قیمت موکت در کف بازار – dietition


موکت یکی از بهترین کفپوش هایی است که برای منزل و یا محیط کار از آن استفاده می شود. این محصول به دلیل تنوع زیادی که دارد در ابتدا مشتری برای مشتری سردرگم کننده است تا بتوانید بهترین نوع را انتخاب کند. علاوه بر این دیدن قیمت های متنوع باعث می شود فرد نتواند انتخاب صحیحی داشته باشد و یا حتی یک موکت ارزان قیمت را به قیمت گزاف تهیه کند. در این بخش می خواهیم راهنمای شما در زمینه قیمت موکت در کف بازار باشیم.

هر وسیله ای برای کاربرد خاصی تهیه می شود و با توجه شرایط و ویژگی هایی که دارد می تواند قیمت های متنوعی داشته باشد. موکت هم یکی از وسایل کاربردی است که برای پوشش کف اتاق و یا ساختمان از آن استفاده می شود. بنابراین آگاهی از قیمت موکت در کف بازار مهم است تا بتوانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید بهترین موکت را برای خود خریداری کنید. در این بخش به برخی از عوامل مهمی که بر روی قیمت این کفپوش محبوب اثر می گذارد مطالبی را بیان می کنیم.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\قیمت موکت در کف بازار_files\images_1706085305_65b0cbb958ea1.jpg

عوامل موثر بر قیمت موکت در بازار

موکت از چه موادی ساخته شده است؟

یکی از فاکتورهای مهم وابسته به قیمت موکت است جنس آن می باشد. موکت ها با توجه به اینکه از ترکیبات مختلفی تهیه می شوند جنس های مختلفی دارند و به همین دلیل می توانند کاربرد متنوعی داشته باشند. جنس موکت تعیین کننده ویژگی ها و خواص آن می باشد. به عنوان مثال موکت نمدی و یا کبریتی جزو موکت های ارزان در بازار است که از الیاف مصنوعی ساخته شده است. از همین رو برای نصب موکت در فضاهایی با متراژ زیاد گزینه ای مناسب و به صرفه می باشد. اصولا موکت هایی که از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند دارای پرز بلندتر و نرم تری هستند. موکت های پرز بلند گرمی و راحتی بیشتری دارند و قیمت آن ها نسبت به موکت های نمدی بیشتر است.

بافت، طرح و مدل موکت را بررسی کنید

طبیعی ست که هرچقدر طرح و بافت و مدلی که برای موکت انتخاب می شود پیچیده تر باشد ظاهر زیباتری دارد و به این ترتیب از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. به عبارت دیگر می توان گفت موکت های طرح دار نسبت به موکت های ساده قیمت بالاتری دارند در حالی که موکت ساده طرفدار زیادی دارد و به مرور از چشم نمی افتد. تنوع رنگ نیز می تواند در تعیین قیمت آن نقش داشته باشد. مثلا برای خرید موکت رنگ روشن باید هزینه بالاتری پرداخت کنید. بنابراین این سه فاکتور می تواند بر قیمت موکت در بازار تاثیر مستقیم داشته باشد.

کیفیت موکت را ارزیابی کنید

کیفیت هر وسیله ای تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد. این موضوع در مورد موکت هم صدق می کند. ضخامت موکت؛ نحوه بافت، مواد به کار رفته در آن و … همگی می توانند کیفیت موکت را تعیین کنند. هر موکتی که کیفیت بالایی دارد از نظر زیبایی در رده بالاتری است و در عین حال قیمت آن موکت نیز بالاتر است. این کیفیت می تواند طول عمر موکت را افزایش دهد.

برند موکت را مشخص کنید

در بسیاری از موارد افراد به دنبال برند برتر بازار هستند که گاها روش درستی برای خرید مناسب می باشد. در زمینه موکت پالاز و ظریف مصور و پردیس یزد حرف اول را می زنند و جزو برندهای برتر می باشند. اگر قصد خرید از این سه برند را دارید می بایست به نمایندگی این سه مجموعه مراجعه کنید تا با قیمت موکت در کف بازار آن را خریداری کنید.

شیو بافت موکت را بررسی کنید

یکی دیگر از گزینه‌هایی که ارتباط مستقیمی با قیمت موکت در بازار  دارند، نحوه بافت و درجه کیفیت آن است. موکتی که بافت نرم و لطیفی دارد نسبت به یک موکت با زبری بیشتری، گران‌تر است. طول عمر و دوام موکت به بافت آن‌هم بستگی دارد و علاوه بر این در جلوه ظاهری که ایجاد می‌کند اثر می‌گذارد. بنابراین، کیفیت بافت موکت هنگام تعیین قیمت آن، در نظر گرفته می‌شود.

خرید موکت با قیمت بازار از فروشگاه آیریس موکت

در صورتی که قصد خرید موکت را داشته باشید علاوه بر انتخاب کیفیت مناسب باید موکت مقرون به صرفه ای را انتخاب کنید. این موضوع در گرو انتخاب یک فروشگاه مناسب و منصف می باشد. برای خرید انواع برندهای معتبر مانند ظریف مصور، پردیس یزد و یا پالاز موکت می توانید به فروشگاه آیریس موکت مراجعه کنید و بهترین گزینه را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.