چگونه با افزایش هورمون سیری در بدن وزن کم کنیم؟ – دکتر رویا خادمیان


چگونه با افزایش هورمون سیری در بدن وزن کم کنیم؟

استفاده از ۸ راهکار سطح سطح در بدن تنظیم شده و کاهش وزن کمک. هورمونی است که به اشتها کمک کرد و به هورمون سیری معروف شد. ماده توسط سلولهای چربی در بدن و اندروسیتامل در روده کوچک تولید می شود. لپتین متابولیسم ، گرسنگی و مصرف انرژی را کنترل کنید.

لپتین و نقش آن در مدیریت وزن

جایی که لپتین در اول توسط تولید کننده تولید شد ، آن را مستقیماً به چربی بدن مرتبط کرد. که بدن به درستی ممکن است ، انواع تولیدات را تولید کرده ، باعث افزایش اشتیاق شما شود. این حال ، اکنون که افزایش یافته است ، به سطح بسیار بیشتری رسیده و برابر لپتین مقاومت شده است. دارای اضافه وزن مقادیر لپتین دارند ، اما مغز مغز سیگنال قطع کرد.

لپتین را می توان از رژیم غذایی مناسب حفظ کرد. دائماً خود را در کمبود کالری قرار داد (با رژیم سخت) سطح لپتین را پایین آورد و کاهش داد. کاهش سرعت متابولیسم ، از دادن چربی را دشوار پیش.

8 راهکار برای تنظیم سطح لپتین بدن

به فیبر کافی مصرف کنید

خوردن غذاهای دارای فیبر غلات سبوسددار ، بلغور جودوسر ، روزانه فیبرتان را افزایش داد. به شما احساس سیری نسخه و دستگاه گوارش به مغز برفرستد لپتین بیشتر آزاد.

به مصرف فروکتوز را محدود کنید

فروکتوز گیرنده های لپتین را مهار زود. در نوشابه های گازدار ، و سایر میان وعده های شیرین استفاده کنید. راه برای کاهش فروکتوز ، غذاهای کامل و طبیعی است.

به کربوهیدرات های پیچیده مصرف کنید

کربوهیدرات ساده (تصفیه شده ، قندی ، تولیدیشده و به طور کلی سفید) نه بگویید ، زیرا میزمخان آن الولین میزمخمل. روزانه کربوهیدرات های پیچیده را مصرف میوه و سبزیجات افزایش دهید. منابع عالی فیبر و هستند و می توانند به مغزتان فکر کنند که سیر هستند.

به در وعده صبحانه پروتئین بخورید

نه تنها در طول انرژی برایتان فقط به سطح لپتین نیز کمک کنید.

به امگا ۳ مصرف کنید

اسیدهای چرب امگا 3 از طریق خوردن غذاهای خاص اسیدهای چرب 3 مانند ماهی و چهارمغز (گردو). ۳ با حمایت از التهابی درست ، افزایش سطح لپتین کمک.

به از محدودیت شدید کالری خودداری کنید

مواد مغذی کافی بدن دچار و با روند تولید هورمون متابولیسم و ​​تولید لپتین نیز کند می شود. بیشتر افراد ، کاهش وزن تولید لپتین به دلیل داشتن مناسب برای تنظیم هورمونهای کمک.

به انجام تمرینات ورزشی با افزایش زیاد

دوره های کوتاه مدت ورزش با افزایش بالا داشته باشید. تمرینات مکانیسم های چربی سوزی تقویت و تنظیم سطح لپتین کمک.

8.خواب کافی داشته باشید

8 توصیه‌شده در روز. به اندازه کافی استراحت بدن لپتین و گرلین کمتری تولید. مطالعه جدید نشان داده لپتین در کمتر از.

برای بهرمندی از رژیم غذایی آنلاین دکتر رویا خادمیان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت رژیم غذایی اینترنتی دکتر رویا خادمیان