شرکت باروری Kindbody امتیاز 100 میلیون دلاری کسب کرده است



شرکت مراقبت از باروری و باروری هیبریدی Kindbody از شرکت سرمایه گذاری Perceptive Advisors در علوم زیستی 100 میلیون دلار به دست آورد و مجموع درآمد خود را به 290 میلیون دلار و ارزش آن را به 1.8 میلیارد دلار رساند.

برای چه

Kindbody خدمات مجازی و حضوری، از جمله مراقبت های پیشگیری از بارداری، انجماد تخمک، آزمایش باروری، مراقبت های زنان و زایمان و خدمات سلامتی و مربیگری مجازی را ارائه می دهد.

این شرکت مستقر در نیویورک خود را به عنوان پلت فرم مزایای باروری برای 112 شرکت با 42 مشتری کارفرما از جمله Walmart معرفی می کند.

این بودجه به شرکت اجازه می دهد تا کلینیک های جدیدی را در بازارهای تحت پوشش ایالات متحده افتتاح کند و مدل مراقبت خود را ارتقا دهد. جینا بارتاسی، موسس و رئیس این شرکت، گفت که در سال 2023 نیز خریدهای استراتژیک انجام خواهد داد.

برتاسی در بیانیه‌ای گفت: «با حمایت Perceptive Advisors و دیگر سرمایه‌گذاران ما، Kindbody در موقعیتی قرار دارد که چشم‌انداز ما را برای کمک به همه در تحقق رویای خود برای تبدیل شدن به یک والدین با مقرون‌به‌صرفه و قابل دسترس بودن مراقبت‌های باروری با کیفیت بالا برای همه، محقق کند.» .

عکس فوری از بازار

در سال 2022، این شرکت سه خرید انجام داد، اولین خرید موسسه باروری Vios، شبکه ای از کلینیک های باروری که در ایلینوی، میشیگان، میسوری، اورگان، واشنگتن و ویسکانسین فعالیت می کنند.

سپس شرکت ژنومیک را خریداری کرد آزمایشگاه های فسفر، ترکیبی از کارکنان ژنتیک و تکنسین های آزمایشگاهی فسفر با بخش KindLabs استارت آپ باروری.

در نهایت، Kindbody اعلام کرد که آژانس رحم جایگزین مستقر در شیکاگو را خریداری کرده است Alternative Reproductive Resources، اشاره کرد که کارکنان ARR در بخش KindEOS این شرکت کار خواهند کرد که بر اهدای تخمک و جنین تمرکز دارد.

این شرکت قبل از خرید خود اعلام کرد راه اندازی تست های باروری در خانه برای مردان و زنان، که هورمون های مرتبط با عملکرد تولید مثل و سلامت را اندازه گیری می کند و می تواند با قرار ملاقات حضوری یا مجازی با پزشک Kindbody برای بحث در مورد نتایج همراه شود.