ساعت های هابلوت و تاریخچه ی مدل ها و ویژگی ها


Hublot جایگاه ممتازی در بین ساعت های لوکس ممتاز دارد. شاید باورش سخت به نظر برسد، این برند در صنعت نسبتاً جوان است، اما در مقایسه با ساعت‌سازانی که میراثی دو قرنی دارند، در مدت کوتاهی در جامعه ساعت‌سازی مورد احترام قرار گرفته است. ساعت هابلوت که در سال ۱۹۸۰ توسط کارلو کروکو ایتالیایی تأسیس شد، در اصل سوئیسی است و اکنون متعلق به هلدینگ فرانسوی LVMH است.
Hublot چهلمین سالگرد خود را در سال ۲۰۲۰ جشن گرفت. چیزی که به این برند اجازه داد در چنین سناریوی رقابتی پیشرو باشد، شجره نامه نوآورانه او بود. ماموریت Hublot به اصطلاح Art of Fusion است، هم در سبک و هم در مواد. ساعت ۱۹۸۰ اولین ساعت لوکس طلایی و لاستیکی را معرفی کرد و ثابت کرد که در آن زمان می توان در یک محصول لوکس دو ماده چسبنده سخت را با هم ترکیب کرد.

برای جشن گرفتن چهلمین سالگرد خود، Hublot مجموعه‌ای با سه نسخه محدود را که در یک مقاله اختصاصی درباره آن صحبت کردیم، رونمایی کرد: Hublot Classic Fusion 40 Years Anniversary.

Hublot به طور مداوم هنر فیوژن را با ثبت اختراعات مختلف در صنعت دنبال کرده است. یک مثال عالی یک آلیاژ ۱۸K به نام “طلای جادویی” است، یک آلیاژ طلا و سرامیک (به نام کاربید بور) برای افزایش مقاومت در برابر خراش در برابر طلای خالص. این برند همچنین آلیاژ دیگری را معرفی کرده است که ترکیبی از طلای سرخ و پلاتین است که King Gold نام دارد و دارای پالایش بی‌سابقه‌ای است.
لیست قیمت Hublot

ما در مورد ساعت‌های باکیفیت، محصولاتی که بالاترین کیفیت را در کلاس خود ارائه می‌دهند و هوشمندی صحبت می‌کنیم. لطفاً در نظر داشته باشید که دو ساعت متعلق به یک مجموعه اغلب دارای تفاوت های زیادی بین آنها هستند که بر روی لیست قیمت بسیار تأثیر می گذارد.

images_1691439864_64d152f84b486.jpg

لیستی از لیست قیمت های تقریبی را در زیر بیابید:

     تکرارکننده دقیقه کلاسیک فیوژن Tourbillon Cathedral – تقریبا. ۲۱۵۰۰۰ یورو
Big Bang Unico Perpetual Calendar Magic Gold – حدود ۷۷۰۰۰ یورو
Big Bang Unico 45 Sapphire – تقریبا. ۶۵۰۰۰ یورو
کلاسیک فیوژن Tourbillon Chronograph – تقریبا. ۵۶۰۰۰ یورو
کلاسیک فیوژن Tourbillon – تقریبا. ۳۱۰۰۰ یورو
Big Bang Unico GMT King Gold – تقریبا. ۲۵۰۰۰ یورو
کلاسیک فیوژن آئروفیوژن کرونوگراف Orlinski – تقریبا. ۱۶۰۰۰ یورو
الماس فیوژن کلاسیک – تقریباً ۱۵۰۰۰ یورو
بیگ بنگ ۳۸ استیل – حدود ۷۵۰۰ یورو
کلاسیک فیوژن سرامیک آبی – تقریباً ۶۴۰۰ یورو
کلاسیک فیوژن مسابقه خاکستری – تقریبا. ۵۰۰۰ یورو

هابلوت بیگ بنگ

بیگ بنگ پرچمدار خط تولید Hublot است.  خرید ساعت مدل Hublot Big Bang طرح های متنوع و خلاقانه ای را ارائه می دهد. آنها به لطف قسمت های مختلف متضاد با یکدیگر در گزینه های متریال یا رنگ برجسته می شوند.

این مجموعه گسترده است و شامل سبک ها و اندازه های مختلف است. مدل بیگ بنگ Hublot معمولاً دارای یک قاب نسبتاً عظیم است که قطر آن تا ۴۵ میلی متر است. قاب مشخصه یک برند است که از طریق شش پیچ که به اندازه کافی سفت شده اند تا قاب و قاب را ببندند، محکم شده است.

این مجموعه همچنین شامل ساعت‌های کلاسیک و باریکی است که به‌طور مجازی برای هر مچی طراحی شده‌اند.

در اینجا سه دلیل وجود دارد که چرا انفجار بزرگ ارزش توجه شما را دارد:

     این مجموعه تعداد زیادی از قطعات کلکسیونر را ارائه می دهد
ترکیب مواد و ارائه منحصر به فرد است، مانند طلای جادویی استثنایی، برای مثال
عملا یک گزینه برای همه وجود دارد

images_1691439933_64d1533dc8b82.jpg

هابلوت فراری

ساعت‌ مردانه Hublot Ferrari یکی از جذاب‌ترین ساعت‌ها هستند. این همکاری طولانی مدت ساعت‌های فنی پیشرفته‌ای را تولید کرده است که نشان اسب‌های پرش را به ارمغان آورده است. جالب اینجاست که این یک مجموعه یکباره نیست، بلکه فهرستی از مدل‌های مشترک است که هر کدام به مجموعه اصلی متفاوتی تعلق دارند.

از جمله قابل توجه ترین مدل ها می توان به Hublot Big Bang Ferrari مشکی و سرامیک خاکستری اشاره کرد که صفحه ای بسیار پیچیده و راحتی فوق العاده روی مچ را به نمایش می گذارد.

در غیر این صورت، اجازه دهید Hublot Big Bang Ferrari Limited Edition را برجسته کنیم، که ده سال از چنین توافق برنده ای را رقم زد.

در نهایت، Hublot Big Bang Ferrari 305 یک ساعت معرفی شده در سال ۲۰۱۵ است که جذابیت آن تا کنون بدون تغییر باقی مانده است.
Hublot Classic Fusion

به همان اندازه زیباست که پاک است. Hublot Classic Fusion جایی است که همه چیز از آنجا شروع شد و نشان تجاری را تقویت می کند.

باز هم، این خط محصول دارای طبقه بندی شده است:

      اندازه های کیس های مختلف و ترکیبات: طلا، تیتانیوم، سرامیک یا کربن
ظاهری کاملاً اسپورت، طراحی بی نظیری که دریچه را بهبود می بخشد، برای هر لباسی عالی است.
یک توربیلون و یک دقیقه تکرار کننده، در انتهای بالا
ذخیره انرژی تا ۸ روز

یک مثال عالی Hublot Classic Fusion Ferrari GT است که کد طراحی سایت را با الهام از خودروهای GT فراری معرفی می کند.

در غیر این صورت، Hublot Classic Fusion Tourbillon Black Skeleton Skull، ساعتی بسیار مخرب در کلاسیک فیوژن و فراتر از آن.
Hublot MP

جریان اصلی مجموعه یک نوآوری موفقیت آمیز است. این چیزی است که فقط با نگاه کردن به مکانیسم و از نظر طراحی پیدا نمی‌کنید. هدف Hublot با این خط از محصولات، فراتر از بالاترین انتظارات است.

images_1691439886_64d1530eb3c4f.jpg

Hublot MP-09 Tourbillon Bi-Axis

اینجا جایی است که این برند بهترین های بخش مهندسی خود را به نمایش می گذارد. هر ساعت منحصر به فرد، تا حدودی آینده نگر و در خط مقدم نوآوری محصول است.

نمونه بارز موارد ذکر شده Hublot MP-09 Tourbillon Bi-Axis است.

در نهایت، نمی‌توانیم به فراری و نتیجه دیگر این برند اشاره کنیم: فراری یک تکه Hublot Techframe Ferrari 70 Year Tourbillon Chronograph که به مناسبت هفتادمین سالگرد این برند ایتالیایی طراحی شده است.

images_1691439903_64d1531f13c45.jpg

در سال ۲۰۲۰، در طی جشن های چهلمین سالگرد این برند، Hublot مجموعه ای یادبود را در سه گزینه: تیتانیوم، سرامیک و طلا راه اندازی کرد. همه مدل‌ها با یک قاب ۴۵ میلی‌متری، با استفاده از لوگوی پررنگ Hublot در بالای صفحه لاکی مشکی بدون نشانگر، هدفشان کلاسیک فیوژن اصلی است.

آن پروژه موفقیت آمیز بود و میراث برند و اولین بار در جهان را تقویت کرد: کلاسیک فیوژن اولین ساعت اسپرت لوکس طلایی با بند لاستیکی است. Hublot سال ۲۰۲۳ را با معرفی یک مجموعه جدید، Hublot Classic Fusion Original، در سه اندازه متفاوت آغاز می کند.

نسخه ۴۵ میلی متری دیگر در دسترس نیست. سه مدل جدید دارای اندازه‌های ۴۲، ۳۸ و ۳۳ میلی‌متری هستند که هر کدام با سه گزینه جنس تیتانیوم، سرامیک سیاه و طلای زرد جفت شده‌اند.

مورد دوم نزدیکترین چیزی است که می توانید به مدل اصلی بخرید. این مدل میراث و طراحی خالص و بی‌نظم خود را حفظ می‌کند و بیش از شش پیچ روی قاب آن وجود ندارد. در حالت ایده‌آل در کنار نمونه اصلی، مدل جدید امروزی است، با قاب ضخیم‌تر و درج لاستیکی بین قاب و قاب.

انواع ۴۲ میلی متری و ۳۸ میلی متری دارای کالیبر خود سیم پیچی هستند، Hublot HUB 1110. این یک روتور سفارشی Sellita SW-300 است. یک حرکت کوارتز قدرت ۳۳ میلی متری کلاسیک فیوژن اورجینال را تامین می کند. لیست قیمت کلاسیک فیوژن اورجینال از ۶۸۰۰ یورو برای مدل تیتانیوم ۳۳ میلی‌متری شروع می‌شود و تا ۲۵۲۰۰ یورو افزایش می‌یابد و قیمت درخواستی برای ۴۲ میلی‌متر کلاسیک فیوژن در طلای زرد افزایش می‌یابد.
Hublot Big Bang Unico Sorai

این برند از سال ۲۰۱۹ از SORAI حمایت کرده است. SORAI مخفف “Save Our Rhino Africa India” است و پروژه ای است که در سال ۲۰۱۸ برای محافظت از کرگدن ها در برابر شکارچیان در آفریقا و هند راه اندازی شد. بنیانگذار آن کوین پیترسن، سفیر Hublot و قهرمان سابق کریکت است.

برای حمایت از این پروژه که ماموریت آن گسترش آگاهی و کمک به محیط بانان برای محافظت از این حیوانات در خطر انقراض است، Hublot نسخه محدود ۱۰۰ قطعه ای Big Ban Unico Sorai را منتشر کرده است که بخش بزرگی از اقدامات آن به سازمان کمک می کند تا حمایت خود را افزایش دهد.

این یک بیگ بنگ Unico Chrono است که در بدنه آن از سرامیک خاکستری صیقلی و میکرو بلاست شده برای ادای احترام به رنگ پوست کرگدن استفاده شده است. صفحه اسکلت دار غروب و طلوع خورشید را به جای آن از طریق رنگ های روی اعداد عربی، شاخص های اعمال شده و فلنج داخلی جشن می گیرد.

مدل جدید معماری مجموعه اصلی را حفظ می کند، بر اساس کالیبر داخلی HUB6035، یک حرکت خود سیم پیچ با یک میکرو روتور، کاملاً اسکلت بندی شده و با مکانیزم توربیلون که طبق معمول در شش قرار داده شده است. این پل ها از جنس یاقوت کبود هستند و در صورت زخمی شدن کامل، حرکت حداقل ۷۲ ساعت ادامه دارد. Big Bang Tourbillon Automatic Yellow Neon SAXEM که در ۵۰ قطعه ساخته شده است، ۲۲۰۰۰۰ یورو قیمت دارد.

فروشگاه اینترنتی برنارد گالری

فروشگاه اینترنتی برنارد گالری در سال ۱۳۹۴ در راستای فروش منصفانه و مستقیم اجناس، در مسیری هدفمند برای فروش انواع ساعت مچی فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز نمود. این شرکت واردات ساعت مچی را از سال ۱۳۹۰ آغاز نمود و فروش اجناس فقط بصورت عمده بود که در سال ۱۳۹۶ سایت برای فروش بصورت تکی افتتاح شدهدف این شرکت فروش با قیمتی مناسب و منصفانه و رساندن کالای با کیفیت به دست مشتریان است.

نوشته ساعت های هابلوت و تاریخچه ی مدل ها و ویژگی ها اولین بار در dietition. پدیدار شد.