فاصله بین دانستن و انجام دادن را پر کنید


اغلب اوقات ، وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد ، بسیاری می دانند که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، اما واکنش به آن موضوعی متفاوت است. یونانیان باستان این پدیده را با کلمه توصیف کرده اند اکراسی، یا تمایل به اقدام بر خلاف قضاوت خود در مورد آنچه که بهتر است انجام شود. حتی اگر از نظر ذهنی بدانید که باید وزن خود را کاهش دهید ، باز هم می توانید عادات خود را تغییر ندهید. چرا اینطور است؟

در عمق ، ممکن است شما مایل به کاهش وزن نباشید. در حالی که هوشیاری شما آماده است ، ممکن است دلایل عمیق تری وجود داشته باشد که غلبه بر آنها دشوارتر است.

“آشنا امن تر و راحت تر احساس می شود. ممکن است در ابتدا برای حفظ الگوهای زندگی فعلی و تغییر نکردن برنامه روزانه انرژی کمتری مصرف شود. اما این ممکن است آن چیزی باشد که شما میل دارید و همیشه به نفع شما نیست. ” روانشناسی امروز درباره دانستن در مقابل انجام دادن

در واقع دکتر کیم فاینستاین ، سای. D. ، و متخصص کاهش وزن پزشکی در Red Mountain از نظر مشابهی برخوردارند: “رها کردن چیزهایی که دوست دارید یا مایل به قربانی کردن نیستید بسیار دشوار است.” او ادامه می دهد: “ممکن است از خود بپرسید چگونه ناراحتی را قبول کنم؟ چگونه قربانیان را تحمل کنم؟

در اینجا چند نکته در مورد چگونگی پر کردن فاصله بین دانستن و انجام دادن آورده شده است.

1. چرا خود را کشف کنید.

“چرا خود را بزرگتر از معایب خود قرار دهید. شما نیازی به نیروی اراده ندارید ، شما به چرا نیاز دارید! “دکتر می گوید. سنگ نازک. در خواسته ها و نیازهای درونی خود عمیق شوید و دلایل واقعی دلایل کاهش وزن را کشف کنید. همیشه زمانی که احساس می کنید از مسیر خود دور شده اید به WHY خود بازگردید.

2. لیستی از متخصصان برای اهداف خود تهیه کنید و تصور کنید که آنها را دارید.

کاهش وزن از عملکردهای حیاتی بهتر گرفته تا انرژی بیشتر ، مزایای زیادی دارد. تعدادی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است و تصور کنید که آنها را دارید. هنگامی که با وسوسه روبرو می شوید به این دیدگاه بازگردید.

3. آگاهی از تصمیم گیری بهتر را افزایش دهید.

زمان هایی پیش می آید که با تصمیم بازگشت به عادات بد یا ایجاد عادات جدید و سالم روبرو می شوید. او می گوید: “این مهم است که از موقعیت هایی که در آنها بیشتر مستعد تصمیم گیری های بد هستید آگاه باشید.” شرکت سریعبه چه میان وعده های شبانه و چه غذاهای استرس زا ، آگاهی خود را بالا ببرید تا بتوانید در زمان مناسب تصمیمات بهتری بگیرید.

4- پیشرفت خود را ثبت کنید.

یک مجله کاهش وزن داشته باشید و بردها ، باختهای خود را بنویسید و این به شما یادآوری می کند که کاهش وزن یک سفر است ، نه یک هدف ، و شما همیشه با انگیزه خواهید ماند.

5. به سیستم پشتیبانی RM® خود تکیه کنید.

با برداشتن این گام در سبک زندگی جدید خود ، برنامه و شریک حمایتی این تغییر سبک زندگی را برای شما آسان تر می کند. برنامه تغذیه فردی و دستورالعمل هایی را که برای شما ایجاد شده است را با دقت دنبال کنید تا بتوانید در مسیر موفقیت مادام العمر قرار بگیرید.