آنچه باید در مورد رژیم کتوژنیک بدانید – غذاهای چرب برای کاهش وزن

آیا درباره رژیم کتوژنیک چیزی شنیده اید؟ آنچه باید در مورد این رژیم بدانید این رژیم ممکن است به اندازه رژیم های دیگری که ما بارها درباره آن شنیده ایم محبوبیت نداشته باشد ، بنابراین در واقع چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد این نوع رژیم بدانیم. اول از همه ، رژیم کتوژنیک چیست؟ این از کتون گرفته شده است و یک رژیم معمولی نیست که برای همه مناسب باشد.

این رژیم ، همانطور که برخی افراد ادعا کردند ، در ابتدا نباید رژیم نامیده شود ، بلکه باید یک روش پزشکی باشد ، زیرا معمولاً توسط افراد مبتلا به صرع ، به ویژه کودکان انجام می شود. کتون ها موادی هستند که وقتی بدن ما از شر چربی ها خلاص می شود ، ساخته می شوند. آنچه باید در مورد این رژیم بدانید این است که از چربی ها به جای قند یا گلوکز بدن ما استفاده می کند و آنها را به انرژی مورد نیاز بدن ما تبدیل می کند. مفهوم اساسی رژیم Ket Gen این است که غذاهای چرب بیشتری نسبت به کربوهیدرات ها مصرف کنید تا بتوانیم آن چربی ها را به انرژی تبدیل کنیم. غذاهای چرب شامل آن دسته از غذاهایی هستند که سرشار از مارگارین ، کره ، پنیر و سایر محصولات لبنی هستند در حالی که از مصرف غذاهای حاوی کربوهیدرات بالا مانند نان ، ماکارونی ، برنج و حتی میوه و سبزیجات جلوگیری می کند.

چه کسانی رژیم کت ژن دارند؟ از آنجا که باید با احتیاط زیادی از آن لذت برد ، تا به امروز تنها مشخص شده است که بیماران صرع از این رژیم غذایی برای جلوگیری از تشنج و تشنج های صرعی خود استفاده می کنند. آنچه باید در مورد آن بدانید این است که هرگز نباید این کار را به تنهایی انجام دهید ، بلکه باید با پزشک ، متخصص تغذیه و حتی متخصص مغز و اعصاب این کار را انجام دهید. تا به امروز ، هنوز مشخص نیست که چگونه می تواند تشنج را در کودکان مبتلا به صرع متوقف کند ، به ویژه کودکانی که به داروهای ضد صرع پاسخ نمی دهند. آنچه باید در مورد رژیم کتوژنیک بدانید عوارض جانبی آن است. آنها گفتند که آنقدرها هم شدید نیست ، اما با این وجود ، عوارض جانبی تضمینی برای این نوع رژیم وجود دارد که شامل تغییرات رفتاری ، کلسترول بالا ، یبوست ، کم آبی بدن و حتی مشکلات کلیوی و موارد دیگر است.