گرجستان با Aetna Health for Georgia Unity، یک پلت فرم داده اجتماعی برای یکپارچه سازی سلامت کامل، شریک می شود



اورلاندو – در HIMSS24، شبکه اطلاعات سلامت جورجیا، پلتفرم جورجیا یونیتی خود را مورد بحث قرار داد، یک شبکه تبادل اطلاعات سلامت که با شرکای جامعه محلی ایجاد شده است، که به دلیل نیاز به درک سلامت کلی در جوامع روستایی گرجستان ایجاد شده است.

دکتر دنیس هاینز، مدیر اجرایی شبکه اطلاعات سلامت جورجیا و شیرل کینگ، مدیر برنامه در شبکه اطلاعات سلامت جورجیا، گفتند که هدف از این پروژه استفاده از عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت برای رفع شکاف ها در برابری سلامت و ایجاد ساختارهایی برای سلامت بهتر است. عواقب.

با استفاده از پلتفرم سلامت ایتنا، این فناوری ارجاعات حلقه بسته را بین سازمان های مراقبت های بهداشتی و شرکای مبتنی بر جامعه با هدف قرار دادن افراد با نیاز بالا ارائه می دهد.

همانطور که ارائه دهندگان به شما خواهند گفت، دیدگاه های سنتی از سلامت تنها حدود 20 درصد از مراقبت های بهداشتی است. 80 درصد دیگر عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت هستند. چیزهایی مانند امنیت غذایی، پوشاک و مسکن. این چیزی است که ما می‌خواستیم روی آن تمرکز کنیم.»

مراقبت کامل از افراد برای ایجاد اعتماد در جوامع و همچنین دستیابی به نتایج بهبود یافته سلامت، به ویژه برای جوامع بهداشتی روستایی که دسترسی به مداخلات مراقبتی دشوار است و آموزش بهداشت می تواند بسیار متفاوت باشد.

برخی از چالش‌هایی که جورجیا یونیتی در آغاز این فرآیند با آن مواجه شد، شامل توانایی‌های محدود شرکای اجتماعی مانند پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها است که اغلب مشکلاتی با نگهداری سوابق و استفاده ناسازگار از فناوری دارند.

موضوع دیگر محدودیت‌های مالی بود که سازمان‌های اجتماعی را از استفاده از فناوری جدید که توسط سازمان‌های بزرگ‌تر مراقبت‌های بهداشتی استفاده می‌شود، باز می‌دارد.

این موضوع جمع آوری داده ها، اشتراک گذاری و سازگاری را به موضوعی کلیدی تبدیل کرد که یونیتی جورجیا در سراسر ایالت به آن پرداخت.

نتایج سال اول پروژه شامل صرفه جویی 11248 دلاری به ازای هر نفر در سال و 2000 مراجعه به منابع بهداشتی محلی در شهرستان امانوئل، شهرستانی با 20،000 ساکن است.



منبع