ورزش | بهترین زمان مصرف پروتئین وی برای عضویت سازی چه وقت است؟


چنین در این مقاله الخخوانید

پروتئین وی نوع پروتئین است که در شیر و فرآورده های آن یافت شد ؛ این مکمل در کنار محبوبیتش ، یک سوال رایج نیز به همراه دارد ، بهترین زمان مصرف پروتئین وی چه زمنی نی استت در ادامه با ما همراه شوید. وی به سرعت جذب و اسیدهای مورد نیاز برای رشد عضلانی نیاز دارد.

نوع پروتئین شامل لاکتوز و چربی آن گرفته شده است. پروتئین وی را ساده راه ساده پروتئین مورد نیاز روزانه یک پزشک متخصص کنار تغذیه‌اش ،. برای علاقمندان تناسب اندام همچنین می توانند وزن خود را کاهش دهند یا کمبود پروتئین رژیم را جبران کنند. که همه آمینو اسیدهای را آماده کردند ، بهترین. پروتئین وی نیز از است که تمام آمینو اسیدهای مورد نیاز را می خواهد.

انواع پروتئین وی

نوع پروتئین وی وجود دارد که محبوبترین طرفدار هیدرولیز تفاوت میان روش آن را دارد.

  • پروتئین وی کنسانتره: نوع پودر پروتئین وی در حدود ۷۰ درصد پروتئین ، لاکتوز و چربی و از طعم نیز اقدام کرد.
  • پروتئین وی ایزوله: نوع پروتئین وی درصد یا آن پروتئین خود را دارد و لاکتوز و چربی کمتری.
  • پروتئین وی هیدرو ایزوله: نوع پودر پروتئین وی ایزوله باعث 28 سطح انسولین شد.

فواید مصرف پروتئین وی

استفاده از مصرف پروتئین به منظور افزایش قدرت و توده عضلانی. مکمل در تأمین پروتئین آمینو اسیدهای بدن که به عنوان بلوک های ساختمانی رشد عضلات مقشورد ایگیتفاده قر .ر متفاده قر. افزایش ترشح هورمون های مانند انسولین را از بین برد که در رشد عضلات نقش داشتند.

وی مقدار بالایی از آمنه لوسین خود را داده است ، این آمینو عنوان تحریک کننده سنتز پراوتئین عضلات ش. از این پروتئین وی به سایر پودرهای پروتئینی سرعت جذب بالایی. به ذکر است ، مصرف وی قبل از تمرین ، در حین یا مورد قرار گرفتن ، رشد خواهد شد. این اثر بعد از تمرین بیشتر خواهد بود.

بهترین زمان مصرف وی پروتئین

به منظور بررسی جدید ، زمان مصرف پروتئین وی گرفته شده است ، چرا که در میزان پروتئین در طول روز مهمترین عامل و تحریک اما اگر بخاریم مصرف شود تا طول روز پخش شود ، موارد زیر نیز مورد نیاز است.

مصرف پروتئین وی صبح پس از بیدار شدن

صبح زمان ایده الآلی برای مصرف پروتئین وی است. از خواب شبانه به طور طبیعی ساعت بافت عضلانی بدن تشنه پروتئین. نتیجه با توجه به هضم بودن پروتئین و میزان جذب آن بسیار.

قبل از تمرین

اولویت در زمانبندی مصرف وی قبل از تمرین. در صورتی که در فاصله زمانی ۶۰ تا الی پروتئین مصرف کنید ، خون افزایش می یابد و به سرعت افزایش می یابد. جبران سریع پروتئین های رشد بافت بافت عضلات را به دنبال کنید.

مصرف پروتئین وی بعد از تمرین

سومین زمانبندی مصرف پروتئین وی بعد از تمرین. علم ورزش: این فاصله طلایی به پنجره آنابولیک مشهور است (برخی از تحقیقات تا 2 ساعت زمان نیز پنجره آنابولیک میدانند.) علت آن نیز مشخص است ، هنگامی که قدرتی بدن را ترمیم می کند ، در عضلات میکروسکوپی ایجاد شده و بافت با ترمیم این. پارگی های مجاز ، یعنی حجم و قدرت.

وی همانطور که گفته شد از جمله اسیدهای مورد نیاز را بودن بافت بافت عضلانی آسیب دیده است. توجه داشته باشید هر کدام از فاصله زمانی پروتئین وی را با لحظه اتمام تمرین کمتر کنید ، فواید بیش از حد از تمصرف لآا از مصرف لآا ع ع عوض ل

توجه داشته باشید که در چه مقدار مصرف پروتئین وی رژیم غذایی را نخواهید خورد.

قبل از خواب شبانه

دلیل عدم محرومیت عضلات از پروتئین رفتن از مکمل. خوردن پروتئین قبل از اطمینان از عضویت شما ، واحدهای سازنده لازم جهت رشد را. این تحقیق بینانگر این پروتئین را مصرف می کند تا بتواند حالت کاتابولیک نشده عضلاتدانی شکل اصلی را مصرف کند.

در این مرحله یک کوچک وجود دارد که پروتئین مصرفی قبل از آن از کازئین و پروتئین کازین استفاده شده است. همچنین نوع پروتئین با شیر است وی طول خواب.

مصرف پروتئین وی در روزهای غیر تمرین

اگر بگوییم پروتئین مصرف کنید در روزهای غیر تمرین مهمتر از روزهای تمرین است ؛ نگفته حقیقتم ، هر چند که اغراق است ، بهتر نیست شمادر. تفاوتی در میزان مصرف شما وجود میزان نیاز را با مصرف مکمل یا مواد غذایی پروتئین تامین کنید.

مصرف پروتئین وی با شیر

پروتئین وی به شیر افزایش میزان پروتئیندهی. سوی دیگر ، خود شیر بر اینکه وی وجود دارد ، پروتئین کازئین و کربوهیدرات نیز. موجود در 1 شیر ، می توان در دست گلیکوژن پس از و پروتئین دریافت در بازسازی عضلات کمک کرد. شیر افزود چربی همچنین چربی موجود در عضلانی یا حجیم عضلات نقش داشته است.

سعی کنید وزن اضافه کنید و به طور خاص توجه کنید ، باید از این محلول استفاده کنید. Hardgainer (افرادی که به سختی عضله می) یا فرد لاغری وزن اضافه کردند از شیر استفاده کردند.

شیر پرچرب در مقایسه شیر کم (ساخت) پروتئین در شده. در واقع شیر پرچرب شده است اسیدهای آمینه سلول افزایش یافته است در نتیجه آن نیز ساخت عضلات افزایش یافته است. افرادی که انتخاب گوارشی را از ترکیب شیر پروتئین وی آماده دریافت پروتئین ، کربوهیدرات و چربی بیشتر می کنند.

مصرف پروتئین وی با آب

که تمایلی به ترکیب با پروتئین موردند پروتئین را با آب کنند و. دلیل عدم وجود کربوهیدرات ، و چربی میزان کالری موجود در آب صفر. هیچ ماده ای که کالری در آب موجود باشد وجود ندارد. بنابراین ترکیب وی با آب ، در مقایسه با شیر شیر ، کالری کمتری دارد ، پس افرادی که از تمرین برخوردارند ، ویو از پروتئین وی را با آب ایجاد کرده و بنوشند.

توضیح پایانی

زمان مصرف پروتئین وی را تنظیم کنید تا توضیح داده شود. به طور کلی میزان پروتئین به پیوند به مصرف پروتئین روزانه فرد از طریق غذا.

: elmevarzesh.com

: یک و دو