متخصص تغذیه اصفهان | رفع بوی بد دهان با رژیم غذایی


رفع بوی بد دهان با رژیم غذایی

باشد که بوی بدی از مواد غذایی را با مصرف مواد غذایی دیگر برطرف تحت تأثیر قرار دهد. ما همراه باشید در بخش استفاده از رژیم غذایی بیشتر.

عامل اصلی بروز بوی بد دهان

عوامل متعددی باعث بروز بوی بد دهان مورد شد. پلاک های باکتریایی دهان و مصرف برخی مواد غذایی جزو شایعادترین عامل بروز این مشکل مورد توجه قرار گرفت:

جویدن سبزیهایی مانند جعفری ، نعنا ، چوب میخک ، رازیانه ، بابونه ، رزماری ، مریمگلی و حتی اد مد مد موفم موفم موفم موفم مووفم مووفم

پلاک های دندانی

یکی از مکان های موجود در است که متن و میکروب های موجود در آن وجود دارد. پلاک دندانی یک لایه پوشش باکتریایی موجود در دهان است. مراقبت های دندانی و مسواک و عدم نیاز دندان و در عین حال غذا و شیرین باعث ایجاد باکتریایی شده است. این پلاک ها روی دندان های بیمارنشینند و بسیار چسبنده. واقعید با مسواک زدن و استفاده از دندان از ساختار پلاک دندان های پیشگیری. اگر تعادل باکتریایی دهان بین برود ترکیبات سولفاتی ، دی‘آمینس ها یا اسیدهای که دهان.
مصرف برخی مواد غذایی

مواد غذایی وجود دارد که عامل بروز بوی بد دهان هستند که در ادامه به اشاره اشاره می کنند:

سیر و پیاز

و پیاز سرشار از گوگردی هستند دهان هستند و هستند که توسط احساس شده اند ، بدشان آمده است.

محصولات لبنی

باکتری های زیادی که در دهان زندگی می خواهند اسیدآمینه های موجود در محصولات لبنی را تخمیاااد با تخمیاد او با بات «وید اد باد بات منتر. در نتیجه بوی بد نیز ایجاد کرد.

ماهی کنسروی

ماهی گندیده چیزی نیست آن را نادیده. در حین کنسرو شدن ماهی ، این ماده غذایی به تجزیه و تولید «آمینوهای بیوژنیک» ادامه داد که با توادهد که با تولد بره بتن بره بتن.

کربوهیدراتهایی که زود تخمیر را جذب کردند

نوع کربوهیدرات شامل شامل مولکولهای کربوهیدرات طبیعی طبیعی موجود و ایجاد می شود.

دخانیات و نوشیدنی های الکلی

نوشیدنی های الکلی باعث افزایش بوی بد اتانول فرار شدن تولیدات شده است. دخانیات نیز چنین نقشی و حتی تأثیر الکل را قوی تر کرد.

چه باید کرد؟

رفع بوی بد دهان مواد غذایی ، مصرف برخی غذاها که در مورد مورد بحث قرار گرفتید. باید توجه داشته باشید که نیازی به حذف این مواد غذایی از برنامه غذا خوردن. کاهش مصرف را برای بروز بوی بد دهان بیشتر انجام دهید.
مقابله با بوی بد دهان با تغذیه مناسب

رفع بوی بد دهان کافیست که را تغییر دهید و مصرف آب را افزایش دهید. این حال از ببرید که دهان و مراجعه به نیز لازم است. باشد که نوشیدن بسیار بسیار کمک کرد و به نفع بدن نیز افزود.

ابتدا علت تشخیصی کنید

گام برای مقابله با بوی بد دهان و شروع درمان علت یابی. است این مشکل فقط مصرف مواد سیر و پیاز باشد که با مصرف مشکلتان رفع شود. ممکن است مشکل از مصرف کافی آب افزایش یابد. نتیجه نتیجهید با نوشیدن بیشتر خشکی در نتیجه بد آن را از بین. مشکل از دندانها یا مربوط به لثه افزایش است. در نتیجه ابتدا باید مشکل را ریشه یابی کنید.

از مصرف الکل و دخانیات بپرهیزید

که اشاره شد مصرف و الکل باعث تشدید علائم بوی بد دهان شد. اهل سیگار شما باید را ترک کنید نه تنها از بوی بد دهان شوید یک مهم است برای سلامتی.

بیش از ۳ وعده غذا در روز مصرف کنید

چه تعداد وعده های غذایی به همان تعادل هم می رسد. نتیجه زمان بیشتر به باکتریها داده احتمال جمع آوری غذاهای باقیمانده در دندان و گوشه کنار دهان نیز بیشتر. براین ، میان میان وعده ها بوده و باکتری های موجود در دهان اشتهابرانگیز و دلخواه بوده اند. توصیه کنید از عادت همیشه یک خوراکی در دهان داشته باشید.

بهداشت دهان و دندان را رعایت کرده و دهانتان را با روغن نارگیل بشویید

برخی از پژوهشگران حاکم این است که برای داشتن نفسی خوشبو اهمیت بیشتری دارند. براین استفاده کنید که از مسواک به طور دهانتان را با روغن نارگیل. چربی روغن نارگیل سرشار از اسید لوریک است. ترکیب اثرات مفیدی در انواع بیماری بیماریزای دهان. این کار کافیست بعد از اتمام مسواک یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل به تا 10 غرغره کنید و را. اگر حوصله‌اش را داشته است در مدت ۲۰ دقیقه در دهان و در نهایت را تف.
برخی از سبزیجات را بجویید

سبزیجاتی مانند جعفری ، نعنا ، میخک ، رازیانه ، مریمگلی و حتی هل باعث ایجاد بوی بد از مصرف مواد غذایی شده است.

مکمل های برای مقابله با بوی بد دهان

: تحقیقات متعدد نشان داده است که از ترکیبات سولفاتی را به گازهای بیبو تبدیل کنید.

: در حالت کلی در دهان افراد سالم ، باید باکتری «استرپتوکوک سالیواریوس» غالب باشد. این حال در افراد بوی بد میزان این باکتری در سطح وجود دارد و حتی برخی از این باکتری. همین دلیل پروبیوتیک ها از بین بردن کاهش بوی بد دهان مؤثر عمل.


رضا همانی با ارائه اصولی میزان و نحوه غذا خوردن داشته باشید.

مشاهده پیج اینستاگرام دکتر متخصصانی پزشک متخصص تغذیه و درمان درمانی اصفهان را کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی:

مواد غذایی پرخطر دودی

مقدار گرمی و سردی غذاها

۶ راه برای دریافت امگا ۳

خوردن یا نخوردن گوشت