پلت فرم مزایای سلامتی Collective Health اخراج کارکنان را اعلام می کند



سلامت جمعیپلتفرم مدیریت مزایای سلامتی، 54 کارمند خود را به دلیل سازماندهی نیروی کار خود برای هماهنگی بهتر با نیازهای مشتریان، اخراج کرده است.

مال شرکت مدیرعامل، علی دیاب، از اخراج کارکنان لینکدین خبر داد و گفت این کارمندان به دلیل «کاهش نیروی کار» رها شده‌اند، در حالی که از شرکت‌هایی که ممکن است در طول فرآیند استخدام با این کارمندان مواجه شوند، می‌خواهد «ملاحظات جدی» را به آنها ارائه دهند.

Collective Health به‌عنوان مدیر مزایای سلامت شخص ثالث عمل می‌کند و مزایای مختلف شرکت‌ها را در یک پلتفرم قرار می‌دهد تا به کارفرمایان اجازه دهد تا پیشنهادات خود را مدیریت کنند و در عین حال به کارکنان در هدایت مراقبت‌های بهداشتی خود کمک کند.

“ما می توانیم تأیید کنیم که به عنوان بخشی از بازسازی نیروی کارمان، تصمیم دشواری گرفتیم تا با بخش کوچکی از کارکنان خود در روز دوشنبه خداحافظی کنیم. هدف از این تغییر ساختار، هماهنگی و تعادل بهتر منابع خود با محصول و مشتری است. یکی از سخنگویان شرکت گفت: نیازها و همچنین شرایط فعلی بازار MobiHealthNews در یک ایمیل

“سلامت جمعی خود را به عنوان مکانی عالی برای کار می بالد. این به دلیل نحوه رفتار ما با یکدیگر و مراقبت از کارمندان است. همانطور که با وظیفه دشوار حمایت از کارمندان آسیب دیده خود روبرو هستیم، خود را برای ارائه مراقبت های مشابه به آنها مسئول می دانیم. تغییرات فردی آنها را که ما هر روز به کار خود می آوریم. برای آن شرکت هایی که نقش های باز دارند، ما شما را تشویق می کنیم که اکنون مراقب افراد فوق العاده و با استعداد در بازار باشید.”

روند بزرگتر

در سال 2021، شرکت مستقر در سانفرانسیسکو امتیاز کسب کرد 280 میلیون دلار بودجه سری F، ارزش شرکت را به 1.5 میلیارد دلار رساند و به بسیاری از شرکت‌های سلامت دیجیتال در آن سال پیوست تا به وضعیت تک‌شاخ برسد.

این شرکت نیز خود را اعلام کرد برنامه مشارکت برتر، که به کارفرمایان کمک می کند تا بهترین پلتفرم های سلامت دیجیتال را برای جمعیت کارکنان خود شناسایی کنند، بازگشت سرمایه را محاسبه کنند، نتایج بالینی را قضاوت کنند و توصیه هایی را بر اساس داده های کاربر ارائه دهند.

این برنامه با استارت آپ های سلامت رفتار راه اندازی شد زنجبیل، لیرا سلامت و سلامت مدرن؛ ارائه دهندگان مراقبت های اولیه از راه دور 98point6 و Teladoc Health. شرکت مدیریت شرایط مزمن Livongo; استارت آپ های تنظیم خانواده Carrot Fertility and Progyny; استارت آپ سرطان AccessHop; و استارتاپ اسکلتی عضلانی هینج هلث.

دو سال قبل، پلت فرم مزایای کارکنان مطرح شد 205 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری E، و یک سال قبل 110 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرد.

چندین شرکت دیگر کمک های مزایای مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهند، از جمله Nayya، Pebble و HealthJoy.