کلینیک‌های الکترونیک زنجیره‌ای CureBay 7.5 میلیون دلار دیگر و بودجه دیجیتالی بیشتری در هند دریافت می‌کند.



کلینیک های زنجیره ای با محوریت روستایی CureBay 620 میلیون روپیه (7.5 میلیون دلار) دیگر به عنوان بخشی از دور سری A به رهبری Elevar Equity به دست آورد. این می آید در بالای اولین 6 میلیون دلار در سال 2022 جمع آوری کرد.

طبق بیانیه مطبوعاتی آنها، وجوه اضافی برای سرمایه گذاری در برنامه عضویت آنها با استخدام بیش از 200 دانشمند داده و متخصص در داروسازی و تشخیص استفاده خواهد شد. همچنین به افزایش فعالیت‌های توسعه آنها کمک می‌کند و هدف آن افزایش کلینیک‌های الکترونیکی آن‌ها در جوامع محروم هند از بیش از 90 مورد در حال حاضر به 200 است.


پلتفرم سلامت روان مبتنی بر فناوری آمها، سابق InnerHour، بیش از 50 میلیون روپیه (6 میلیون دلار) در دور سرمایه گذاری طولانی سری A به دست آورد.

دکتر آمیت مالک، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، در بیانیه ای گفت: این افزایش جدید از برنامه های توسعه استراتژیک آن پشتیبانی می کند.

آماها یک اپلیکیشن سلامت روان موبایلی ارائه می دهد که اکنون بیش از پنج میلیون کاربر از آن استفاده می کنند. دارای بیش از 600 ابزار مراقبت از خود و بیش از هزار محتوا برای ایجاد عادات سالم است. اکوسیستم سلامت روان این سازمان همچنین برای طیف وسیعی از شرایط سلامت روان مانند اضطراب، افسردگی، اختلال دوقطبی، ADHD، OCD، اسکیزوفرنی و اعتیاد درمان می کند.


استارتاپ فناوری بیمه Healspan 1.2 میلیون روپیه (بیش از 100,000 دلار) در بودجه اولیه از دوری که توسط شتاب دهنده استارت آپ PedalStart رهبری می شد، جمع آوری کرد.

Healspan که در سال 2022 تأسیس شد، یک پلتفرم SaaS برای مدیریت مطالبات بیمه درمانی بدون نقد ارائه می دهد. بیش از 60 بیمارستان در سراسر هند تا به امروز راه حل آن را اتخاذ کرده اند.

سرمایه‌های تازه آن برای ایجاد پیشرفت‌ها و ارتقاءهای مرتبط با محصولات و فناوری «قابل توجه»، به‌ویژه بهینه‌سازی قسمت جلویی نرم‌افزارش استفاده خواهد شد. در یک بیانیه رسانه ای اشاره شد که از آن برای استخدام برخی از اعضای اصلی نیز استفاده خواهد شد.


پلت فرم درمانی دیجیتال درد مزمن FlexifyMe از پلتفرم فرشته ah! سرمایه گذاری.

در بیانیه‌ای، این استارت‌آپ که توسط Flipkart Ventures نیز پشتیبانی می‌شود، اشاره کرد که آنها آخرین سرمایه‌های خود را برای تقویت بیشتر مربی حرکتی هوش مصنوعی خود با در دسترس قرار دادن آن به زبان‌های محلی هندی بیشتر، و همچنین گسترش دامنه دسترسی خود در سراسر آمریکای شمالی و گسترش بیشتر استفاده خواهند کرد. منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا


ارائه دهنده راه حل های سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی DocOsage همچنین برای اصلاح قابلیت‌های هوش مصنوعی خود برای بینش‌های سلامتی، بودجه‌ی پیش‌بنیاد نامشخصی دریافت کرده است.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است، همچنین از این بودجه برای انجام آزمایشات اولیه برای پلت فرم مطالعات ژنتیکی و بهداشتی خود استفاده خواهد کرد.

این استارت آپ که حدود سه ماه پیش راه اندازی شد، دارای یک سرویس هوش مصنوعی است که بینش سلامت شخصی را ارائه می دهد. همچنین رزرو تست های تشخیصی و تحویل داروهای خانگی را ارائه می دهد و به اشتراک گذاری گزارش پزشکی را امکان پذیر می کند.



منبع