کو به عنوان دستیار رئیس برنامه درسی بالینی دانشکده پزشکی UNC خدمت می کند


کاترین ال کو، MD، استادیار دپارتمان پزشکی خانواده، به عنوان دستیار دانشکده پزشکی UNC برای برنامه درسی بالینی که از 20 مارس آغاز می شود، خدمت خواهد کرد.

در این نقش، کو بر فعالیت های آموزشی بالینی در تمام چهار سال برنامه درسی در دفاتر آموزش دانشجویان پزشکی نظارت خواهد کرد. Coe اطمینان حاصل می کند که برنامه درسی بالینی و ارزیابی برنامه با استانداردهای اعتبارسنجی هماهنگ است، تلاش ها را برای بهبود مستمر کیفیت در طیف وسیعی از زمینه ها رهبری می کند، با همکاران در سراسر دانشکده پزشکی و UNC Health در تلاش برای حمایت از فرصت های یادگیرنده کار می کند، و موارد دیگر.

کو دوره لیسانس و دانشکده پزشکی خود را در دانشگاه واشنگتن به پایان رساند و دوره دستیاری پزشکی خانواده و دوره اصلی را در دپارتمان پزشکی خانواده UNC-Chapel Hill به پایان رساند. او از نزدیک در توسعه برنامه درسی سه ساله MD دانشکده پزشکی، برنامه کاملاً یکپارچه آمادگی برای آموزش خدمات، که در شش سال گذشته به عنوان مدیر آن خدمت کرده است، کار کرد. کو همچنین دوره مراقبت بیمار محور را مدیریت کرد، به عنوان معاون پزشکی کلینیک بهداشت حرفه ای کارکنان دانشگاه، و به عنوان محقق اصلی در چندین کمک هزینه تحصیلی پزشکی خدمت می کند. علایق تحصیلی او شامل طراحی، اجرا و ارزیابی برنامه های درسی نوآورانه، آموزش پزشکی مبتنی بر شایستگی و توسعه نیروی کار است. کو یک رهبر شناخته شده ملی در آموزش پزشکی است و عضو هیئت مدیره انجمن کالج های پزشکی آمریکا و همچنین فعال در کنسرسیوم انجمن پزشکی آمریکا برای تسریع تغییر در آموزش پزشکی است.