پلتفرم مراقبت مبتنی بر ارزش Vytalize Health 100 میلیون دلار جمع آوری می کند



استارت‌آپ مراقبت مبتنی بر ارزش Vytalize Health 100 میلیون دلار بودجه به دست آورد. Monroe Capital و Enhanced Healthcare Partners با مشارکت North Coast Ventures دور را رهبری کردند.

چکار میکند

Vytalize Health روش‌های مراقبت اولیه مستقل را برای درمان بیماران مدیکر یک پلت فرم مراقبت مبتنی بر ارزش با تجزیه و تحلیل داده‌ها، از جمله داده‌های مربوط به بیماران، عمل، ثبت‌نام و امور مالی ارائه می‌دهد.

این شرکت همچنین به مشتریان خود یک کلینیک مجازی در خانه ارائه می دهد که با مطب خصوصی برای کمک به مدیریت جمعیت های پرخطر همکاری می کند.

ما مسئولیت داریم که با ساختن سیستم‌های مراقبتی با عملکرد بالا که واقعاً کیفیت را ارتقا می‌دهد، تجربه بیمار را بهبود می‌بخشد و برای ارائه‌دهندگان و سیستم به طور کلی پایدار است، از موفقیت مداوم مراقبت مبتنی بر ارزش اطمینان حاصل کنیم.

“ما معتقدیم مراقبت های اولیه بخش کلیدی سیستم زایمان است و باید از پزشکان مستقل مراقبت های اولیه که مراقبت های مبتنی بر داده ها و موثرتر را به بیماران ارائه می دهند، محافظت کنیم و به آنها پاداش دهیم. در این محیط مبتنی بر نتیجه، ما می توانیم بر روی واقعی و فعال تمرکز کنیم. فارس قوی، بنیانگذار و مدیرعامل Vytalize Health در بیانیه ای گفت: مراقبت های بهداشتی در مقابل مراقبت های بیمار و مدل ما را با آنچه برای بیماران بهتر است هماهنگ کنیم.

عکس فوری بازار

مدل‌های مزیت مدیکر که بر مراقبت مبتنی بر ارزش تمرکز دارند، دارند با توجه به مطالعه ای که توسط Optum انجام شده است، نشان داده شده است که کارآمدتر است و نتایج بهتری برای بیمار ارائه می دهد. سرمایه گذاران نیز جذب ارائه دهندگان متخصص در مراقبت های مبتنی بر ارزش شده اند.

در ماه آوریل، Vytalize Health اعلام کرد که امتیاز کسب کرده است 50 میلیون دلار بودجه سری B. در سال 2021، این شرکت MedPilot، یک پلت فرم مشارکت مالی بیماران را خریداری کرد.

شرکت های دیگری که قصد دارند مراقبت های مبتنی بر ارزش را بهبود بخشند عبارتند از Aledade که اخیراً پلتفرم تجزیه و تحلیل را خریداری کرده است Curia و Pearl Health، یک پلت فرم فناوری برای اقدامات مراقبت اولیه در ترتیبات مراقبت مبتنی بر ارزش.