معرفی هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) – dietition


شهر مشهد یکی از مهم‌ترین شهرهای زیارتی ایران است که سالانه میزبان بیش از ۲۷ میلیون زائر حرم امام رضا (ع) است. به همین دلیل اکثر مسافرهایی که به این شهر سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند در هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی که کم‌‌ترین فاصله را با حرم دارند اسکان کنند. از این رو در طی چندین دهه گذشته تعداد متعددی هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) بیش‌‌ترین دسترسی به حرم را در طی سفر خود داشته باشند. در این مطلب سعی بر آن داریم تا برخی از نزدیک‌ترین هتل‌هایی که در نزدیکی حرم واقع شده‌اند را به شما معرفی کنیم. تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

نزدیک‌ترین هتل‌های اقامتی به حرم امام رضا (ع)

با شروع روزهای تعطیل نوروز، تعداد بی‌‌شماری از مردم ترجیح می‌دهند که سال خود را در کنار حرم امام رضا (ع) آغاز کنند، بنابراین اولین قدمی که برای تحقق این خواسته خود بر می‌دارند پیدا کردن هتل های نزدیک حرم است. مطالعه این مطلب می‌تواند یک راهنمای مهم برای انتخاب یک هتل مناسب در نزدیکی حرم باشد.

هتل درویشی مشهد

یکی از بهترین هتل‌هایی که در فاصله کمی با حرم امام رضا (ع) قرار دارد، هتل درویشی مشهد است. این هتل که به تنها هتل آتریوم شرق معروف است یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌هایی است که در همسایگی حرم قرار دارد. فاصله این هتل تا حرم ۴/۱ کیلومتر است که شما با یک پیاده‌روی ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانید خود را در حرم امام رضا (ع) بیابید.

هتل درویشی یک ساختمان ۲۵ طبقه و مرتفع‌ترین مرکز اقامتی در شرق ایران است. این هتل دارای ۲۲۳ واحد اقامتی با دکوراسیون و چیدمان منحصر‌به‌فرد است. هتل درویشی مشهد اولین هتل در شهر مشهد است که مجهز به یک مجموعه آبی پیشرفته‌ است. این مجموعه آبی شامل ارائه خدمات تخصصی اسپا، ماساژ، سونا (خشک و بخار)، جکوزی، حمام ترکی، دوش‌های اختصاصی ماساژ و یک سالن بدنسازی است.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌‌توان به آژانس هواپیمایی، صرافی، سالن بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت، شبکه پخش فیلم، شهر بازی، تاکسی سرویس، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.

هتل پارسیس مشهد

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره‌ای که از سال ۱۳۹۵ در مجاورت حرم امام رضا آغاز به کار کرد، هتل پارسیس است. این هتل یک بنای ۱۷ طبقه با ۱۱۲ باب واحد اقامتی است که در بلوار امیرالمومنین واقع شده است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب خود نه‌تنها در نزدیکی حرم (۱۵ دقیقه پیاده‌روی) قرار دارد، بلکه دسترسی مناسبی به مرکز شهر و جاذبه‌های دیدنی مانند آرامگاه پیر پالان و خانه داروغه دارد.

هتل پارسیس با فراهم کردن امکانات مدرنی مانند سونا، جکوزی، استخر، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، اتاق بازی (فوتبال دستی و بیلیارد)، فضای سبز، انواع رستوران برای زائران، باعث شده است که سفر به مشهد برای آن‌‌ها به یکی از به‌یادماندنی‌ترین خاطرات آن‌‌ها مبدل شود.

از دیگر خدمات این هتل که برای رفاه بیشتر مهمانان مهیا شده است می‌توان به ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، سالن اجتماعات و کنفرانس، تاکسی سرویس، اینترنت، اتاق چمدان، صبحانه رایگان، مینی بار و پارکینگ اشاره کرد.

هتل مدینه‌الرضا (پنج ستاره)

مدینه‌الرضا یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد است که در فاصله ۴۰۰ متری از حرم امام رضا و در خیابان شیرازی قرار دارد. به‌طور کلی فاصله این هتل تا حرم حدود پنج دقیقه پیاده‌روی است. یکی از ویژگی‌های مهم این هتل چشم‌انداز حرم در برخی از اتاق‌های هتل است. نمای بیرونی و طراحی داخلی این هتل با سبک ایرانی و ایرانی اسلامی است که سبب ایجاد یک فضای زیبا و دلنشین در هتل شده است.

این هتل مشهد علاوه بر ۳۲۵ اتاق شیک و با طراحی خاص به دلیل ارائه خدماتی که در اختیار زائرین قرار می‌دهد شرایط عالی برای یک اقامت بی‌نظیر را برای آن‌‌ها فراهم می‌کند. از جمله تسهیلات و امکانات رفاهی هتل مدینه‌الرضا می‌توان به رستوران گردان، کافی شاپ، روم سرویس، مینی‌بار ، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات ویژه معلولین، لاندری و پارکینگ اشاره کرد.

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد یکی از هتل‌های چهار ستاره‌ای است که در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد. فاصله این هتل تا حرم برابر با ۴/۱ کیلومتر که در حدود ۲۰ دقیقه پیاده‌روی است. این هتل یک ساختمان مرتفع ۲۲ طبقه است که از ۲۶۸ اتاق و سوئیت با دکوراسیون و چیدمان مدرن و امروزی تشکیل شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های هتل سینور خدماتی است که این هتل در اختیار زائرین قرار می‌دهد. این خدمات رفاهی هتل شامل امکانات تفریحی مانند استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بیلیارد و فوتبال دستی، گیم نت و اتاق بازی برای کودکان می‌شود. البته بهتر است، بدانید که خدمات این هتل محدود به همین چند مورد نیست، بلکه این هتل خدمات دیگری مانند سرویس حرم، آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت و برگشت، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، فضای سبز روف گاردن، خدمات خانه‌داری، خدمات ویژه معلولین و لاندری نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا یکی دیگر از هتل‌های چهاره ستاره‌ای است که در فاصله‌ ۸ دقیقه‌ای تا حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است. این هتل ساختمانی ۶ طبقه با ۱۱۰ باب واحد اقامتی است که از سال ۱۳۹۱ میزبان زائرین حرم امام رضا (ع) است. از دیگر ویژگی‌های این هتل که باعث شد به طور چشمگیری مورد استقبال زائرین قرار بگیرد، فاصله کم آن تا بازار امام رضا، مرکز خرید ۱۷ شهریور و حمام مهدی قلی بیگ مسجد هفتاد و دو تن و بازار سرشور است.

این هتل خدمات رفاهی بیشماری مانند اینترنت، سالن بیلیارد، ترانسفر رفت فروردگاهی، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، سونا، جکوزی، لاندری، اتاق چمدان، خدمات تاکسی سرویس، صندوق امانات، سالن اجتماعات و کنفرانس، صبحانه رایگان، روم سرویس، فضای سبز، زمین بازی کودکان، فضای بازی سرپوشیده و فروشگاه را برای رفاه مسافران مهیا کرده است.

چگونه هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) را رزرو کنیم؟

اکنون که با تعدادی از هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) آشنا شده‌اید، در صورت سفر به این شهر می‌توانید با استفاده از اسنپ تریپ برای رزرو این هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره اقدام کنید. مجموعه اسنپ تریپ شرایطی را فراهم کرده‌اند تا با امکان مقایسه قیمت و امکانات چند هتل بتوانید بهترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید.