چرا نمی توانید از رژیم غذایی بد فرار کنید؟


https://ift.tt/eA8V8J

چرا نمی توانید از رژیم غذایی بد فرار کنید؟ وبلاگ HealthifyMe وبلاگ HealthifyMe – راهنمای نهایی کاهش وزن ، تناسب اندام و زندگی سالم.

غذا اساس چگونگی ظاهر و احساس بدن ما از درون است. بنابراین ، آنچه می خوریم به طور مستقیم بر ظاهر و احساس ما تأثیر می گذارد. اگر ساعات بیشماری را در باشگاه سپری کرده اید و هنوز هیچ نتیجه قابل توجهی مشاهده نکرده اید ، ممکن است زمان تغییر رژیم غذایی شما فرا رسیده باشد.

رژیم غذایی شما برای آمادگی جسمانی کلی شما بسیار مهم است. رژیم غذایی ضعیف ، فاقد مواد مغذی ضروری یا حاوی کالری زیاد ، می تواند بر سلامت و تناسب اندام شما تأثیر بگذارد. تناسب اندام شما 80 درصد رژیم غذایی و 20 درصد ورزش شما را تشکیل می دهد.

نمی توانید از خوردن ناسالم یا گرسنگی خود انتظار نتایج عالی را داشته باشید. درست است که کمبود کالری بر عملکرد بدن شما نیز تأثیر می گذارد. بنابراین ، اولین و مهمترین گام در سفر تناسب اندام شما درک بدن و نیازهای آن است. چه بخواهید وزن کم کنید یا توده عضلانی خود را افزایش دهید ، رژیم غذایی به شما در رسیدن به هدف تناسب اندام کمک می کند. افرادی که از وعده های غذایی سالم و متعادل با همه مواد مغذی ضروری در آنها استفاده می کنند ، از تناسب اندام بالایی برخوردار هستند. آنها تناسب اندام و لاغری بیشتری دارند ، اگرچه هر روز با شدت تمرین نمی کنند.

بدن انسان برای عملکرد م efficientثر و بهینه به غذا نیاز دارد. گرسنگی یا تغذیه بیش از حد بدن شما نه تنها آن را بسیار ناسالم می کند ، بلکه می تواند به آسیب های جبران ناپذیری نیز منجر شود. به عنوان مثال ، یک ماشین نمی تواند بدون بنزین کار کند. به همین ترتیب ، ورزش بدون تغذیه مناسب ممکن است به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کمک نکند.

اگر شما فردی هستید که فقط روی ورزش تمرکز کرده و رژیم غذایی خود را بی اهمیت می دانید ، این مقاله برای شما مناسب است. برای درک اهمیت و اهمیت تغذیه خوب که می تواند آمادگی جسمانی کلی شما را بهبود بخشد یا بر آن تأثیر بگذارد ، ادامه مطلب را بخوانید.

تناسب اندام چیست؟

بسیاری از متخصصان تناسب اندام در گذشته اخیر تناسب اندام را 80 درصد رژیم غذایی و 20 درصد ورزش تعریف کرده اند. معنی آن چیست؟ از زمانی که سلامتی و تناسب اندام در درجه اول اهمیت قرار گرفته است ، تأکید بر رژیم غذایی و تغذیه هرگز کاهش نیافته است.

اولین سری سوالاتی که همه از خود می پرسند این است: چرا این فرمول درست است؟ ما ورزشکاران زیادی داریم که سخت غذا می خورند و تمرین می کنند و ظاهری نامناسب ندارند. برای افزایش سردرگمی ، والدین و پدربزرگ و مادربزرگهای ما می گویند هرگز قبل از خوردن غذای خود فکر نکرده اند. در عوض ، آنها خود را از نظر جسمی فعال نگه می داشتند ، و voila! شما حتی در 80 سالگی اندامی متناسب دارید.

بنابراین سردرگمی بزرگ برای نسل فعلی علاقه مندان به تناسب اندام این است: آیا باید بیشتر یا کمتر غذا بخوریم؟ در حین ورزش چقدر غذا بخورید؟ خوب ، هر صنعتی متخصصان خود را دارد که مجلات را با آنها صحبت کرده و منتشر می کند. تناسب اندام همچنین متخصصان خود را دارد که ما همیشه باید به آنها گوش دهیم. آنها قبل از اینکه نتیجه دلخواه را ببینند ، در مورد آن مطالعه می کنند یا چیزهای مختلف را روی بدن خود آزمایش می کنند.

بله حق با شماست. تناسب اندام این است که بدن شما از نظر مکانیکی چقدر خوب کار می کند ، گذشته از ظاهر زیبا ، یک بدن مناسب می تواند خودنمایی کند. علاوه بر این ، غذا نقش مهمی در حمایت از تناسب اندام دارد.

اهمیت غذا برای تناسب اندام

ابتدا بیایید بفهمیم چه غذاهایی برای حفظ سلامتی ما در اختیار ما قرار می دهند.

  • غذایی که می خوریم تمام مواد مغذی را برای بدن ما فراهم می کند که بدن ما را سالم نگه می دارد.
  • ریز مغذی ها مانند ویتامین ها و مواد معدنی به عملکرد طبیعی پارامترهای بدن کمک می کنند. درشت مغذی ها مانند کربوهیدرات ها ، پروتئین ها و چربی های موجود در غذا به همان اندازه در تأمین انرژی ما ، بازسازی بافت های ما ، ورود مواد مغذی به جریان خون و موارد دیگر بسیار مهم هستند.
  • غذا نه تنها معده ما را پر می کند و یا چشایی ما را اشباع می کند ، بلکه مواد مغذی را برای عملکرد بهتر بدن ما فراهم می کند.
  • یک بدن محکم و متناسب ، غذای مغذی بیشتری نسبت به غذای تربیت نشده خود مصرف می کند. حتی اگر این بدان معناست که هر دو نفر به یک سالن ورزشی می روند و برنامه ورزشی یکسانی را همزمان انجام می دهند.
  • خوشبختانه یا متاسفانه ، خوردن غذا در نهایت مانند یک معادله در درون ما عمل می کند و نتایج آن در بدن نشان داده می شود. فرمول نحوه تناسب فرد همیشه در مورد کالری در مقابل کالری است.
  • کارشناسان غذا را از نظر کالری اندازه می گیرند ، یعنی مقدار کل درشت مغذی های دریافتی.
  • افزایش تجمع چربی نشانه واضحی از بدن تربیت نشده است. این همیشه ناشی از کالری اضافی است که می خوریم.

خلاصه

فرض کنید یکی از دوستان ما 3 ساعت خوب را در یک مرکز تناسب اندام می گذراند و برخی از بهترین تمرینات دنیا را انجام می دهد. با این حال ، فرض کنید آن فرد روز خود را در نانوایی یا فست فود به پایان می رساند و کالری بسیار بیشتری نسبت به کالری که مصرف می کند مصرف می کند. در این حالت ، غذای اضافی به عنوان چربی ذخیره می شود.

بیایید سناریوی دیگری را بررسی کنیم ، و ما دوست دیگری داریم که به تناسب اندام علاقه دارد و 3 ساعت خوب از وقت خود را صرف می کند. او همچنین به بهترین مرکز تناسب اندام می رود و به بهترین تمرین موجود دسترسی دارد. متأسفانه کالری بسیار کمی مصرف می کند. بدن بهترین نتایج را نشان نمی دهد زیرا ریز مغذی های لازم برای سازگاری با شدت ورزش را ندارد. همچنین کالری کافی برای بازسازی بافت شکسته را ندارد.

همه اینها نشان می دهد که غذا اولین دلیلی است که ما مناسب و نامناسب به نظر می رسیم و عملکرد خوبی داریم. با این حال ، می تواند روزهای تمرین شما را بهبود بخشد یا وقفه ایجاد کند. کار سختی که برای تمرین انجام می دهید بسته به نحوه خوردن غذا می تواند تغییر کند.

واقعیت تلخ صنعت غذا این است که هر وعده غذایی شگفت انگیز در پیشخوان با طعم عالی مملو از کالری ناخواسته است. اما برعکس ، تمام غذاهای سالم که مادر زمین تولید می کند ، سرشار از تمام مواد مغذی ضروری است که به آن نیاز داریم.

بنابراین بیایید در مورد خوردن غذاهای مغذی و دوری از همه آن غذاهای پرکالری خالی باهوش باشیم. این غذاهای پرکالری می تواند تمام کار سختی را که در تمرینات انجام می دهیم خراب کند.

به همین دلیل ، می توان گفت که تناسب اندام 80 درصد تغذیه و 20 درصد ورزش است و به همین دلیل است که نمی توانید از رژیم غذایی نامناسب فرار کنید. بنابراین باهوش باشید و برنامه تناسب اندام خود را به خوبی برنامه ریزی کنید ، از جمله رژیم غذایی سالم و برخی تمرینات عالی. سپس تمرینات خود را با تغذیه مناسب تکمیل کنید و در سریع ترین زمان بدن خود را تغییر دهید.

پست چرا نمی توان از رژیم غذایی بد فرار کرد؟ اولین بار در وبلاگ HealthifyMe ظاهر شد.

از وبلاگ HealthifyMe https://ift.tt/3BoucLD