رزرو بلیط قطار مشهد کرمانشاه در فلای تودی – dietition


کرمانشاه یکی از بهترین مقاصد گردشگری کشور بوده و طبیعی است که از تمامی شهرهای ایران، افراد زیادی به آن سفر کنند. بلیط قطار مشهد کرمانشاه نیز یکی از محبوب‌ترین بلیط‌های خطوط ریلی کشور بوده و با توجه به این موضوع، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به نحوه رزرو آن در فلای تودی بپردازیم.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\رزرو بلیط قطار مشهد کرمانشاه در فلای تودی_files\images_1705739644_65ab857ce7f4f.jpg

چرا باید با قطار بین کرمانشاه و مشهد رفت‌وآمد کنیم؟

کرمانشاه یکی از شهرهای غربی کشور محسوب شده و مشهد، یکی از شهرهای شرقی به‌شمار می‌رود. فاصله بین این دو نقطه حداقل (بسته به مسیری که انتخاب می‌شود) ۱۴۰۰ کیلومتر بوده و حتی اگر با ماشین شخصی و بدون توقف بخواهید این مسیر را طی کنید، تقریبا ۱۶ ساعت در راه خواهید بود؛ به همین خاطر، طبیعی است که یکی از راه‌های دیگر را برای سفر به مشهد پیش بگیرید.

خرید بلیط اتوبوس برای تردد بین کرمانشاه و مشهد، چندان معقول نیست. چرا که به‌نسبت قیمتی که دارد، امکانات زیادی در اختیار مسافران قرار داده نشده و مسیر نیز تقریبا با همان سرعت ماشین شخصی طی می‌شود. تهیه بلیط هواپیما نیز با تمامی مزایایی که دارد، بسیار هزینه‌بر بوده و برای داشتن سفری اقتصادی، اصلا به‌صرفه نیست؛ اما برخلاف هر دو وسیله نقلیه‌ای که بررسی شدند، خرید بلیط قطار و سفر از طریق خطوط ریلی، علاوه بر این که بسیار به‌صرفه‌تر بوده و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کم‌تر سفر خود را آغاز کنید، امکانات بیشتری نیز داشته و سفری راحت را تجربه خواهید کرد.

از دیگر مزایای استفاده از قطار، می‌توان به این اشاره کرد که امروزه قطارها دارای کلاس‌بندی هستند و به هر کدام از آن‌ها، مانند هتل‌ها، تعدادی ستاره تعلق می‌گیرد. این امکان وجود دارد که با انتخاب قطارهایی که ستاره کم‌تری دارند، سفری معمولی را پیش بگیرید یا این که با انتخاب قطارهای لوکس، سفری پرامکانات و مرفه داشته باشید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\رزرو بلیط قطار مشهد کرمانشاه در فلای تودی_files\images_1705739644_65ab857cf2ffc.jpg

نحوه رزرو بلیط قطار مشهد کرمانشاه در فلای تودی

طراحان وبسایت فلای تودی همواره در تلاش بوده‌اند تا رابط کاربری آن را به‌نحوی پیاده سازی کنند که تمامی افراد بتوانند بدون دردسر و در سریع‌ترین زمان ممکن، خدمات مورد نظرشان را دریافت نمایند؛ با این حال، برای رزرو بلیط قطار، می‌توانید مراحل زیر را مطالعه کرده و طبق آن‌ها پیش بروید. لازم به ذکر است که اگر به هرگونه مشکلی در هنگام خرید بلیط برخورد کردید، می‌توانید با پشتیبانان فلای تودی تماس گرفته و از راهنمایی‌های ایشان بهره‌مند شوید.

جستجو و مشاهده بلیط‌های موجود

هنگامی که وارد صفحه اصلی وبسایت فلای تودی می‌شوید، یک ابزار جستجو نمایش داده خواهد شد و می‌توانید در بین تمامی خدمات فلای تودی از جمله خرید بلیط‌ قطار، خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی و رزرو هتل داخلی و خارجی، جستجو کنید. تنظیمات این ابزار را روی قطار قرار داده و سپس به پر کردن فیلدهای مورد نیاز بپردازید.

برای خرید بلیط قطار مشهد کرمانشاه، بسته به این که مبدأ شما کدام‌یک از این شهرها است، فیلد «مبدأ» را پر کرده و سپس، نام شهر دیگر را در فیلد «مقصد» تایپ کنید و آن را انتخاب نمایید. اگر مبدأ و مقصدتان را اشتباه انتخاب کردید، می‌توانید با استفاده از فلشی که بین این دو فیلد قرار دارد، آن‌ها را با یکدیگر جابجا کنید.

بعد از این، نوبت به انتخاب تاریخ حرکت می‌رسد. توجه داشته باشید که مسیر کرمانشاه مشهد، مسیری پرتردد بوده و بهتر است برای این که دچار مشکلاتی مانند پر شدن ظرفیت قطارها نشوید، بلیط خود را به‌صورت دوطرفه انتخاب کنید. برای این کار، آپشن «یک طرفه» را به «رفت و برگشت» تغییر داده و سپس، تاریخ‌های رفت و برگشت را در ابزار جستجو مشخص نمایید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\رزرو بلیط قطار مشهد کرمانشاه در فلای تودی_files\images_1705739645_65ab857d08d12.jpg

پس از تمامی این مراحل، می‌توانید تعداد مسافران را نیز تعیین کرده و سپس با کلیک روی عبارت «جستجو»، بلیط‌هایی که بیشترین سازگاری را با شریط‌تان دارند، مشاهده نمایید.

انتخاب بهترین بلیط و خرید نهایی

نتایجی که نمایش داده می‌شوند، تمامی جزئیات لازم را در بر گرفته‌اند؛ از ساعت شروع و پایان حرکت گرفته، تا تعداد ستاره‌های قطار. بعد از این که آن‌ها را به دقت بررسی کردید و بهترین مورد را یافتید، گزینه «جزئیات و خرید» را انتخاب کرده و پس از آن، روی گزینه «انتخاب و خرید» کلیک نمایید. در این هنگام، به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که اطلاعات مسافران را در آن وارد کرده و سپس با انجام پرداخت نهایی، بلیط خود را دریافت می‌کنید.

لازم به ذکر است که هنگام وارد کردن اطلاعات مسافران، نهایت دقت خود را به‌کار بگیرید؛ چرا که وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات، باعث می‌شود تا مامورین قطار از سوار شدن شما جلوگیری به‌عمل آورند.

چرا باید بلیط خود را از فلای تودی تهیه کنیم؟

تجربه غنی فلای تودی در زمینه صنعت توریسم، سبب شده است تا این توانایی را داشته باشد که بهترین بلیط‌ها و خدمات را با کم‌ترین قیمت ممکن برای کاربران خود فراهم کند. علاوه بر این، فلای تودی همواره تخفیفات مختلفی را روی قیمت‌های خود اعمال می‌کند؛ به نحوی که گاهی اوقات می‌توانید بلیطی گران‌قیمت را حتی با ۷۰ درصد تخفیف نیز تهیه کنید. با توجه به این موضوع، اگر می‌خواهید سفری اقتصادی را در پیش داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که تمامی خدمات خود را از فلای تودی تهیه نمایید.

سایر خدمات فلای تودی

فلای تودی یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی کشور بوده و طبیعتا خدمات گسترده‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد. از امکان خرید بلیط قطار مشهد کرمانشاه گرفته، تا امکان خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی. علاوه بر این، فلای تودی این قابلیت را نیز فراهم کرده است که بتوانید در هر یک از نقاط جهان، هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

نکته قابل توجهی که در مورد این آژانس وجود دارد، این است که تمامی خدمات آن به‌صورت آنلاین ارائه می‌شوند؛ حتی خدماتی مانند دریافت ویزا را نیز می‌توانید به‌صورت آنلاین دریافت کرده و در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید.