۵ هتل آپارتمان محبوب در مشهد نزدیک حرم با غذا – dietition


شهر مشهد، میزبان حرم مطهر امام رضا (ع) را باید یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی در ایران دانست. نه تنها خود مردم ایران، بلکه دیگر شیعیان جهان نیز این شهر را برای مسافرت اقامت می‌نمایند و در کنار زیارت حرم امام رضا، از وجود جاذبه‌های رفاهی و تفریحی این کلان‌شهر نیز لذت می‌برند. از آنجایی که در طول یک سال بیش از ۲۵ میلیون گردشگر از مشهد دیدن می‌کنند؛ در این شهر هتل‌های متنوع و زیادی برای اقامت مسافران وجود دارد که در میان آنها هم می‌توانید هتل لوکس و گران قیمت پیدا کنید و هم گزینه‌های ارزان‌تر وجود دارد. بیشتر این هتل‌ها ترانسفر فرودگاهی دارد، چه شما تور مشهد با قطار را رزرو کنید چه تور زمینی و چه هوایی را؛ می‌توانید به راحتی خود را هر هتلی که می‌خواهید برسانید. در این مطلب قصد داریم ۵ تا از هتل آپارتمان‌های نزدیک حرم مطهر را به شما معرفی کنیم که هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و هم قیمتشان مناسب است. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هتل آپارتمان آرین مشهد 

این هتل آپارتمان اگرچه درجه سه محسوب می‌شود اما امکانات نسبتا خوبی دارد و مهم‌تر از همه در جوار حرم امام رضا قرار گرفته است. شما می‌توانید از این هتل آپارتمان اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان دو خوابه رزرو نمایید. هتل آپارتمان آرین مشهد در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است و نسبتا نوساز محسوب می‌شود. از امکانات این مکان می‌توان به رستوران مجهز، کافی شاپ، آسانسور ، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وایرلس و … اشاره کرد.

آدرس: مشهد- خیابان امام رضا – امام رضا ۳

در تور مشهد در چه هتل آپارتمان هایی اقامت کنیم؟

هتل آپارتمان آلتون مشهد

هتل آپارتمان آلتون را باید یکی از اقامتگاه‌های نسبتا ارزان در مشهد دانست که معمولا کسانی که تور زمینی مشهد را رزرو کرده‌اند به سراغ آن می‌روند. در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است. فاصله این مکان تا حرم مطهر امام رضا پیاده ۱۰ دقیقه است و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید به سرعت خود را از هتل آپارتمان آلتون به مشهد برسانید. این اقامتگاه ۳۰ واحد اقامتی در پنج طبقه دارد و از نظر امکانات رفاهی نیز باید آن را استاندارد دانست.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۲۱

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

هتل آپارتمان حیات شرق یا همان سارای سابق را باید یکی از لوکس‌ترین هتل‌ آپارتمان‌های مشهد دانست که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. این هتل آپارتمان ۸ طبقه دارد و دارای ۳۳۲ اتاق و سوئیت است. این محل اقامت هم به حرم امام رضا نزدیک است و هم دسترسی بسیار خوبی به مراکز تجاری و تفریحی مشهد دارد. از دیگر مزایای این هتل آپارتمان می‌توان به وجود پرسنلی حرفه‌ای و کار آزموده در آن اشاره کرد.

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، نواب صفوی ۱۰، شوشتری ۱۰

C:\Users\Center\Pictures\5 هتل آپارتمان محبوب در مشهد نزدیک حرم با غذا_files\images_1711628240_66055fd035ba1.jpg

هتل آپارتمان مهر مشهد

چهارمین آپارتمانی که باید در این لیست به آن اشاره کنیم، هتل آپارتمان مهر است؛ این مکان در سال ۱۳۸۰ ساخته شده است و در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل آپارتمان را یک بار در سال ۱۳۹۲ بازسازی کردند. شما می‌توانید با ۵ دقیقه پیاده‌روی خود را به حرم مطهر امام رضا (ع) برسانید. این آپارتمان ۷ طبقه و ۵۳ واحد دارد و دارای امکانات رفاهی و تفریحی زیادی است. این هتل آپارتمان دارای پرسنلی حرفه‌ای و کارآزموده است که براساس استانداردهای بین‌المللی آموزش دیده‌اند و هر ساعت از شبانه روز خدمات لازم را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تور مشهد لحظه آخر با اقامت در این هتل را از پلتفرم لحظه آخر رزرو نمایید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل آپارتمان بشرای مشهد

در پایان باید هتل آپارتمان بشری را به شما معرفی کنیم. این هتل در یک موقعیت جغرافیایی بسیار نزدیک به حرم قرار گرفته است. هتل آپارتمان بشری به دلیل امکانات خوب و بیشتر از آن به خاطر غذاهای خوشمزه و با کیفیتش معروف شده است. این مکان اگرچه در سال ۱۳۸۸ ساخته شد اما آن را یک بار در سال ۱۳۹۵ برای ارتقاء امکانات، بازسازی کردند. اقامتگاه بشری ۱۰ طبقه و ۳۰۰ اتاق دارد و علاوه بر حرم امام رضا (ع) به بازار رضا نیز نزدیک است. از جمله امکاناتی که این هتل آپارتمان به مهمانان خود ارائه می‌دهد می‌توان به رستوران با ظرفیت ۵۵۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰۰ نفر، اینترنت رایگان در لابی و… اشاره کرد.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس، شهید اندرزگو ۸ (مقابل باب الجواد)، بین سرشور ۳ و ۵

C:\Users\Center\Pictures\5 هتل آپارتمان محبوب در مشهد نزدیک حرم با غذا_files\images_1711628240_66055fd03a1bc.jpg

آیا در سفر به مشهد در هتل آپارتمان اقامت کنیم؟

در این مطلب پنج تا از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد را به شما معرفی کردیم. همه این اقامتگاه‌ها در نزدیکی هتل قرار دارند و اگر آنها را رزرو کنید در طول سفرتان به مشهد برای رفت و آمد به حرم و بازارهای اطراف آن نیازی به استفاده از وسایل حمل و نقل درون شهری نخواهید داشت. رزرو هتل آپارتمان هم از نظر قیمتی می‌توانید می‌تواند مناسب‌تر باشد و هم خانواده‌هاییبا جمعیت بالاتر در آن راحت‌تر هستند. بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا در سفر به مشهد باید در هتل آپارتمان اقامت کنیم یا نه، باید پاسخ مثبت داد. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا در صورتی که تجربه اقامت در هر کدام این اقامتگاه‌ها را دارید؛ اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. همچنین اگر قصد رزرو تور مشهد را دارید؛ همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده و آفر موردنظر خود را رزرو نمایید.