ورزش | 5 تا بهترین صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی


برای شما اتفاق می افتد ، علیرغم قبل از خواب بدنسازی را رعایت می کنید از خواب بیدار برای صبحانه. مجبور شده‌اید صبحانه را مسیر رفتن به کار یا در محل کارتان میل. این شرایط شما یا به طور کلی صبحانه فقط نظر ویژه یا غذای با ارزش غذایی خورده است. صبح روز صبح راحت و بدون میل کنید ، این مطلب چند برای عضله سازی و بدنسازی را معرفی کنید.

کدام از این 5 عضله سازی کسب بهترین نتیجه تمرینات عالی. در کنار این وعده های شما می توانید تصور کنید اما هیچ چیز نمی تواند درک شود وقتی از عضویت یا چربی صحبت می کنید ، شکست بخورید. واقعید این صبحانه نفرات را شب قبل به اندازه کافی درست انجام داده اید.

صبحانه برای عضله سازی چه بخوریم؟

1. پودینگ پروتئین

215 25 20 7. شاید گزینه خوبی برای نباشد اما زمان کم برای حضور که اصلاً زمانی برای صبحانه بهترین گزینه بود. لازم برای این صبحانه پروتئین ، نشسته ذرت و آب.

برای تهیه 1 را با یک آب مخلوط کنید بر روی حرارت ملایم. یک کاسه دیگر ، یک غذاخوری نشسته با دو قاشق غذاخوری آب مخلوط و به ظرف اضافه کرد. ترکیب را با همزن یا برقی آنقدر بزنید تا درجه سفتی مطلوبی. را در یخچال بگذارید سردار شود و همچنین به سردار میل شود.

2. ماست یونانی و جو پخته بهترین صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی

بهترین صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی

235 7 35 9.5. صبحانه کربوهیدارت عالی و سالم کافی با پروتئین یا صبحانه پودینگ وعده صبحانه برای ارمغان. همچنین این غذا را برای میان وعده صبحانه استفاده کنید.

به نظر خیلی از صبحانه حبوباتی برای ورزشکاران ، اما است و. نمونه برای شروع یک پر مشغله کار که در پایان آن باید باشگاه ورزشی بروید عالی.

مواد لازم برای تهیه این صبحانه شامل 2 فنجان جو طبیعی ، 1،3 فنجان شکر قهوهای ، 1 قاشق کوچک بیکینگ پودر ، 1،2 قاشق دارچین ، 1،2 فنجان قطعات شکلات تلخ ، دو فنجان میوه مخلوط شده ، 1،2 فنجان شیر دو درصد ، 1 ظرف کوچک ماست یونانی 1 1 می. یک ظرف بزرگ جو ، بیکینگ پودر ، نصف شکلات و میوه های را مخلوط. مخلوط را داخل ظرف پخت و بر اجاق بگذارید و پخت و پز را به آن اضافه کنید. را روی اجاق هم و مقدار باقی مانده شکلات را به آن اضافه کرد.

یک کاسه دیگر ، شیر ، مرغ ، ماست و وانیل را ترکیب. این ترکیب را با زنید و بر روی مخلوط جو. مطمئن شوید که مخلوط جو را کاملاً بپوشاند. غذا را به 40. این غذاهای خوشمزه را صورت گرم یا سرد میل کنید.

3. جو ، توت فرنگی ، موز و کره بادام زمینی

بهترین صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی

385 18 50 13.5. صبحانه را می توان روز در یخچال داخل ظرف در بسته نگهداری کرد. همچنین برای زمان مسافرت نیز عالی است. غذا در یخچال باعث جویی در قیمت و زمان می شود.

می توانید هر گونه دلخواه یا در استفاده را در این غذا استفاده کنید. جنبه این صبحانه این که نیازی به پخت و پز. را مخلوط کنید ، در نگه دارید و نهایتاً میل کنید. چربی این صبحانه بالا اما این چربی سالم است و از مصرف آن.

تهیه این صبحانه 1 پخته ، 1 فنجان 1،2 فنجان یونانی ، 1 عدد موز ، 10 عدد توت فرنگی ، 2 قاشق کره بادام. را داخل یک کاسه و با هم مخلوط. این صبحانه اماده خوردن است. را در ظرفان در بریزید و در یخچال نگه داری.

4. صبحانه برای عضله سازی با کلوچه پروتئینی

بهترین صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی

520 45 60.5 18. یا کودک ، در هر کلوچه ای از خوشمزه ترین میان وعده های شما به شمار می رود. شروع روزی پر انرژی از کلوچه های پروتئینی استفاده کنید. لازم برای تهیه کلوچه 2 فنجان آرد 1 اسکوپ پودر 1،2 قاشق جوش 1 قاشق کوچک وانیل ، 1 قاشق غذاخوری اجاب آا ن مب شیم ن ، م ن مد تر.

همه مواد ذکر شده را در یک کاسه مخلوط ذکر کرده اند. ماهی تابه بر روی حرارت ملایم اجاق بگذارید. مخلوط را داخل ماهی تابه بریزد. تا وقتی که مخلوط سفت شده و بپزد. آن را برگردانید و دیگر را به همان مقدار. این کلوچه های را گرم یا سرد میل کنید. سرد آنها را بعد از یخچال را داخل مایکرویو تا مقداری گرم گرم کرد. جای استویا واقعیید از یا عصاره گیاه آگاو استفاده کنید.

5. سالاد میوه برای صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی قبل از تمرین

بهترین صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی

370 27 32 12. لازم است برای درست کردن سالاد شامل یونانی ، نصف فنجان کوچک مردان ، نصف میوه مانگو و 1 بادام هندی باشد.

تهیه این صبحانه برای افزایش اندازه افراد را با یونانی مخلوط کنید جایی که عصاره میوه های ماست ترکیب کنید. مخلوط را با قطعات شده بادام هندی تزئین. صبحانه را در ظرف بسته در و یک ساعت قبل از یک میل.

طلوع کنید و بدرخشید

وعده غذایی در صبح امروز که باقی مانده است به هدفند نزدیک یا از آن دور. یک صبحانه سالم که شما انرژی کافی را انجام داده اید تمرینات سختی را به منظور کمک به شما انجام دهید.

: Elmevarzesh.com