که شما میتوانید آزادانه از این مواد غذایی مصرف کنید. 4- سطح قند خون خود را بررسی کنید بررسی میزان قند خون قبل و بعد از اعمال رژیم غذایی به شما این امکان را می دهد که رژیم غذایی تا چه اندازه موثر باشد.

رژیم کتوژنیک آنلاین

دهانم بوی بد میدهد با آن چه کنم؟ در واقع نمیدونم آیا اگر مولتی ویتامینها و مولتی مینرالها رو مصرف کنم براحتی کمبود برخی از اونها رو پوشش میده یا خیر. میخواستم بدونم اگر روز های تمرین(شنبه.یکشنبه.سه شنبه.چهارشنبه)۲۵۱۰ کالری بگیرم،روزهای استراحت(دوشنبه.پنجشنبه.جمعه)باید مقداری از این کالری رو کم کنم مثلا ۴۰۰یا ۵۰۰ کالری؟ اگر بخوایم معروف ترین مکمل های غذایی رژیم کتوژنیک رو نام ببریم، میتونیم به مکمل فیبر، مکمل منیزیم و الکترولیت اشاره کنیم. رژیم کتوژنیک کلاسیک که از سال 1920 مورد استفاده است بیشتر به عنوان رژیم لاغری و کاهش وزن شناخته شده است درصورتی که میتواند در درمان برخی بیماری های عصبی نیز مفید واقع شود.

رژیم کتوژنیک برای تشنج

در علم پزشکی، تقریباً 100 سال است که برای درمان صرع مقاوم به دارو، به ویژه در کودکان از این رژیم استفاده میشود. بااینحال، مصرف پروتئین و سطح بالای کتون میتواند به جلوگیری از کاهش عضلات کمک کند، بهخصوص اگر وزنه بزنید. پروتئین باید به میزان متعادل در این رژیم صرف شود، زیرا افزایش مصرف پروتئین باعث بالا رفتن سطح انسولین و کاهش یافتن میزان کتون در بدن برنامه رژیم کتوژنیک keto میشود. زمانی که در رژیم غذایی بسیار کم کربوهیدرات هستید، سطح هورمون انسولین کاهش پیدا کرده و اسیدهای چرب به میزان زیادی از ذخایر چربی بدن آزاد خواهد شد. با استفاده از کتاب مبانی رژیم کتوژنیک به عنوان راهنمای خود، میتوانید به راحتی تغییراتی در شیوه زندگی ایجاد کنید که میلیونها نفر دیگر با موفقیت به آن دست پیدا کرده اند.

رژیم کتوژنیک و فشار خون دکتر روشن ضمیر

رژیم لاغری کتوژنیک سپس نمک و فلفل رو به آن اضافه کنید و اونها را داخل ماهیتابه سرخ کنید .تخم مرغ ها رو همانطور که دوست دارین، سرخ کنید. سپس برگ های جدا شده را در آب جوش به مدت یک دقیقه قرار دهید تا برگ ها نرم شود. خود را کاملا پر آب نگه دارید. این گوشتهای پرورشی دارای اسیدهای چرب امگا -6 التهابی هستند و حتی ممکن است ماهیهای پرورشی صنعتی حاوی PCB( ترکیبات شیمیایی پلی کلره بی فنیل) باشند، از مصرف ماهیهای آلوده به رسوبات جیوه پر خطر جلوگیری کنید.3) غذاهای فرآوری شده حاوی مواد افزودنی کاراژیان (بعنوان مثال در برخی از محصولات شیر بادام – مراقب این مواد افزودنی باشید)، غذاهای فرآوری شده حاوی MSG (به عنوان مثال در برخی از محصولات پروتئین آب پنیر)، غذاهای حاوی مواد افزودنی سولفیت (به عنوان مثال در میوه های خشک شده، ژلاتین)، و همچنین گلوتن گندم.4) شیرین کنندههای مصنوعی از جمله (شیرین کنندههای مصنوعی اسپلندا، اکوآل، آسپارتام، آسه سولفام، ساخارین،سوکرالوز، و غیره) – این شیرین کنندهها ممکن است سبب بروز مشکلات مربوط به سلامتی و اضافه وزن شوند.5) چربیها / روغنهای تصفیه شده (مانند آفتابگردان، گلرنگ، پنبه دانه، کلزا، سویا، روغن انگور، روغن ذرت)، چربیهای ترانس مثلا مارگارین.6) محصولات کم چربی، “کم کربوهیدرات” و “فاقد کربوهیدرات” از جمله (محصولات رژیمی اتکینز، رژیم سودای رژیمی، آدامس و مینت ها(آدامس نعنا) که ممکن است میزان کربوهیدرات بالایی داشته باشند یا شامل افزودنیهای مصنوعی و گلوتن و غیره باشند).7) شیر (تنها مقدار کمی از شیر خام پرچرب مصرف شود).

رژیم کتوژنیک برای لاغری

مواد معدنی: برای متعادل کردن میزان املاح و آب بدن، میتوانید مقداری نمک یا مواد معدنی دیگر به غذای خود اضافه کنید. برای درست کردن این غذا مرغ را بکوبید و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و سپس مرغ را روی حرارت قرار دهید تا بپزد در انتها پیاز و خامه را اضافه کنید تا به جوش آید. برخی از سرکههایی که از غلات گرفته میشود، از برنج یا جو پرک نشده درست میشوند. اگر به هر دلیلی ترجیح میدهید تا از کربوهیدراتهای پیچیدهتر مانند غلات کامل همراه با کالری کمتر استفاده کنید، میتوانید غذاهای حاوی فیبر بالاتر استفاده کنید؛ غذاهایی که با سرعت بیشتری نیز هضم میشوند. شام روز سوم، محتوای کالریاش کامل است و دیگر اگناگ نیست، بلکه رژیم اصلی کتوژنیک است که آغاز میشود. ● مشکلات کبدی. اگر بیماری کبد داشته باشید در حالتی که چربی زیادی برای سوخت و ساز در بدن فراهم باشد، بیماریتان بدتر میشود.

رژیم کتوژنیک مقالات دکتر روشن ضمیر

با توجه به نکاتی که ذکر شد، افرادی که گیاهخوار هستند نمیتوانند به راحتی از این رژیم استفاده کنند؛ زیرا میوهها و بسیاری از سبزیها در این رژیم جای ندارند و بیشتر حجم غذایی افراد را لبنیات و گوشتها تشکیل میدهند. به طورکلی میزان کتون هایی که در بدن به جای گلوکز سوزانده می شوند، در نهایت می تواند سبب محافظت از سلول های مغز گردد. با یک برنامه غذایی کم کربوهیدرات، برای انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیتهای روزانه خود، از سوزاندن چربی ذخیره شده در بدن به جای کربوهیدرات استفاده خواهید کرد. اگرچه ماست مقداری کربوهیدرات دارد اما همچنان میتوان در رژیم کتو استفاده کرد. با پشتکار، در نهایت به حالت تعادل برمیگردید و به طور کامل از دارو خارج میشوید! در تمامی مطالب بالا در تلاش بودیم ویژگی ها، خصوصیات و فوایدی که می تواند در راستای استفاده از رژیم کتوژنیک مورد استفاده قرار بگیرد و بهبود افراد را به دنبال داشته باشد، ذکر کنیم تا با جزئیات آن آشنایی کامل داشته باشید و با درک بهتر این موضوع اقدامات لازم را برای انجام رژیم کتوژنیک بگیرید.

چندین مطالعه در مورد این موضوع انجام شده است و گذر از آنها با جزئیات جزئی به ما کمک می کند تا مزایا و مضرات استفاده از این رژیم غذایی را در رابطه با عملکرد برجسته کنیم. این روش، یکی از بهترین درمان های خانگی رفع تورم و تیرگی اطراف چشم ها به شمار می رود. معمولاً بعد از اینکه احساس خارش با از بین رفتن حس عمقی رفع شد، احساس بیحسی بروز میکند. بیمارستان جانز هاپکینز امروزه به بیماران مکملهای پتاسیم سیترات میدهد که احتمال سنگهای کلیوی را ۷ برابر کم میکند. رژیم کتوژنیک در بیماران مبتلا به پانکراتیت، نارسایی کبدی، اختلالات متابولیسم چربی، کمبود اولیه کارنیتین، کمبود کارنیتین پالمیتوئیل ترانسفراز، کمبود ترانسلوکاز کارنیتین، پورفیریا یا پیروات کیناز منع مصرف دارد. به طوری که حدود ۶۰ درصد چربی، ۳۵ درصد پروتئین و ۵ درصد کربوهیدرات مواد خوراکی دریافتی بدن را تشکیل میدهند.

رژیم کتوژنیک لوکرب دکتر روشن ضمیر

به عنوان یک اقدام کاهش وزن، در حالی که شواهدی وجود دارد که نشان می دهد رژیم کتوژنیک می تواند برای کنترل وزن مؤثر باشد خطرات و عوارض قطعی در سلامتی نیز در ارتباط با این نوع رژیم کم کربوهیدرات و کم چرب بالا وجود دارد. به همین دلیله که تا الان هیچ گونه عوارض جانبی گزارش نشده. در فاز انسولین متوسط هیچ ضرورتی وجود ندارد که از مکمل های پروتئینی برای افزایش سطح انسولین استفاده شود. زمانی که چیزی میخورید انسولین در خون بالا رفته و با حضور انسولین چربیسوزی صفر خواهد شد. سؤالی که ممکن است پیش بیاید این است که آیا در این رژیم مجاز به مصرف میوه و سبزیجات هستید؟ این رژیم نسبت به انواع دیگر کتوژنیک پروتئین بیشتر و چربی کمتری دارد البته در این برنامه احتمال اینکه حالت کتوز یا چربیسوزی اتفاق نیفتد بیشتر است چرا که پروتئین هم مثل کربوهیدرات تبدیل به گلوکز و کتوژنیک چیه؟

در ادامه به معرفی بیشتر هر یک از این رژیم های لاغری می پردازیم، برای آگاهی بیشتر در مورد رژیم ۳ روزه شیر و رژیم دو روزه شیر و اینکه چه کسانی رژیم شیر گرفتن تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در این حالت صرف نظر از اینکه فرد تا چه اندازه رژیم غذایی کامل و سالمی داشته باشد، یا اینکه تا چه میزان از مواد معدنی و ویتامینها استفاده میکند، باز هم شاهد کمبودهای تغذیهها در فرد خواهیم بود. در این مقاله به صورت کامل به بررسی این رژیم لاغری میپردازیم. با آنکه رژیم تعدیلشدهٔ اتکینز هم، اندکی گرانتر از رژیم غذایی معمولی است، اما در صورت موفقیت این رژیم غذایی در درمان بیمار، این اختلاف قیمت، از طریق حذف هزینهٔ خرید داروهای ضد صرع جبران میشود. از آن مهمتر، افراد تحت مطالعه کنترل قند خون بهتری را تجربه کردند و در کل دوره مطالعه، استفاده از داروهای خاص قند خون در میان شرکتکنندگان مطالعه کاهش یافت.

رژیم کتوژنیک غذاها دکتر روشن ضمیر

هرچند رژیم کتوژنیک نسبت به دو روش طبیعی برای کنترل حملات محسوب میشود ولی خود رژیم نیز مستلزم انتخاب های غیر طبیعی غذا و تحت فشار قرار دادن بدن در تامین انرژی مورد نیاز خود از روشهای غیر طبیعی است.دیگر موارد احتیاط مهم پیشگیری از دریافت احتمالی قند توسط کودک از طریق داروهای بدون نسخه، خمیردندانها، دهانشویه ها و محصولات این چنینی است. قابل ذکر است که سایر شرایط پزشکی مانند ابتلا به بیماری خودایمنی، کمخونی، استرس و کمبود خواب مزمن نیز میتوانند باعث ریزش مو شوند. بسیاری از زنانی که دیابت بارداری در آنها پیشرفت میکند، هیچیک از عوامل خطر شناخته شده ابتلا به دیابت بارداری را ندارند. برای کاهش وزن و لاغری و همچنین درمان بیخوابی در کنار جلوگیری از ریسک ابتلا به سرطان، توصیه ما به شما خرید دانه چیا خواهد بود. در داخل این مدل از رژیم های کتوژنیک، افراد این فرصت را دارند که هر چند وقت یکبار به صورت منظمی کربوهیدرات بالا تری نیز مصرف کنند.

در برخی موارد موارد دیگر ممکن است ۲۵ درصد پروتئین به همراه ۵۰ درصد کربوهیدرات در روزهای آزادی که رژیم کتوژنیک در نظر گرفته نمی شود، مورد مصرف ورزشکاران صورت بگیرد. در رژیم های کتوژنیک که مصرف کربوهیدرات به شدت محدود می شود و تاکید اصلی روی مصرف چربی ها قرار می گیرد خیلی از ورزشکاران به ویژه رشته های قدرتی و از جمله بدنسازان طی هفته های اول دچار افت قدرت و بازدهی می شوند و این تا وقتی که بدن به تغییر دادن منبع تامین انرژی از کربوهیدرات به چربی عادت کند ادامه دارد و اجتناب ناپذیر است. چون مگدا نمی ایستد و به خودش گوش نمی دهد، بدنش فرمان را می گیرد و تصمیم می گیرد برای کند کردن آن. به گزارش بهداشت نیوز، علی میلانی، در مورد دلایل ریزش مو در رژیم غذایی گفت: ریزش مو یکی از عوارضی است که ممکن است در اثر رژیمهای غذایی متعدد به خصوص رژیم غیر اصولی رخ دهد، ایجاد تغییر در وضعیت موها طی رژیم کاهش وزن، ممکن است سبب نگرانی افراد شود، خوشبختانه برای مقابله با این عارضه راهکارهای بسیاری وجود دارد که می توانید با انجام آنها از ریزش مو در خود جلوگیری کنید.

رژیم کتوژنیک و یبوست دکتر روشن ضمیر

رژیمهای غذایی کتوژنیک باعث کاهش چشمگیر میزان انسولین و قند خون میشوند. سندرم تخمدان پلی کیستیک: همان طور که گفتیم رژیم کتوژنیک می تواند به کاهش سطح انسولین کمک کند، که ممکن است نقش کلیدی در سندرم تخمدان پلی کیستیک داشته باشد. در این مقاله به بررسی نحوه رشد مو، علل ریزش مو بهویژه در رژیم کتوژنیک و راههای پیشگیری و درمان ریزش مو بعد از رژیم میپردازیم. کاهش رشد در کودکانی که به علت صرع از رژیم کتوژنیک استفاده میکنند هم دیده میشود و علت اصلی آن کاهش ترشح هورمون رشد به علت دریافت پایین کربوهیدرات میباشد. ۲ – معمولا سرطان ها از رشد بیش تر از اندازه معمول تومور ها به وجود می آیند، این رژیم از شدت سرعت این تومور ها می کاهد و کم می کند. سرطان بدن انسولین کمتری می سازد چون نیاز کمتری به آن دارد. اگه بدن شما نسبت به انسولین مقاومت پیدا کند:چاق میشوید، اما مواد مغذی را خوب جذب نمیکنید.

این رژیم غذایی موجب کاهش قند خون و سطح انسولین میشود. به علاوه رژیم کتوژنیک نسبت به رژیم پرکربوهیدرات موجب کاهش وزن به میزان 11.1 کیلوگرم می شود. اگر چه کتوزیس، بهطور کلی ایمن است، اما ممکن است در بعضی از افراد منجر به اختلال در تغذیه شود یا موجب شود که کالری و مواد مغذی کافی را دریافت نکرده و به سوء تغذیه مبتلا شوند که به نوبهٔ خود میتواند موجب خستگی، ضعف، مشکلات تمرکز یا حافظهٔ ضعیف، تغییر در خلق و خو، کم خونی، احساس سرما وابتلای مکرر به بیماری شود. بیشتر افراد تمایل دارند فقط روی کربوهیدرات خالص تمرکز کنند و مصرف کبوهیدرات های پیچیده(نشاسته و فیبر)را کاهش نمی دهند. طبق تحقیقات انجامشده، افرادی که رژیم کتوژنیک میگیرند ۲.۲ برابر بیشتر از افرادی که رژیم کمکالری کمچربی میگیرند وزن کم میکنند. برخی از تحقیقات نشان میدهد که استفاده از چربی و پروتئین زیاد، بر سلامتی قلب تاثیر منفی دارد.

رژیم کتوژنیک و نداشتن کیسه صفرا دکتر روشن ضمیر

همچنین، ممکن است به افراد مبتلابه بیماری قلبی، برخی بیماریهای مغزی و حتی آکنه نیز کمک کند، اما باید تحقیقات بیشتری در این زمینهها انجام شود. در نتیجه برای جبران این مواد کافی است تا برخی از ویتامین ها و مواد مغذی زیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. هدف اصلی این طرح، این است که مقادیر کربوهیدرات را زیر 20 الی 50 گرم در روز نگه دارید و بقیه ی کالری خود را از پروتئین و چربی دریافت کنید. اگر میخواهید که پوره سیبزمینی تاثیر چاقی روی شما نداشته باشد، مقدار مصرف آن را کنترل کنید. میبینی روزها و سالها، لذت زندگی را تجربه نکردهای، روزها و ماهها برای مقداری کاهش وزن و سایز، صبح را با دمنوشی بدمزه شروع کرده ای و همه وعده های غذاییت را با قاشق و ترازو اندازه کرده ای و هر فرصتی مهیا شده است رژیم غذایی لاغری سریع از خانه خارج شدی و در باشگاه ورزش های سخت و طاقت فرسا انجام دادهای و کیلومترها پیادهروی کردهای و هربار به خانه برگشته ای تمام سعی خود را به کار گرفتهای که تا چند ساعت مواد خوراکی مصرف نکنی که مبادا به چربی در بدن شما تبدیل شود و تاثیر ورزش و پیاده روی را خنثی کند.

قند رژیم کتوژنیک

زمانیکه این حالت اتفاق می افتد، بدن برای تامین انرژی، شروع به سوزاندن چربی می کند و این چربی در کبد به کتون تبدیل می شود که می تواند انرژی مغز را تامین کند. کتوژنیک هم مانند تمام رژیمهای غذایی دیگر تنها زمانی موثر خواهد بود که به مدت طولانی به آن پایبند باشید. مطالعات نشان میدهد افرادی که رژیمهای کم کربوهیدرات را دنبال میکنند و کالری مصرفی را کم نمیکنند، نسبت به افرادی که رژیمهای کم چربی دارند و مصرف کالری خود را کاهش میدهند وزن بیشتری کم میکنند. همیشه وقتی صحبت از چربی ها می شود فکر میکنیم همه چربی ها دشمن سلامتی هستند و مصرف آن ها احتمال چاقی را افزایش میدهد در حالی که اینگونه نیست! بهعلاوه در این رژیم نیازی به شمارش کالری نیست و محدودیتی از این نظر ندارد؛ بنابراین راحتتر میتوانید آن را رعایت کنید و به وزن ایده آل برسید.

 This a rticle w᠎as creat ed  by GSA C on tent Gen erat​or D emover si on​!

اما اگر نمی خواهید که به طور مداوم کتو باشید می تونید برای ۱ ماه انجام بدید و بعد کربوهیدرات سالم رو تا روزی ۱۵۰ گرم مصرف کنید. یعنی در طول روز به ازای هر دو هزار کالری تقریباً ۵ کالری آن را از کربوهیدرات ها انتخاب می کند. باید در این دوران هم رژیم را نگه داشت ؟ این نوشتار بحث اجمالی در مورد رژیم غذایی کتوژنیک خواهد داشت. به نظر می رسد که دختران بیشتر از پسران در رده های سنی زیر ۲۰ سال چربی اضافه می کنند و این خود می تواند توجیه کننده بالا بودن BMI دختران نسبت به دختران در یک سن مشخص باشد.

توصیه میکنیم مصرفی کربوهیدرات کل خود را زیر 35 گرم و کربوهیدرات خالص را زیر 25 گرم نگه دارید. اگر فردی هستید که دوست ندارد زمان زیادی را در آشپزخانه بگذراند ، این یکی از بهترین توصیه هاست. پاشیدن شیر یا خامه در قهوه یا چای شما مشکلی ندارد، اما مراقب باشید که در روز چند فنجان قهوه یا چای ننوشید. ممکن است شما مقدار کمی شیر خام مصرف کنید، اما مراقب کربوهیدراتهای زیادی آن باشید.8) مشروبات الکلی، نوشابه های شیرین (آبجو، شراب شیرین، کوکتل و غیره).9) میوههای گرمسیری (آناناس، انبه، موز، پاپایا، و غیره) و برخی از میوههای با کربوهیدرات بالا (نارنگی، انگور، و غیره). 2. بهآهستگی به برنامه غذایی خود کربوهیدراتهای سالم را بیفزایید. بسیاری از افراد در ابتدا به دلیل آنفولانزای کتو احساس دلسردی می کنند. هنگامی که ما قند و کربوهیدرات میخوریم، در خون به قند شکسته میشود.

خوشبختانه خوردن مواد مغذی مناسب و مصرف دارو می توانند به کاهش علائم و بهبود عملکرد تیروئید کمک کنند. اگر شما هم دچار کمبود ید هستید پس نمک ید دار را به وعده های غذایی خود اضافه کرده یا از مواد مغذی غنی از ید مانند جلبک دریایی، ماهی، لبنیات و تخم مرغ استفاده کنید. برای استفاده از این رژیم میزان درشت مغذی ها شامل ۳۰ درصد پروتئین به همراه ۶۰ تا ۶۵ درصد چربی و میانگین ۵ تا ۱۰ درصد کربوهیدرات در نظر گرفته شده است. کسانی که به بیماری دیابت مبتلا هستند نمی توانند از نوشابه و سایر نوشیدنی های گازدار استفاده کنند بنابراین بهترین راه برای آنها استفاده از آب های گازدار است که خوش طعم هستند و قند هم ندارند. پروتئین آب پنیر ( از مواد افزودنی، شیرین کنندههای مصنوعی، هورمونها و لسیتین سویا که یکی از مواد افزاینده و نگهدارنده محصولات غذایی است پرهیز کنید)، پروتئین سفیده تخم مرغ و ژلاتین حیوانات فاقد هورمون و علف خوار (ژلاتین ماده پروتئینی که از کلاژن موجود در پوست و استخوان جانوران بهدست میآید).