میوه چربی سوز چیست؟


وقتی صحبت از کاهش وزن می شود ، مواردی که برای کاهش وزن به آنها نیاز دارید به اندازه عدم خوردن غذاهای اشتباه اهمیت دارد. خوردن میوه می تواند راهی فوق العاده برای کاهش وزن باشد. از آنجا که میوه ها کالری کمی دارند و مواد مغذی کمی دارند ، همچنین باعث می شوند تا مدت طولانی احساس سیری کنید. حالا سعی کنید از این میوه ها برای صبحانه ، ناهار ، شام یا صبحانه استفاده کنید. شما می توانید در هر زمان و مکانی از خوردن میوه های خوشمزه لذت ببرید در این مقاله ما ده مورد میوه چربی سوز برای شما آورده ایم تا در انتهای مقاله با ما باشید.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که خوردن برخی میوه ها می تواند به سوزاندن چربی کمک کرده و به هدف رسیدن به وزن ایده آل شما سرعت ببخشد. خوب حالا اگر قصد کاهش وزن دارید باید بدانید که میوه های چربی سوز چگونه می توانند به کاهش وزن شما کمک کنند.

آشنا با بهترین میوه چربی سوز

اکثر میوه ها حاوی مقدار زیادی قند طبیعی هستند ، اگر در مقادیر زیاد مصرف شوند ، به سرعت به چربی بدن تبدیل می شوند. برخی از میوه ها در چربی سوزی بسیار مثر هستند. این میوه ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا بتوانید وزن خود را کاهش دهید. در حالی که میوه ها دارای خواص درمانی هستند ، گاهی اوقات قند برای کاهش وزن افراد مشکل ساز می شود ، اما برخی میوه ها واقعاً می توانند به شما در سوزاندن چربی بدن کمک کنند. در این مقاله شما را با ده مورد از بهترین میوه های چربی سوز آشنا می کنیم.

آووکادو

آووکادو سرشار از چربی است ، اما میوه های چربی سوز زیادی نیز دارد. در این قسمت علت را بررسی می کنیم. از آنجا که این میوه حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 9 ، چربی های اشباع نشده است ، برای بدن مناسب است. آووکادو تبدیل چربی ها به انرژی را افزایش می دهد ، بنابراین متابولیسم را افزایش می دهد. همچنین به افزایش هورمون های خاصی کمک می کند که برای کاهش وزن در مردان و زنان موثر است. این میوه چربی سوز به مغز شما پیام می دهد که معده شما پر است ، بنابراین از غذاهای ناسالم جلوگیری می کند.

میوه آووکادو چربی سوز

سیب

وقتی در مورد میوه های چربی سوز صحبت می کنیم ، نمی توانیم صحبت از شگفتی های میوه سیب را نادیده بگیریم. وقتی می خواهید وزن کم کنید سیب می تواند به شما کمک زیادی کند. سیب سرشار از ویتامین و کم کالری است. بنابراین می توان این میوه را یک میان وعده عالی دانست. وقتی این میوه را می خورید احساس سیری می کنید و نمی توانید بخورید. این میوه چربی سوز سرشار از ویتامین B ، C ، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی است و در حفظ انرژی بدن شما مثر است.

میوه های چربی سوز

بلوبری

همه انواع توت ها برای بدن مفید هستند ، اما زغال اخته بهترین نوع توت است. بلوبری حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که آنها را چاق می کند. این باعث متابولیسم مواد مغذی بدن در میوه می شود و توانایی بدن برای سوزاندن کالری را تقویت می کند. این قند کمی از قند خون را نشان می دهد ، به این معنی که طعم شیرینی دارد بدون افزودن قند به بدن شما. تحقیقات نشان داده افرادی که روزانه زغال اخته مصرف می کنند نسبت به سایر افراد چربی سوزی بهتری دارند.

Blubber همچنین پوششی است که چربی را در خود نگه می دارد

انگور

به گفته برخی متخصصان تغذیه ، اگر روزانه انگور بخورید ، می توانید بدون تغییر عمده در رژیم غذایی خود سریع وزن خود را کاهش دهید. مقدار بالای آب انگور به پاکسازی سیستم بدن شما کمک می کند و بدن شما را هیدراته و سیر نگه می دارد. علاوه بر این ، آنزیم های چربی سوز موجود در این میوه آن را به یک غذای عالی برای کاهش وزن تبدیل می کند. برای هضم به عنوان یک میوه به انرژی زیادی احتیاج دارد ، به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید.

انگورهایی که چربی سوزی می کنند

نارگیل

نارگیل یک میان وعده کامل و شیرین است که خوردن آن بین وعده های غذایی بسیار عالی است. نارگیل به پر شدن معده و کاهش کالری کمک می کند. دارای زنجیره تری گلیسیرید است و متابولیسم بدن را بسیار افزایش می دهد.

انار

بر اساس تحقیقات انجام شده ، آنتی اکسیدان پلی فنول موجود در این میوه به افزایش متابولیسم بدن شما کمک می کند. یکی دیگر از خواص انار این است که به دفع سموم از بدن کمک می کند. انار اشتهای شما را کاهش می دهد. به همین دلیل است که باید صبحانه یک لیوان آب انار بنوشید یا قبل از ناهار به کاسه سالاد خود اضافه کنید. بنابراین استفاده از این میوه سوزان باعث طعم شیرین آن شده و از گرسنگی زودرس جلوگیری می کند.

گلابی

گلابی یکی دیگر از میوه های چربی سوز است که اغلب به عنوان برادر سیب شناخته می شود ، با این تفاوت که گلابی دارای مزایا و خواص زیادی است که یکی از آنها کمک به کاهش وزن است. گلابی مانند سیب ، حاوی پکتین و سرشار از فیبر است که می تواند به عنوان یک میان وعده برای عصر یا صبح در نظر گرفته شود. اگر گلابی در خانه دارید ، این زمان شروع است. می توانید آنها را بپزید یا به عنوان میان وعده استفاده کنید.

طالبی

طالبی یکی دیگر از میوه های چربی سوز و یک غذای عالی برای کاهش وزن است. از جمله خواص طالبی ، سرشار از فیبر بتاکاروتن و ترکیبات چربی سوز است. این شیرین است اما کالری کمی دارد ، به همین دلیل است که یک داروی عالی محسوب می شود. پزشکان توصیه کرده اند که طالبی را به تنهایی مصرف کنید. اگر طالبی را با غذاهای دیگر مصرف کنید ، هضم آن دشوار است و اغلب می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

میوه طالبی چربی سوز

موز

یکی دیگر از میوه های چربی سوز موز است موز حاوی فیبر محلول است که هضم غذا را سرعت می بخشد و بدن شما را برای مدت طولانی هیدراته نگه می دارد. اگر همراه صبحانه موز می خورید ، می توانید در وعده نهار نیز موز بخورید. اگر معمولاً بعد از ظهر یک میان وعده می خورید ، یک موز متوسط ​​می تواند یک میان وعده عالی برای شما باشد زیرا به تنهایی 110 کالری دارد. استفاده از رژیم لاغری موز در کاهش وزن و ذوب شدن چربی بدن نیز مثر است.

نارنجی

اکثر میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین C هستند ، اما مرکبات منبع غنی از این ویتامین هستند. دریافت مقدار کافی ویتامین C برای کاهش چربی مهم است و نقش بسزایی در چربی سوزی در حین ورزش دارد. سطوح پایین ویتامین C در حین ورزش هوازی می تواند روزانه تا 25 درصد از بدن شما را بسوزاند و میزان چربی را کاهش دهد. تغییر سطح ویتامین C می تواند چربی سوزی را در حین ورزش تسریع کند. مصرف یک پرتقال بزرگ حدود 133 درصد از نیاز روزانه ما به ویتامین C را تامین می کند.

انواع میوه های چربی سوز

اگر می خواهید چربی شکم را کم کرده و وزن خود را کاهش دهید ، استفاده از میوه های چربی سوز و مواد طبیعی یکی از بهترین راه ها برای کاهش چربی بدن و کاهش وزن به روش سالم و طبیعی است. با استفاده از رژیم های مختلف میوه ای مانند رژیم سیب و رژیم موز می توانید از میوه های چربی سوز حداکثر استفاده را ببرید.

منبع: آرگا

برچسب ها: