تمرینات hiit در خانه || حرکات اینتروال در منزل برای چربی سوزی ||


تمرینات hiit در خانه / نمونه تمرینات hiit

می توان کارهای زیادی را در زمان زیاد انجام داد ، تمرینات اینتروال بهترین گزینه برای افزودن ابه روزب انه ابه روزب انه ابه روزب نه م با HIIT – که به طور رسمی به عنوان تمرینات تناوبی با افزایش بالا می خواهید – شاما در دوهد اما در دوایر یکای سخت تلتر اای سخت تلتر اای سخت تلتر هاای سخت تلر هاای سخت تلر هاای سخت تلتر هاای سخت تلترهای سخت ترترهای سخت تلتر هاای سخت تلتر هاای سخت تلتر هاای سخت تلت به احتمال زیاد در تمرینات hiit در خانه متفاوت استراحت-کار را انتخاب کنید هیچ راهی برای تقویت تمرینات وجود ندارد. حقیقت تمرینات اینتروال ”واقعی” در واقع کمی متفاوت از HIIT است که تمرین کنندگان به طور خاص از من استفاده می کنند. با HIIT ”واقعی” ، دوره های تمرینی خود را بسیار کوتاه دوره های استراحت خود را بیش از این تشریح ولانی تر اعن من دوره ترن من بسیرید معام ام شمهم ترن دوره من یک تمرین عالی برای بهبود دهندگان عمومی کار کنند.

  • ال کارنیتین 500 میلی گرم بایوتک

  • ال کارنیتین کارنی کامپلکس سایتک نوتریشن

    ال کارنیتین کارنی کامپلکس سایتک نوتریشن

  • ال کارنیتین کارنی کانن سایتک نوتریشن

    ال کارنیتین کارنی کانن سایتک نوتریشن

  • ال کارنیتین ای ال سی بایوتک

    ال کارنیتین ای ال سی بایوتک

  • -کارنیتین 1000

    -کارنیتین 1000

  • ال کارنیتین کارنی الیت بایوتک

    ال کارنیتین کارنی الیت بایوتک

لازم است به ذکر است که نمونه تمرینات hiit مزایای فراوان و بالقوه ای دارد. شامل شاملایای مبتنی بر مانند VO2max میزان اکسیژن بدن شما همچنین سلامتی عملکرد عروق. از پروتکل های HIIT مختلف تمرینات استفاده کنید ، از تمرینات کاردیو (دویدن یا دوچرخه سوریت ت) استفاده کنید. HIIT کند و کاردیو مانند سنت قدرتی. این ترتیب شما خود را از نظر به چالش کشید و همچنین تقویت عضلات خود را می. از آنجا که شما در طول تمرینات hiit در خانه زیرو در واقع هر نوع تمرین به سبک HIIT سخت کار کرد ، واقعا مهم است که قبل از شروع به افزایش ، رم لرر. به بر کیفیت رایج ترین است که افراد HIIT. بنابراین اگر تمرین می کنید شامل حرکتی است که با کمتری تمرین کنید زمانی که احساس راحتی می کنید برای کن کن با ب. آنجا که شما به سختی فشار می کنید ، تمرینات HIIT را برای ماهیچه ها و سیستم قلبی شما چالش نمی کند که باید انجام دهید. بیش از دو سه بار در هفته بین جلسات.

حتما مطالعه کنید: تمرینات اینتروال + برنامه HIIT برای چربی سوزی

آیا آماده انجام شده است تمرینات hiit در خانه هستی ؟! نمونه تمرینات HIIT تمام عضلات یک طرفه

نحوه اجرای تمرینات hiit زیر در خانه

  • ورزشکاران مبتدی ، قبل حرکت به ، هر 30 و 30. ایان 60. در کل چهار دور را کامل کنید.
  • پیشرفته تر ، از حرکت بعدی ، حرکت را به. ایان هر 60. در کل چهار دور را کامل کنید.

نمونه تمرینات hiit در خانه

ضربه زدن به پشت

  1. شروع این تمرین اینتروال ایستاده و پاهای خود را به اندازه باسنتان باز کنید. مرکز شکمتان را درگیر و دستانتان را روی هم روی باسنتان قرار داد.
  2. جای خود بدوید ، های خود بکشید تا به باسن خود ضربه بزنید.
  3. این که این تمرین کمتری قرار داده است خود را حرکت دهید بر روی زانوهایتان تا.
لگد زدن به پشت

حرکت لانچ معکوس

  1. ایستاده و عضلات شکم را منقبض پاهایتان را اندازه عرض شانه هایتان باز کنید.
  2. پای راست خود به برگردید و زانو را تا لانچ فرو کنید. شکمتان را منقبض کرده باسنتان را به نگه داشته و کمرتان باید صاف کنید.
  3. با فشار دادن پای راست و جلو رفتن به مرحله ابتدایی این تمرین از تمرینات hiit در خانه به
  4. در طرف دیگر تکرار کنید. به طرفهای متناوب ادامه دهید.

لانچ معکوس به زانو می رسانند جای آن لانچ های ایستا را انجام داد. انجام این کار ، با پایهای مبهم هر دو زانو را تا. تکرارها را در یک انجام می دهید سپس در طرف دیگر تکرار می. (به منظور تمرینات به موقع بالا ، اگر تصمیم خود را به این شکل انجام دهید ، می تهانید ماااا تهمم مدارد ن مد مدد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد مد

لانچ معکوس
لانچ معکوس

نمونه تمرینات hiit در خانه = پاپ اسکات

  1. بایستید و پاهایتان را هم قرار دادند عضلات شکم را منقبض کرده اند و ها را روی خود قرار داده اند.
  2. حال که پاهای شما پذیرفته می شود به گونه ای بنشینید که در اسکات قرار دارد. سرین را منقبض کرده هر دو خم کنید زمانی که رانید با زمین موازی. با دست راست به زمین ضربه بزنید.
  3. پاهای خود را به عقب بکشید تا حالت اولیه این نمونه تمرینات hiit در خانه به بار در همانجا بپرید بلافاصله پاهای باز شده به حالت اسکات دیگر باز شده است. این بار با دست چپ به زمین ضربه.
  4. انجام اسکوات پاپ ادامه ، هر را که به زمین ضربه می زنید متناوب.
حرکت پاپ اسکات

حرکت سگ با صورت به پایین و ضربه زدن به پا

  1. شروع این نمونه تمرینات hiit در خانه با حالت سگ صورت رو به پایین شروع کنید (روی دسیت و زانو) رنی زمون رنی زمین آنجا ، زانوها را بیاورید و به دوسر بازو آرام. و پاهای شما باید ، قسمت مرکزی بدن شما و پشتیبان شما صاف باشد. ممکن است احساس کشیدگی در پشت پاهای خود داشته باشید – نیازی نیست پاشنه پا به زمین دست باشد.
  2. این حالت شروع ، راست خود برسید تا بزنند و.
  3. خود را در روند خود قرار دهید بلافاصله به سمت یک پلانک بلند. دست شما مستقیما زیر شما ، قسمت مرکزی بدن شما درگیر ، پاها صاف و ساقه های شما را درگیر می کنند.
  4. اینجا ، به صورت سگ با صورت به پایین. بار دست چپ خود بلند کرده را به عقب برسانید تا انگشت راست خود را ضربه زده است.
  5. به طور متناوب با ضربه به انگشتان تمرین hiit را ادامه دهید. سعی کنید حرکت را صاف و پیوست انجام دهید.
  6. دریافت کنید که عضلات خود را داشته اید تا زمان حرکت به پلانک باسن شما پایین بیایید.
حرکت سگ با صورت به پایین و ضربه زدن به پا

حتما مطالعه کنید: تمرینات اینتروال

تمرین اینتروال اسکیتر در خانه

  1. ایستاده و پاهای خود را به اندازه عرض باسنتان باز کنید. راست خود را بلند و به راست راست. اجازه دهید پای چپ شما صاف شوید و دنبال کنید.
  2. که روی پای راست می چپ خود را پشت سر و پای چپ خود را از دور نگه دارید. چپ خود را پایین در کیفیت که راست شما پشت سرتان تاب می کنید.
  3. چپ خود را به بچرخانید و به آرامی روی پای چپ خود فرود آورد. بده پای راست شما سرتان بچرخد راست شما طرف زمین پایین و بازوی چپ شما پشتیبان شما.
  4. اسکیتر را از این به آن طرف ادامه دهید.
  5. آیا این حرکت تحت تأثیر قرار گرفته است؟
تمرین اینتروال اسکیتر در خانه

حرکت پلانک روی ساعد

  1. برای شروع این تمرین از تمرینات hiit در خانه ، ساعد خود را روی زمین قرار داد. ها را دقیقا زیر ها قرار داده دست ها را به جلو بیاورید كه بازوها ایجاد كنند.
  2. خود را پشت سر سر بزنید ، را به اندازه عرض لگن باز کنید.
  3. دنبالچه خود را به بکشید و ، باسن و چهار سر خود را درگیر کنید.
  4. این را را نگه دارید.
حرکت پلانک روی ساعد

مطالب پیشنهادی:

  • برنامه بدنسازی کالری سوزی HIIT با دمبل و وزن بدن
  • برنامه تمرینی اینتروال برای چربی سوزی

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه ورزش و تغذیه و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه کنید.