پلتفرم سلامت روان مایندسترانگ HQ را تعطیل می کند، 128 کارمند را اخراج می کند



شرکت دیجیتال سلامت روان طبق اطلاعیه WARN کالیفرنیا، مایندسترانگ 128 کارمند خود را اخراج می کند و دفتر مرکزی خود را برای همیشه در پارک منلو می بندد.

بر اساس گزارش توسط این اخراج شامل بسیاری از مدیران C-suite این شرکت، از جمله مدیر عامل، مدیر ارشد فناوری و مدیر ارشد مالی می شود.

مایندسترانگ از طریق پیام‌های ویدیویی، تماس‌های ویدیویی یا مکالمات تلفنی، مراقبت‌های سلامت روان مجازی را 24 ساعته ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین مربیگری، خدمات روانپزشکی و درمان را از طریق یک برنامه تلفن همراه ارائه می دهد. این شرکت با پرداخت کنندگان همکاری می کند تا خدمات خود را در شبکه ارائه دهد.

در پایان ژانویه، این شرکت در ایمیلی اعلام کرد که از 10 مارس دیگر خدمات بیماران خود را ارائه نخواهد کرد.

مایندسترانگ بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

روند بزرگتر

در اوج همه گیری، مایندسترانگ گلزنی کرد سرمایه 100 میلیون دلاری سری C، کل درآمد شرکت را به 160 میلیون دلار می رساند.

در ماه سپتامبر، وزارت امور کهنه سربازان ایالات متحده، مایندسترانگ را به عنوان فینالیست در چالش ماموریت سپیده دم نام برد، که 20 میلیون دلار کمک مالی برای توسعه مداخلات برای کمک به جلوگیری از خودکشی کهنه سربازان ارائه می دهد. دکتر هالی دوبویس، مدیر ارشد بالینی شرکت، در یک مصاحبه تلویزیونی HIMSS در ماه نوامبر، این چالش را مورد بحث قرار داد.

Mindstrong در سال 2014 تاسیس شد، اما در سال 2017 دکتر توماس اینسل، مدیر سابق مؤسسه ملی سلامت روان، به تیم ملحق شد و علاوه بر ریاست، عنوان یکی از بنیانگذاران را نیز به عهده گرفت. اینسل شرکت تابعه علوم زیستی آلفابت Verily را ترک کرد تا به این استارتاپ بپیوندد.

در آن زمان، مایندسترانگ بر روی آن تمرکز کرد توسعه بیومارکرهای دیجیتالی که عملکرد مغز را بر اساس الگوهای تعامل با گوشی هوشمند اندازه گیری می کند. از آن زمان به یک پلت فرم دیجیتال سلامت روان تبدیل شده است.

مایندسترانگ جدیدترین شرکت در مجموعه ای از شرکت های فناوری سلامت است اعلام اخراج کارکنان در سال گذشته

فقط در یک ماه گذشته، فیلیپس اعلام کرد تا سال 2025 6000 شغل را در سراسر جهان کاهش خواهد داد. Verily از کاهش 15 درصدی نیروی کار خود خبر داد. Cue Health 388 کارمند را رها کرد. استارتاپ کاهش وزن Noom در سال گذشته سومین دور اخراج خود را داشت. استارتاپ Innovacer تجزیه و تحلیل داده های سلامت 15 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد. Teladoc Health 300 کارمند را اخراج کرد. Carbon Health بیش از 200 نفر را رها کرد. و Akili Interactive، سازنده داروهای دیجیتالی شبیه بازی های ویدیویی برای کودکان، 30 درصد از کارکنان خود را کاهش دادند.