گروه پزشکی تگزاس تحت حمایت Privia Health ابتکار عمل OB/GYN را راه اندازی کرد



گروه پزشکی چندتخصصی Privia Medical Group Gulf Coast، بخشی از شرکت توانمندسازی پزشکان Privia Health با استارت‌آپ Iron Health در زمینه سلامت زنان با فناوری همکاری می‌کند تا ابتکاری را راه‌اندازی کند که خدمات بهداشتی را با مراقبت‌های OB/GYN با نام Privia Wellness مرتبط کند.

Iron Health خود را گسترش مجازی یک عمل OB/GYN معرفی می کند که خدمات مراقبت اولیه و سلامت روان، غربالگری بیمار، مراقبت مجازی و گزینه های پیام مستقیم، ادغام EHR و بینش داده های سلامت بیمار و جمعیت را ارائه می دهد. این شرکت همچنین ارائه دهندگان مراقبت های اولیه و تخصصی را به هم متصل می کند و در عین حال به مراقبت هماهنگ کمک می کند.

ابتکار جدید به بیماران گروه پزشکی مستقر در تگزاس ابزارهای مدیریت وزن Iron Health و همچنین درمان جایگزینی هورمونی، مواد غذایی و خواب و سلامت مغز را در اختیار بیماران قرار می دهد.

استفانی وینز، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Iron Health، گفت: “زنان به پزشک متخصص زنان خود در صمیمی ترین بخش های زندگی خود اعتماد دارند.” MobiHealthNews در یک ایمیل “مشارکت ما با گروه پزشکی Privia با دیدگاه مشترک ارائه مراقبت های بهداشتی جامع که نیازها و انتظارات در حال رشد زنان را برآورده می کند، مطابقت دارد. با بیش از 400 ارائه دهنده که به بیش از 1 میلیون بیمار خدمات ارائه می دهند، ما مشتاق هستیم که با گروه پزشکی Privia خلیج فارس همکاری کنیم تا ارائه دهیم. مراقبت در دسترس و یکپارچه، با استفاده از روابط اعتماد موجود بین بیماران و OB/GYN آنها.”

روند بزرگتر

Iron Health مستقر در نیویورک، ساخته شده در Redesign Health، در ماه مارس با بودجه 4.5 میلیون دلاری راه اندازی شد. صندوق نوآوری March of Dimes به سرمایه گذاری اولیه شرکت کمک کرد و یک سرمایه گذار و شریک استراتژیک است.

دیگر شرکت‌هایی که برای بهبود گزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی زنان کار می‌کنند، می‌توان به راه‌اندازی سلامت از راه دور با تمرکز بر یائسگی اشاره کرد Evernow، ارائه‌دهنده مراقبت هیبریدی تحت حمایت سرنا ویلیامز، Juno Medical و استارتاپ سلامت دیجیتال Tia، که ترکیبی از مراقبت‌های مجازی و حضوری، از جمله طب سوزنی و مراقبت‌های اولیه، روانی و زنانه است.



منبع