ساکر استارز محبوب ترین بازی فوتبالی موبایل – dietition


ساکر استارز یا به فارسی بازی ستارگان فوتبال یک بازی مهیج و جذاب سبک فوتبالی در اندروید و ایفون می باشد . این بازی بسیار ساده و سبک می باشد اما به شدت اعتیاد اور است و شما را از همان ابتدا جذب خود می کند . شاید اسم ستارگان فوتبال شما را گول بزند و انتظار بازی ای شبیه فیفا رو داشته باشید اما شرکت مینی کلیپ سازنده این بازی اهل بازی های سنگین نبوده و این بازی گرافیک بسیار ساده و سبکی دارد . به طوریکه soccer stars نیاز به هیچ سخت افزار قوی پردازنده گران ندارد و به روی ساده ترین موبایل ها به راحتی قابل اجراست که این باعث محبوبیت چند برابری این بازی شده است . برای خرید محصولات این بازی نیز میتوانید به سایت کافه گیم به نشانی https://caffeegame.com/product-category/coins/ مراجعه کنید .

بازی ساکر استار به چه شکل است ؟

در این بازی با کاراکتر و ادم ها بازی نمی کنید بلکه با مهره ها و روی سطح صاف بازی می کنید . هر کس ۵ مهره دارد و یک دروازه کسی که زودتر گل بزند برنده خواهد بود . در بازی می توانید با سایر بازیکنان آنلاین جهان بازی کنید و خود را محک بزنید . همچنین می توانید با دوستان خود آنلاین به بازی بپردازید . علاوه بر این به شکل چند نفره و تورنومنت و هم به شکل ضربات پنالتی نیز می توانید به بازی بپردازید . بازی یک به یک تشکیل شده از ۱۳ مرحله و شامل مرحله های فصلی نیز می باشد . قسمت های تورنومنت که ۸ بازی کن به شکل حذفی به رقابت می پردازند . تریکشات و پنالتی و همچنین چمپیونز از قسمت های مهم حالت های این گیم است . هر هفته نیز جوایزس به صورت هفتگی داده می شود که کل بازیکنان به صورت لیگ و رقابت های کشوری و جهانی رقابت می کنند و آخر هر هفته جوایز به نفرات برتر داده می شود .

چگونه ساکراستارز را دانلود کنیم ؟

برای دانلود بازی موبایل soccer stars کافیه در گوشی های اندروید به گوگل پلی استور مراجعه کرده و کلمه soccer stars را سرچ کرده و بازی را دانلود کنید . همچنین از طریق جستجو در گوگل نیز می توانید از سایر سایت ها آن را دانلود کرده و نصب کنید . در گوشی های ایفون نیز از طریق اپ استور می توانید بازی را نصب کنید . تعداد دانلود بازی ساکر استارز تاکنون بیش از ۷۰ میلیون بار نصب در سراسر جهان است که عددی بسیار بزرگ است . همچنین امتیاز این بازی در گوگل پلی و اپ استور ۴.۴ است که امتیاز بسیار خوبی محسوب می شود .

ویژگی های بازی ساکر استارز

  • هم آنلاین می توانید بازی کنید و هم آفلاین
  • با تمام بازیکنان سراسر جهان می توانید آنلاین بازی کنید
  • با دوستان خود نیز می توانید بازی کنید فقط کافیه آیدی او را در بازی سرچ کنید
  • امکان انتخاب تیم و ترکیب دلخواه
  • امکان خرید ایتم های درون برنامه ای
  • امکان تغییر در تنظیمات و شخصی سازی
  • حالت های ذخیره متعدد اکانت های ساکر استار

چه آیتم هایی را در ساکر استارز می توانید خرید کنید؟

برای سریع تر کردن پیشرفت و قوی تر کردن حساب بازی خود در ساکر استار می توانید آیتم های مهم بازی را خریداری کنید . این موارد بازی شما را بهتر کرده و قدرت شما را نسبت به حریفانتان بیشتر می کند و به این ترتیب شانس برنده شدن را افزایش می دهد . برخی از آیتم ها را می توانید با بازی کردن زیاد و برنده شدن بدست آورید اما برخی دیگر فقط از طریق خریدن می توانید بگیرید . ایتم های قابل خرید این بازی شامل چند مورد مهم است .

۱-سکه ساکر استارز

می توان گفت به جرعت سکه مهم ترین ارز بازی ساکر استارز است . بدون سکه نمی توانید به بازی کردن با بقیه حتی دوستان خود بپردازید . سکه را باید با بردن سایر بازیکنان کم کم به دست آورید اما اگر ببازید سکه ای که دارید نیز از دست می دهید . اما از راه خرید نیز می توانید سکه به دست آورید . با حرید آن می توانید به مقداری که احتیاج دارید به بازی در زمین های مختلف soccer stars بپردازید . یکی دیگر از موارد مورد استفاده سکه در ساکر استار باز کردن ترکیب ها یا آپدیت کردن مهره ها است . هر چه سکه ی بیشتری داشته باشید مهره های حود را قوی تر می کنید و هم ترکیب های بیشتری باز می کنید و شانس پیروزی شما بیشتر خواهد شد .

چگونه سکه ساکر استار خرید کنیم ؟

سکه را می توانید از شاپ بازی ساکر استار خرید کنید اما بسیار گران برای شما خواهد بود . راه ارزان تر خرید از طریق فروشگاه های ساکر استار ذر ایران است .با خرید از طریق این سایت ها بسیار بیشتر سکه به دست میاورید بهترین راه حل این است . حال برای خرید کافیه که یوزر و رمز اکانت خود را داشته باشید و با ثبت سفارش در سایت منتظر واریز سکه بشید . همچنین می توانید با ایدی نیز سکه خریداری کنید که در اون صورت فقط داشتن ایدی کفایت می کند .

سکه را رایگان نیز می توانید به دست آورید ولی زمان بر و سخت خواهد بود و نیاز به مهارت و تایم زیاد گذاشتن دارد . قسمت های رایگان که حجم کمتری سکه دارند با ورود به بازی و collect کردن سکه رایگان را می گیرید مثل ۲۵ تای ساعتی اسپین روزانه و جوایز رایگان گلکسی پس و غیره . اما سکه راسگان با حجم زیاد نیازمند مهارت و سال ها تخصص است که بتوانید در زمین ها با جوایز سکه زیاد حریفای خود را ببرید و سکه را برنده شوید .

۲- دلار ساکر استار

دومین ارز مهم soccer stars دلار یا باک می باشد .دلار بسیار مهم است و تقریبا قدرت حساب بازی شما به مقدار دلاری که به دست آوردید بستگی دارد . با دلار ساکر استارز می توانید بهترین مهره های بازی را از جمله مهره الماس را باز کنید و از سوی دیگر برای آپدیت کردن مهره ها به دلار نیاز دارید . دلار همچنین لازمه باز کردن بهترین ترکیب های ساکراستار نیز هست پس حرید دلار نقش مهمی در تقویت حساب بازی خواهد داشت . دلار را می توانید با بازی کردن به دست آورید اما بسیار زمان بر خواهد بود و نیاز به مهارت نیز دارد . اما راه راحت تر خرید دلار ساکر استار است و با اندک هذینه یک اکانت حرفه ای برای خود خواهید ساخت .

دلار را رایگان نیز میتوانید به دست آورید اما با تلاش زیاد . در صورت برنده شدن در لیگ های هفتگی میتوانید از ۱۵۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار به دست آورید که باید گفت کار بسیار سختی خواهد بود .

۳- مهره ساکر استار

مهره در بازی با حریفان در رقابت های آنلاین حرف اول را می زند . مهره ها دارای سه مقدار برای قدرت نشانه و زمان می باشند . هر چه قدرت یک مهره بیشتر باشد آن مهره نیروی بیشتر هنگام ضربه زدن به توپ وارد میکند . هرچه زمان یک مهره بیشتر باشد هنگامی که نوبت شما می شود زمانی که دارید تا به توپ ضربه بزنید بیشتر است و هر چه نشانه یک مهره بیشتر باشد مسافت بیشتری از مسیر حرکت توپ را به شما نشان خواهد داد . عدد هر کدام از این مقدار ها بین ۱ تا ۱۴ است و ۱۴ قوی ترین حالت ممکن آن است . بهترین مهره بازی مهره الماس یا deluxe است .

۴-ترکیب

ترکیب چیدمان ۵ مهره هر بازیکن را هنگام شروع اول تعیین می کند . هنگامی که بازی سروع می شود یا هنگامی که گل رد و بدل می شود چیدمان مهره های هر دو بازیکن به نظم خاضی چیده می شود که ترکیب تعیین کننده آن است . هر چه ترکیب بهتری داشته باشید دروازه بسته تری دارید و احتمال گل خوردن کمتر و گل زدن بیشتری دارید . ترکیب ها را می توانید با بازی کردن به دست آورید اما با خرید آن می توانید در زمان صرفه جویی کنید .

خرید اکانت

در ساکر استار می توانید اکانت سایر بازیکنان را نیز خریداری کنید . به جای خرید های بسیار رو اکانت خود و صرف زمان زیاد برای بالا بردن لول خود در بازی می توانید یک اکانت قوی خریداری کنید و راه صد ساله را یک شبه طی کنید . اگر تازه بازی را شروع کرده اید بهترین پیشنهاد برای شما خرید حساب است .

گلکسی پس و آفر های بازی

افر های بازی را نیز می توانید خریداری کنید و سرعت پیشرفت خود را زیاد کنید . این افر ها معمولا شامل سکه ، دلار ، مهره های خاص و … هستن که باعث زیبایی و قدرت بیشتر اکانت شما می شوند . مهم ترین آفر گلکسی پس می باشد که به صورت فصلی است و شامل جوایز بسیاری است که مرحله به مرحله باز می شوند و با خرید آن حدود ۵۰ جایزه را در ۳۵ مرحله به دست می آورید .

شروع بازی soccer stars

برای بازی کردن در ساکر استار اولین قدم دانلود و نصب بازی است . وقتی که بازی را روی گوشی همراه خود نصب کردید بعد از اجرای بازی اولین مرحله ساخت اکانت است . ۴ مرحله برای ساخت اکانت و بازی کردن در مقابل شما قرار دارد

  1. فیسبوک : حساب ساکراستارز شما روی حساب فیسبوک شما دخیره می شود به یاد داشته باشید که نیاز به فیلتر شکن دارد
  2. جیمیل : روی حساب جیمیل شما بازیتان ذخیره می شود . در گوشی های ایفون این گذینه وجود ندارد همچنین در اندروید نیاز مند برنامه کوکل پلی گیمز برای ذخیره روی جیمیل هستبد . اما مزیت آن فیلتر نبودن آن است
  3. مینی کلیپ : حالت سوم ذخیره مینی کلیپ است که بهترین حالت برای ساخت اکانت است . نه نیاز به اپ خاصی برای ورود به اکانت خود دارید و نه مشکل فیلتر شدن دارید . همجنین به راحتی میتوانید از اندروید به ایفون و بعلعکس اکانت خود را جا به جا کنید
  4. مهمان : مهمان حالت ذخیره نیست و موقت است و توصیه میشود که اکانت خود را روی آن حالت بنا نکنید زیرا با حذف شدن بازی اکانت شما نیز حذف خواهد شد .

بعد از ساخت اکانت وارد منو ساکر استارز می شوید و اینجا باید ابتدا چند ضربه با مهره به توپ بزنید و توپ را گل کنید تا وارد منو اصلی شوید . سپس بازی برای شما باز می شود و میتوانید شروع به بازی کردن کنید . در قسمت تنظیمات میتوانید تنظیمات دلخواه خود را قرار دهید در قسمت بالا پروفایل بازی شما نشان داده می شود و بازیکنان دیگر با سرچ ایدی شما میتوانند آن را ببینند .

بازی با دوستان در soccer stars

هر دوستتان که بازی ساکر استارز را داشته باشد هر کجا که باشد به راحتی میتوانید آنلاین با هم بازی کنید . برای این کار هردوی شما باید همرمان در بازی آنلاین باشید . سپس با جسنجوی ایدی دوستتان در بازی میتوانید او را درقسمت فرند های بازی خود قرار دهید . سپس روی ایدی او میزنید و درخواست چلنج به او میفرستید و با قبول کردن درخواست شما می توانید با هم بازی کنید .