بهترین روش های افزایش وزن علمی و استفاده


وزن نیز می تواند همان اندازه باشد ، برای این مقدار وزن شما ،. شخص به میل خود به دلیل کمبود وزن ، قصد اضافه وزن دارد ، یکسان. ادامه مطلب یک استراتژی و سالم سرعت افزایش وزن سالم برای شما می توانید بیان کنید.

افزایش وزن سالم

شاید هنوز معنی واقعی کم وزنی را ندانیم. (BMI) 18.5. تخمین به این معنا که توده بدن برای حفظ سلامتی مطلوب کم می. این وجود مسائل زیاد مورد این از را در نظر. افراد به طور طبیعی هستند و ممکن است این افراد پایین ولی این دلیل سلامتی باشد.

دلایل تعداد برای کمبود وزن وجود دارد. علت داروهای بسیار زیاد وجود دارد که می تواند باعث کاهش وزن شود که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • اختلالات در غذا خوردن: که شامل بی اشتهایی است که جزء یکی از اختلالات روانی جدی واقع می شود.
  • اختلالات تیروئید: پرکاری تیروئید باعث افزایش و ساختار بدن شده و از دست دادن وزن زیاد و لاغری ناسالم می.
  • بیماری سلیاک : یکی از نشانه های بیماری کاهش وزن شدید می شود که تحت تاثیر قرار گرفت به این بیماری از بیماری خود اطلاعیه.
  • دیابت: به دیابت نشده (به نوع نوع 1) می توانم به کاهش وزن شدید برسم.
  • سرطان ها: تومورهای سرطانی تصمیم مقادیر از کالری را می سوزانند و به کاهش شدید وزن می رسید.
  • ها: عفونت های خاص در می مقدار وزن را کاهش داده اند که از می به انگل ویروس اشاره کرده اند.

این نکته بسیار مهم است که چه چیزی رخ دهد و اگر بخواهید به مراجعه کنید.

روش های سالم افزایش وزن

چاقی و مواد مفید برای آن

1خوردن کالری بیشتر از سوخت و ساز بدن– یکی از مهمترین روش های اضافه وزن ، به دست آوردن کالری بیشتر ، نسبت به نیاز بدن است. به دست آوردن کالری نمی تواند اضافه وزن اضافه کند.

2- مواد غذایی پروتئین دار زیاد مصرف کنید. تنها ماده غذایی مهم به دست آوردن وزن سالم می. عضلات توسط پروتئین ها ساخته شده اند می شوند. شخصی که در رژیم خود ، تنها در حالتی که می تواند باشد ، را در نهایت به. افزایش نشان داده است یک رژیم بسیار از ها می توانم مازاد بدن را به عضلات تبدیل کنم. غذا دارای پروتئین بالا اند: ها ، ماهی ، بیشتر از محصورلات حبوبات ها آجیل است.

3- مقدار زیاد کربوهیدرات چربی. این دسته از مواد در طول خود روزانه روزانه سه مرتبه استفاده کنید. از افراد چاق و اضافه وزن غذای خود ، مصرف کربوهیدرات ها و ها را محدود کنید. تنها از این گروه مواد غذایی و بهتر.

4- زیاد از غذاهای انرژی انبوه بخورید از سس ها و ادویه ها و چاشنی ها استفاده می شود. طیف وسیعی از مواد در هر گروه برای افزایش وزن مفید. اما مشکلی که وجود دارد برخی از این شکم را می کنند و از خوردن بیشتر مواد استفاده می کنند را به ماخل من برای ماخل می تور اد میشن

تغذیه و چاقی

برخی از مواد دارای قدرت انرژی بالا هستند که به اضافه وزن کمک می کنند عبارت اند از:

  • ها: بادام درختی ، فندوق ، گردو ، بادام زمینی و….
  • های خشک: کشمش ، خرما ، آلو و….
  • فرآورده های لبنی با چربی بالا: شیر ، ماست پر چرب ، پنیر ، خامه و …
  • چربی ها و روغن ها: روغن های زیتون و چربی های حیوانی
  • دانه ها: غلات ها مانند جو و برنج قهوه ایی و حبوبات ها و…
  • ها: مرغ ، گوشت گاو ، گوشت بره و….
  • سیب زمینی ها ، شکلات تلخ ، آووکادو، کره بادام زمینی ، شیر نارگیل و….

از این مواد غذایی هستند و را برای می کنند ولی با برخی اوقات افزایش وزن مجبور بیشتر. از سبزیجات و میوه نیز برای سلامتی مفید و مورد نیاز می. می شود از این مواد را فراموش کنید.

5- وزنه های سنگین را بلند کنید و قدرت خود را بهبود بخشید. آیا می توانید مطمئن شوید کالری دریافت شده عضلات تبدیل می شود و بلند شدن وزنه های سنگین بسیار و موثر. این منظور در 2 تا 4 بار به سالن بدنسازی رفته و برای افزایش وزن عضلات از وسایل ورزشی دارای وزدنه سنگین اس. انجام برخی از ورزشها نیز افزایش وزن داشته باشد ، فقط باید تمام کالری باید سوزانده شود.

ورزش و چاقی

نکات بیشتر در افزایش وزن سالم

مصرف بالای کالری انجام تمرینات -قدرتی سنگین دو مهم در افزایش میزان می. چند راهنمایی برای چاقی سریع عبارت اند از:

  • قبل از غذا هرگز آب مصرف نکنید. کار باعث می شود از جای دیگری برای کالری بیشتر استفاده شود.
  • بیشتر غذا خوردن. حذف وعده های غذایی میان وعده بیشتر در غذا در هر که می توانم مثل قبل از.
  • نوشیدن شیر. یکی از راه ها برای رفع تشنگی نوشیدن شیر. اضافه بر داشتن پروتئین می تواند کالری بیشتری را به بدن برساند.
  • استفاده از ظروف بزرگتر برای خوردن غذا. که در ظرف های برای خوردن شود و فرد در جستجوی خود را تا پایان بخورد افزایش خواهد یافت.
  • افزودن خامه به قهوه. از راه های ساده کالری کردن خامه قهوه در زمان تخلیه قهوه می.
  • خواب کافی خواب مناسب برای رشد عضلانی بسیار مهم است.

منبع: آرگا

:
رژیم چاقی