پزشکی خانواده، پزشکی داخلی به نام سایت کنسرسیوم مسیر اقامتی ملی HIV


یو. سایت پژوهشگران UNC، دکتر ریک مور از پزشک خانواده، و دکتر لوئیز رمبو کینگ از پزشک داخلی، سابقه تاریخی مراقبت از بیماران مبتلا به HIV دارند.

این کمک مالی اداره منابع و خدمات بهداشتی (HRSA) از طریق کنسرسیوم ملی مسیر HIV (NHRPC) بخشی از یک تلاش گسترده تر برای ارتقای آموزش در زمینه مدیریت HIV در رزیدنت های مراقبت های اولیه در چندین مکان در سراسر کشور است. دکتر کینگ و مور برای هدایت آموزش های طولی و یکپارچه در مراقبت از HIV برای ساکنان مسیرهای آموزشی همکاری می کنند تا آنها را قادر سازند تا به طور مستقل از افراد مبتلا به HIV در اقدامات بالینی خود مراقبت کنند و در نتیجه دسترسی به مراقبت های HIV را در سطح ایالتی و ملی افزایش دهند.

دکتر کینگ در مورد جایزه اخیر گفت: “ما از اینکه بخشی از این جایزه فرعی از HRSA برای ارتقاء منطقه تمرکز در پزشکی HIV برای پزشکان خانواده و دستیاران پزشکی داخلی در UNC خوشحالیم. نیاز واقعی به پزشکان مراقبت های اولیه وجود دارد که قادر به مراقبت از افراد مبتلا به HIV باشند. این کمک مالی منابعی را در اختیار ما قرار می دهد تا از این حوزه تمرکز حمایت کرده و آن را توسعه دهیم تا برای آینده پایدار باشد.

دکتر مور در ادامه در مورد اهمیت این جایزه اظهار داشت: «این کمک مالی به ما فرصتی می دهد تا تجربیات خود را در برنامه آموزشی HIV و هپاتیت ویروسی تقویت و تعمیق کنیم. ما از شرکت در این کمک مالی و آنچه که به ما اجازه می دهد برای آموزش و توسعه ساکنان انجام دهیم، هیجان زده هستیم.”

دکتر کینگ می‌افزاید: «ما از همکاری بین دپارتمان‌های پزشکی خانواده و داخلی و کمک‌های ارزشمند بخش بیماری‌های عفونی UNC و مرکز آموزش آموزش ایدز NC، مستقر در UNC سپاسگزاریم. ما قطعا با هم بهتر هستیم!»

NHRPC توسط برنامه رایان وایت دفتر HRSA HIV/AIDS از طریق بودجه ارائه شده به مرکز آموزش و آموزش ایدز نیوانگلند پشتیبانی می شود و توسط فیلیپ بولدوک، MD، در UMass Memorial Health رهبری می شود.



منبع