۸نکته‌ای که باید قبل از سفر با تور کیش بدانید – dietition


انگلیسی‌ها یک ضرب المثل درباره سفر دارند که در آن می‌گویند: «مردم برای یادگیری سفر می‌کنند. بیشترِ آن‌ها قبل از شروع، باید سفر را یاد بگیرند.» اما قبل از شروع سفر، باید چه کارهایی انجام دهیم که در جزیره کیش،‌ از سفرمان پشیمان نشویم؟ پاسخ این است که یک سفر خوب به کیش، از ۸ نکته‌ای که در این مقاله به شما می‌گوییم آغاز می‌شود.

راه‌های سفر به کیش از شهرتان را پیدا کنید

بر اساس مبدا سفرتان به کیش، تجربه سفر متفاوت خواهد بود. مثلا برای سفر به کیش از بندر عباس، سفر با تور زمینی بخاطر فاصله کم بندر عباس و کیش، راحت‌تر و ارزان‌تر از سفر با هواپیما خواهد بود. حتی سفر بدون تور و با ماشین شخصی از بندر عباس تا کیش چندان هزینه‌بر و خسته کننده نخواهد بود. اما برای رفتن به کیش از شهر تهران، سفر زمینی یک روز طول می‌کشد. به همین خاطر بهترین راه سفر به کیش از پایتخت، رزرو تور تهران به کیش است. در نتیجه برای تجربه یک سفر خوب به کیش، باید تفاوت راه‌های سفر به این جزیره از شهر مبدا را بسنجید.

برای انجام چه کاری به کیش سفر می‌کنید؟

گردشگران حرفه‌ای، برنامه دقیقی از کارهایی که می‌خواهند در سفرشان انجام دهند تهیه می‌کنند. به عنوان مثال، یک مسافر در سفر به کیش با هدف کسب آرامش، نیاز به یک هتل با منظره ساحلی و دور از شلوغی شهر کیش دارد. در چنین سفری، مسافران همواره در ابتدا به دنبال ارزان‌ترین تور کیش می‌گردند. در حالی که مسافر باید در ابتدا هتل‌های ساحلی که در مناطق کم تردد کیش واقع شده‌اند را بشناسد. سپس قیمت آن‌ها را مقایسه کند و دنبال کاهش هزینه‌های سفرش باشد. در این صورت هدف مسافر از سفر به کیش تامین می‌شود و نارضایتی از هتل، موقعیت آن و آژانس مسافرتی به حداقل می‌رسد.

شناخت شرایط سفر هوایی و تاثیر آن در تجربه سفر

برای سفر با تور هوایی کیش باید مشکلات و مزیت‌های سفر هوایی را بدانید. حتی در سفر هوایی با بهترین هواپیما نیز احتمال تاخیر در پرواز یا کنسلی آن وجود دارد. در این صورت باید بدانید آژانس مسافرتی که بلیط پرواز شما را صادر کرده، تقصیری در مشکلات سفر با هواپیما ندارد. بلکه مشکلات آب و هوایی، نقص فنی یا جا به جایی بار باعث تاخیر و کنسلی پرواز می‌شود. از طرف دیگر در زمان رزرو تور کیش باید خواسته‌هایتان در مورد کیفیت هواپیما و سفر با آن را به فروشنده تور اعلام کنید.

پرسش در مورد پرواز‌های کیش از فروشندگان تور

در صورت تعیین انتظارات‌تان از سفر با هواپیما به کیش، می‌توانید تجربه سفر هوایی به کیش را بهبود دهید. مثلا می‌توانید از فروشندگان تور بپرسید که تجربه مسافران قبلی در سفر با هواپیمای ایرلاین مورد نظر شما چگونه بوده است. یا اینکه در مورد زمان‌شناسی ایرلاین مورد نظرتان سوال بپرسید. در این صورت می‌دانید که احتمال تاخیر یا کنسلی پروازتان چقدر خواهد بود.

تعیین نوع اقامتگاهی که در کیش مورد نیازتان است

تمام گزینه‌های روی میز برای اقامت در کیش را بررسی و سپس در مورد قیمت آن‌ها فکر کنید. مثلا در کیش می‌توانید به جای هتل در سوئیت شخصی اقامت کنید. سوئیت‌ در کیش نسبت به هتل فضا و امکانات بیشتری مانند آشپزخانه و لباس‌شویی دارد. اما با اقامت در هتل امنیت بیشتری خواهید داشت. علاوه بر آن، هتل برای شما خدمات نظافتی و صبحانه رایگان فراهم می‌کند. با وجود گزینه‌های متفاوت، مهم این است که شما به کدام اقامت‌گاه نیاز داشته باشید. نوع اقامت‌گاهتان را باید قبل از رزرو تور کیش مشخص کنید. وگرنه هنگام رزرو تور، با تمرکز بر قیمت هتل از کیفیت اقامت‌گاه‌ غافل می‌شوید و تجربه سفرتان تلخ می‌شود.

از تجربه اقامت در هتل آگاه باشید

قبل از رزرو هتل در کیش باید از زمان تحویل گرفتن اتاق، زمان تحویل دادن اتاق و زمان صرف صبحانه اطلاع کسب کنید. یا اینکه سایر اطلاعات مورد نیاز‌تان از هتل را کسب کنید. مثلا ممکن است یک نفر بخاطر ناراحتی جسمانی از ویلچر استفاده کند. در این صورت قبل از رزرو هتل باید در مورد امکانات هتل مورد نظرش، برای رفت و آمد با ویلچر اطلاع کسب کند.

اتاق هتل مورد نظرتان در کیش را تصور کنید

دوست دارید در هتلی اقامت داشته باشید که رو به روی مراکز خرید واقع شده باشد. یا اینکه می‌خواهید با بیرون آمدن از در هتل، ساحل و دریا را ببینید؟ دوست دارید اتاق هتل شما پر نور باشد یا اینکه اتاق تاریک دوست دارید؟ با تصور تمام جزئیات اتاق مورد نیازتان برای اقامت در کیش، زمان رزرو تور به راحتی می‌توانید هتل مورد نظر را پیدا کنید. اما در صورت نا آگاهی از کیفیت اتاق هتل مورد نظرتان و تکیه بر پیدا کردن ارزان‌ترین هتل، نمی‌توانید تجربه مناسبی از سفر به کیش داشته باشید.

جزئیات هتل مد نظرتان در کیش را بشناسید

برای اقامت چندین روزه در یک هتل، تمام اطلاعات مربوط به آن اتاق‌های هتل مورد نظرتان را بدست بیاورید. در اینصورت پس از ورود به هتل غافلگیر نمی‌شوید. مثلا می‌توانید از فروشنده تور کیش در مورد موقعیت سوئیت یا هتل مد نظرتان سوال بپرسید. آیا به مناطق مورد نظر شما در کیش، دسترسی راحتی دارد؟ آیا اتاق‌ آن نور کافی دارد؟ یا اینکه کیفیت صبحانه‌های هتل مورد نظرتان چگونه است؟

اهمیت اطلاع از آب و هوای کیش در تجربه سفرتان

هر کس بر اساس هدفش از سفر، به دنبال آب و هوای خاصی در کیش است. مثلا اگر کسی بخواهد بیشتر زمان سفرش را در دریا برای قایق سواری، تفریح‌های آبی و ماهیگیری بگذراند، باید از وضعیت آب و هوایی کیش و وضعیت دریای آن، یا فصل ماهیگیری در کیش اطلاع کسب کند.

آیا از تمام خدمات تور کیش اطلاع کسب می‌کنید؟

در زمان رزرو تور کیش از جزئیات خدماتی که به همراه تور ارائه می‌شود، ساده نگذرید. به عنوان مثال پیدا کردن ترانسفر فرودگاهی و ساعات خدمات رسانی ترانسفر در کیش می‌تواند در کیفیت سفرتان تاثیر گذار باشد. اگر ندانید که خدمات ترانسفر فرودگاهی در کیش محدود به ساعات خاصی است، احتمالا از نبود خدمات ترانسفر در زمان رسیدن شما به فرودگاه ناراحت شوید.

یکی از خدمات اصلی نهال گشت مشاوره سفر است

می‌توانید قبل از تصمیم گرفتن برای رزرو تور، از کارشناسان نهال گشت مشاوره رایگان بگیرید. در مورد تمام جزئیات سفرتان سوال بپرسید. به عنوان مثال برای سفر به کیش با تور لحظه آخری،‌ در ابتدا قیمت‌ها و خدمات تور تهران کیش لحظه آخری را در سایت نهال گشت مشاهده کنید. پس از آن اطلاعات مربوط به نحوه سفر با تور لحظه آخری، جزئیات خدمات پکیج‌های مختلف و تخفیف‌های ویژه نهال گشت برای تور کیش را در تماس با کارشناسان بدست بیاورید. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ۱۸۳۰-۰۲۶ تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده سایر تور‌های مسافرتی به آدرس nahalgasht.com مراجعه نمایید.