رژیم پروتکل غیر رسمی

Protocel یک درمان جایگزین غیر سمی سرطان است. این دارو کمی متفاوت از سایر درمان های جایگزین عمل می کند زیرا سعی نمی کند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند تا سیستم ایمنی طبیعی شما بتواند با سرطان شما مبارزه کند. Protocel با کشیدن ATP (آدنوزین تری فسفات) از سلول های سرطانی ، مستقیماً روی سلول های سرطانی تأثیر می گذارد که به سلول های سالم و سلول های سرطانی انرژی الکتریکی می دهد.

اکثر درمانهای جایگزین غیر سمی سرطان نیاز به تغییرات شدید رژیم غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن دارند. برخی از این تغییرات رژیم غذایی شامل تغییر در رژیم غذایی اصلی ، تغییر در گیاهخواران و محدود کردن غذاهای دارای قند بالا است. این نوع رژیم ها با Protocel نیز کار می کنند ، اما این نگرانی اصلی نیست. نگرانی اصلی رژیم غذایی هنگام استفاده از Protocel ، محدود کردن مصرف غذاهایی است که ممکن است در واقع بر Protocel تأثیر بگذارد و باعث بی اثر شدن آن شود.

3 مشکل تغذیه ای اصلی عبارتند از:

ویتامین سی

سلنیوم

ویتامین E

اول ، ویتامین C ، متخصصان Protocel می گویند نباید بیش از 100 میلی گرم مصرف کنید. در روز از مرکبات یا آب میوه ها استفاده نکنید. فقط می توانید یک تحقیق اینترنتی انجام دهید تا میزان ویتامین C میوه ها و سبزیجاتی که دوست دارید بخورید را دریابید. به نظر می رسد بسیار آسان است. سعی کنید هر روز مقداری میوه و سبزیجات بخورید. نکته دیگر ، شما می توانید سبزیجات پخته بخورید زیرا پختن سبزیجات تقریباً ویتامین C را از بین می برد.

در مورد ویتامین E و سلنیوم موضوع کمی روشن تر است. اگرچه ویتامین E و سلنیوم به عنوان تداخل با Protocel شناخته شده اند ، اما کارشناسان مطمئن نیستند که چقدر بی خطر است. من 10 غذای برتر با بالاترین سطح ویتامین E و سلنیوم را لیست خواهم کرد و سپس بر اساس تجربه خودم توصیه هایی را ارائه خواهم داد.

10 غذای برتر حاوی سلنیوم

1. آجیل برزیلی

2. صدف ، صدف ، صدف و چرخدار

3. کبد

4. ماهی شامل کنسرو ماهی تن

5. تخمه آفتابگردان

6. سبوس ، گندم ، برنج و جو ، از جمله جوانه گندم

7. خاویار

8. خرد کردن بیکن و گوشت خوک

9. خرچنگ خرچنگ و خرچنگ

10. میگو

من می خواهم بر اساس تحقیقات و تجربیات خودم چند دستورالعمل در مورد سلنیوم به شما ارائه دهم. اول از همه ، آجیل های برزیلی از نظر محتوای سلنیوم از جدول خارج شده اند ، بنابراین توصیه می کنم از مصرف کامل آجیل برزیلی خودداری کنید. همه چیزهای موجود در لیست را می توان در حد اعتدال خورد. بگذارید منظورم از “در حد اعتدال” را تعریف کنم. حداکثر دو بار در هفته و سپس فقط در مقادیر کم. به عنوان مثال کنسرو ماهی تن ، بیش از ½ فنجان. هنگام مصرف هر نوع سبوس ، بیش از ½ فنجان. هر نوع ماهی ، میگو یا گوشت خوک ، یک وعده به اندازه مشت شما یا یک تخته کارت یک قانون خوب است ، اما نه بیشتر از دو بار در هفته.

10 ماده غذایی سرشار از ویتامین E

1. روغن جوانه گندم

2. تخمه آفتابگردان

3. کره بادام

4. بادام

5. روغن آفتابگردان

6. روغن گلرنگ

7. فندق

8. کره بادام زمینی

9. بادام زمینی

10. اسفناج پخته شده

دستورالعمل های ویتامین E مشابه دستورالعمل های مربوط به سلنیوم است. روغن جوانه گندم تقریباً از جدول خارج شده است ، بنابراین من قطعاً از آن (و به طور کلی جوانه گندم) دور می شوم. همه چیز دیگر را می توان در حد اعتدال مصرف کرد. من فکر می کنم مهم است که بخش های کوچک را در اینجا مصرف کنید. بیشتر موارد ذکر شده آجیل و دانه ها هستند ، بنابراین من می گویم بیش از یک اونس یا حدود 2 قاشق غذاخوری ، و سپس بیش از یک بار در روز. من شخصاً غذاهای پایین لیست را انتخاب می کنم و از غذاهای بالای این لیست اجتناب می کنم. به عنوان مثال برای کاربران Protocel ، کره بادام زمینی بهتر از کره بادام است زیرا حاوی ویتامین E کمتری است.

اکنون می خواهم در مورد رژیم غذایی خودم که در طول درمان با Protocel برای درمان سرطان سینه استفاده می کنم به شما بگویم. من مطمئن نیستم که هنوز همه چیز مشخص شده است و هنوز در حال یادگیری هستم بنابراین فقط بهترین اطلاعات ممکن را در اختیار شما قرار می دهم.

اول از همه ، شما باید از همه قندهای تصفیه شده اجتناب کنید. همچنین باید از آرد سفید ، برنج سفید و ماکارونی (که می توانید ماکارونی سبوس دار یا برنج قهوه ای داشته باشید) خودداری کنید. این به این دلیل است که سلول های سرطانی دوست دارند از قند تغذیه کنند. خوشبختانه ، جایگزینی شکر با جایگزین سالم مانند استویا ، ترک قند را بسیار آسان می کند.

برای صبحانه من معمولاً یک پنکیک گندم سیاه با مقداری میوه تازه ، یا موز خرد شده یا تمشک دارم. این به این دلیل است که من فقط دوست دارم این غذا را بخورم ، اما گزینه ها بی پایان هستند. می توانید تخم مرغ و نان تست سبوس دار ، بلغور جو دوسر ، نان سبوس دار و پنیر خامه ای ، گندم سیاه یا پنکیک غلات کامل ، تقریباً هر چیزی که دوست دارید ، به شرط رعایت دستورالعمل هایی که ذکر کرده ام.

در زمان ناهار ، من تقریباً مرغ یا گوشت گاو بدون هورمون می خورم. باز هم ، انعطاف پذیری زیادی با آنچه می توانید با آن داشته باشید وجود دارد. من برخی از انتخابهایی را که دوست دارم لیست می کنم ، اما تا زمانی که به دستورالعمل ها پایبند باشید ، می توانید تا حد زیادی از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید. ممکن است لازم باشد آنها را کمی تغییر دهید تا کمی سالم تر شوند ، مانند استویا برای شکر و آرد گندم کامل برای آرد سفید. اینجا می آید:

1. ساندویچی با نان حزقیال 4: 9 یا نان گندم کامل

2. سالاد با کاهو کوه یخ ، یک مشت آجیل بادام زمینی یا بادام ، انگور ، پنیر بز و سس بدون قند.

3. سوپ سبزیجات یا فلفل قرمز خانگی

4. تاکو ، توستاداس ، یا بوریتو از تورتیلای حزقیال 4: 9.

5. همبرگر با نان سبوس دار بدون قند.

6. بیشتر سبزیجات پخته (من به ندرت کلم بروکلی تازه یا پخته یا سیب زمینی شیرین پخته می خورم زیرا دارای ویتامین C نسبتاً بالایی هستند ، اگرچه گاهی اوقات در مقادیر کم خوب است ، مثلاً 1/2 فنجان).

من بیشتر برای شام گیاه خوار هستم ، اگر نه همیشه. من انواع مختلف حبوبات را دوست دارم. من سوپ عدس قاتل ، لوبیا سیاه و لوبیا فاوا درست می کنم. من واقعاً دوست دارم غذاهای سالم بخورم ، اما اگر شما مانند من اهل تغذیه نیستید ، خوب است ، واقعاً انعطاف پذیری زیادی وجود دارد تا بتوانید از بیشتر غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید. فقط دستورالعمل های کلی را که ذکر کرده ام دنبال کنید. موارد زیر لیستی از غذاهایی است که برای شام می خورم:

1. سوپ عدس ، سوپ نخود فرنگی یا سوپ سبزیجات (سوپ سبزیجات من حاوی گوشت است.)

2. پیتزا با تورتیلا ازکیل 4: 9 ، سس پیتزا و موزارلا.

3. اسپاگتی سبوس دار با قارچ و سبزیجات سرخ شده در سس.

4. تخم مرغ آب پز سخت ، سیب ، ماست طبیعی مخلوط با وانیل و استویا و کلوچه خانگی (تهیه شده از آرد سبوس دار و استویا).

5. لوبیا سیاه و برنج قهوه ای با میوه های کم ویتامین C (هلو ، گلابی یا سیب).

6. حزقیال 4: 9 نان تست با کره بادام زمینی طبیعی بدون قند.

7. ارزن (دانه ای شبیه برنج ، اما سالم تر) و لوبیا فاوا و مرغ ترش شده را آسیاب کنید.

من همیشه این نظم را ندارم که رژیم کامل پروتوسل را رعایت کنم. من هر روز 2 فنجان قهوه ، 1 فنجان صبح و 1 فنجان بعد از ظهر می نوشم. قهوه Protocel را اذیت نمی کند ، اما اکثر رژیم های سرطانی قهوه را به شدت منع می کنند. همچنین خوب بودن در یک رستوران سخت است و گاهی اوقات من 2 یا 3 تکه پیتزا را پوست می کنم. من همچنین به خاطر ورود اول به سبد چیپس در رستوران های مکزیکی معروف هستم. من رژیم پپسی گاه به گاه را با پسرم در میان می گذارم. من آنقدر شیرینی دوست ندارم ، اما گاهی بستنی بدون قند و شیرین شده با اسپلندا یا حتی چند لقمه کیک یا کلوچه می خورم. با این حال ، من واقعاً سعی می کنم این نوع کلاهبرداری آشکار را به حداقل برسانم و معمولاً فقط یک یا دو بار در هفته لغزش می کنم.

یکی از مواردی که من نسبت به آن انضباط دارم این است که مطمئن شوم Protocel خود را با شکم خالی می برم. من همیشه Protocel را حداقل ½ ساعت یا ترجیحاً 45 دقیقه قبل و بعد از غذا مصرف می کنم. من همچنین تن آب خالص می نوشم.

بنابراین می توانید ببینید رژیم غذایی شما در حین مصرف Protocel بسیار انعطاف پذیر است و فضای کافی برای لذت بردن از غذاهای مورد علاقه شما با چند تغییر مانند تغییر استویا به جای شکر و آرد گندم کامل به جای آرد سفید وجود دارد. من متوجه شده ام که این تغییرات کوچک در رژیم غذایی من کاملاً بدون درد است و من از خوردن غذاهای مورد علاقه ام محروم نیستم. این فقط یک راهنمای کلی است و من وانمود نمی کنم که همه پاسخ ها را دارم ، اما می خواستم اطلاعاتی را که کشف کردم به اشتراک بگذارم تا سعی کنم با استفاده از Protocel بهترین شانس موفقیت را به شما بدهم. اقرار کردن