چگونه منفی گرایی را در ذهن کنترل کنیم


اکثر مردم همیشه می پرسند ؛ چگونه افکار و احساسات منفی را کنترل کنیم اما چه تعداد از شما در حال تلاش برای یافتن دلیل یا علت افکار منفی خود هستید.

یکی از دوستان من از من خواست تا افکار منفی را کنترل کنم ، او گفت من نمی توانم افکار منفی را کنترل کنم و لطفا راه حل نحوه کنترل افکار منفی و افسردگی را به من بگویید.

آیا شما هم همین مشکل را دارید ، اگر چنین است ، ما اینجا هستیم تا راه حلی را به شما پیشنهاد دهیم. در اینجا چند راه برای کمک به شما در کنترل منفی وجود دارد.

به خاطر داشته باشید ، لطفاً افکار خود را به دیگران واگذار نکنید ، خودتان را تجزیه و تحلیل کنید ، خود را بفهمید و کنترل کل مغز و بدن خود را در دست بگیرید.

در اینجا چند روش برای کنترل افکار منفی وجود دارد:

1. افکار منفی خود را بیابید و سعی کنید علت آن را بفهمید

این اولین کاری است که باید انجام شود. لطفاً افکار منفی خود را بیابید ، سعی کنید هر اتفاق منفی را که در زندگی شما رخ می دهد بفهمید ، هر فکر منفی و دلیل دقیق آن را شناسایی کنید. بیشتر اوقات ، ما خود را به خاطر کارهایی که انجام نداده ایم سرزنش می کنیم. اگر اشتباه شما است ، سعی کنید آن را به روش مثبت تصحیح کنید. به خودتان بگویید این یک منحنی یادگیری است بنابراین دفعه بعد مشکلی وجود نخواهد داشت که من این اشتباه را تکرار نمی کنم.

2. همیشه مثبت اندیش باشید

به خودتان مثبت بدهید. در واقع ذهنی که سرشار از انرژی مثبت است می تواند با هر موقعیت منفی روبرو شود. لطفا خودتان را قوی تر و مثبت تر کنید از تجربیات آنها بیاموزید. کتابهای انگیزشی بخوانید ، به سخنرانان انگیزشی گوش دهید. به طور خلاصه ، خود را سرشار از انرژی مثبت کنید.

3. چیزهایی را پیدا کنید که شما را خوشحال می کند

بسیاری از ما سرگرمی ها و چیزهای مورد علاقه ای داریم که واقعاً دوست داریم. لطفاً سعی کنید سرگرمی خود را که شما را خوشحال می کند بیابید و وقتی در محاصره افسردگی و منفی قرار دارید این کار را انجام دهید.

4. آرام باشید: از افکار منفی استراحت کنید

اگر از کنترل خارج شد ، لطفاً استراحت کنید ، در واقع یک استراحت ذهنی است. هر کاری را متوقف کنید و به همه چیزهای منفی فکر نکنید و به خود فرصت دهید تا شرایط را تحلیل کرده و راه حل هایی بیابید. یک ذهن آرام می تواند به طور م solutionsثر راه حل پیدا کند ، اما یک ذهن متشنج نمی تواند. بنابراین ، REST برای کار با انرژی مضاعف مهم است. لطفاً برای کنترل افکار منفی یوگا انجام دهید یا در محیطی آرام قدم بزنید.

5- از افراد منفی دوری کنید

اگر می خواهید افکار منفی را کنترل کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که از افراد منفی دوری کنید و اگر نمی توانید از آنها دوری کنید ، به ذهن خود بگویید که آنها را جدی نگیرید.

فقط به آنها گوش دهید و سپس کاری را که می خواهید انجام دهید. شما نباید افراد منفی را جدی بگیرید ، فقط آنها را نادیده بگیرید.

6. ورزش کنید یا پیاده روی کنید

ورزش کنید که بدن شما را می سازد و شما را آنقدر خسته می کند که بخوابید و افراد منفی را در عرض چند دقیقه فراموش می کنید. ورزش نقش مهمی در سلامت جسم و روان دارد.

7. با بزرگان یا دوستان صحبت کنید

اگر وضعیت از کنترل خارج شد ، آن را با خیرخواهان و حامیان خود در میان بگذارید ، گاهی اوقات افرادی که از ما حمایت می کنند به راحتی می توانند به ما در یافتن راه حلی برای مشکلات ما کمک کنند. لطفا مشکلات را آشکارا برطرف کنید.

8. تا حد امکان از استرس دوری کنید

اجازه ندهید افکار منفی شما را کنترل کند ، استرس همیشه برای ما مضر است. بنابراین لطفاً تا آنجا که ممکن است از آن اجتناب کنید. برای موفقیت تلاش کنید ، اما استرس را کنار نگذارید. تنش زیاد شما را می کشد و شما را به یاد یک چیز می اندازد زندگی عالی است ، زندگی خود را صرف استرس نکنید.

9. در کنترل افکار منفی مشارکت داشته باشید

ابتدا به خود بگویید “من می خواهم بزرگترین و موفق ترین باشم” ، لیستی از تمام رویاهایتان را تهیه کنید و سپس خود را در تحقق رویاهایتان مشغول کنید. مشغول انجام همه کارهای درست هستید ، سپس ذهن شما اجازه نمی دهد افکار منفی شما را اذیت کند شما.

افکار منفی خود را قبل از اینکه شما را نابود کنند از بین ببرید

ممنون که خواندید

روز خوبی پیش رو داشته باشید