شرکت فناوری همهجانبه FourPlus بودجه ای را برای ایجاد پلتفرم واقعیت ترکیبی تضمین می کند



شرکت فن‌آوری فراگیر مستقر در بریتانیا FourPlus اعلام کرد که از آژانس ملی نوآوری بریتانیا، موسوم به Innovate UK، برای ایجاد یک پلت‌فرم آموزشی واقعیت ترکیبی برای شرکت‌های داروسازی و بخش مراقبت‌های بهداشتی، بودجه دریافت کرده است.

فن آوری همهجانبه FourPlus، از جمله تجربیات واقعیت مجازی آن، در بخش علوم زیستی برای مدیریت نیروی کار، تجسم دارایی های سه بعدی برای اهداف بازاریابی و آموزشی، تجسم امکانات، آموزش آزمایشگاهی برای دانشجویان علوم زیستی و تجسم داده ها استفاده می شود.

با استفاده از یک میلیون پوند (1.28 میلیون دلار) سرمایه گذاری، که اکثریت آن از Innovate UK، FourPlus و همکارانش Holosphere و Cell and Gene Therapy Catapult، یک تجربه واقعیت ترکیبی با قابلیت های چند نفره برای آموزش افراد در نقش های تولیدی در سلول ایجاد می کند. و ژن درمانی و در بخش های بیودارویی و علوم زیستی گسترده تر.

این پلتفرم همچنین به آموزش کارکنان، ذخیره سوابق آموزشی دیجیتال، شامل ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها و امکان همکاری مربی/کارآموز در محیط های مجازی کمک می کند.

واقعیت ترکیبی (MR) یک محیط غوطه ور تولید شده توسط کامپیوتر است که دنیای فیزیکی و دیجیتال را ترکیب می کند و به عناصر فیزیکی و دیجیتال اجازه تعامل می دهد.

FourPlus این پلتفرم را در طول 18 ماه ایجاد و ارائه خواهد کرد و اولین نسخه از این پیشنهاد تا پایان سال 2023 برای نمایش در دسترس خواهد بود.

ما واقعاً از شروع این پروژه نوآورانه با هولسفر و منجنیق درمانی سلولی و ژنی هیجان‌زده هستیم. ما قبلاً می‌دانیم که واقعیت مجازی یک روش قدرتمند برای پشتیبانی از آموزش کارکنان بخش جدید است، زیرا هزینه، زمان، استفاده از امکانات و تولید ضایعات را کاهش می‌دهد. دکتر ایوان وال، مدیر عامل Four Plus در بیانیه ای گفت: این پروژه راه حل نسل بعدی را ارائه می دهد که واقعیت ترکیبی، سفارشی سازی آموزش، تعامل چند کاربره، تجزیه و تحلیل داده ها و ویژگی های پشتیبانی آموزشی را ادغام می کند.

روند بزرگتر

واقعیت بسط یافته (یعنی واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی) به طور فزاینده ای در بخش مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

در ماه دسامبر، مستقر در آلمان apoQlar اعلام کرد که مجوز FDA 510(k) را برای پلتفرم VSI HoloMedicine خود دریافت کرده است، یک پیشنهاد واقعیت مختلط که به جراحان کمک می کند تا برای روش هایی با استفاده از فناوری هولوگرافی سه بعدی برنامه ریزی کنند.

ماه گذشته، پلتفرم واقعیت افزوده Augmedics برای حمایت از رشد پیشنهادات خود، از جمله سیستم ستون فقرات xvision، که از واقعیت افزوده برای ارائه تصویری سه بعدی از آناتومی ستون فقرات بیمار به طور مستقیم در خط دیدشان در حین جراحی، به جراحان استفاده می‌کند، 82.5 میلیون دلار از بودجه سری D به دست آورد.

دیگر شرکت‌های فناوری فراگیر شامل شرکت درمانی واقعیت مجازی مستقر در کالیفرنیا است AppliedVR، پلت‌فرم ارزیابی و آموزش جراحی واقعیت مجازی Osso VR، شرکت درمانی دیجیتال واقعیت مجازی MyndVR، پلت‌فرم واقعیت مجازی XRHealth مستقر در بوستون و پلت‌فرم سلامت روان واقعیت مجازی و واقعیت افزوده Healium.