کاهش وزن: برنامه شخصی چربی سوزی خود را توسعه دهید

آیا می خواهید وزن خود را کاهش دهید؟ اگر چنین هستید ، ممکن است از شما خواسته شده است که برنامه کاهش وزن شخصی خود را ایجاد کنید. برنامه های رژیم غذایی ، که در واقع به عنوان راهنما و الهام بخش برخی از افراد است ، قبلاً شناخته شده است و به بسیاری از افراد در رسیدن به اهداف کاهش چربی کمک می کند. در حالی که بسیار بیشتر از حد ممکن است که بتوانید در برنامه کاهش وزن یا شاید برنامه کاهش وزن وارد شوید و برنامه کاهش وزن را در اختیار افراد قرار دهید ، بسیاری از افراد در ایجاد برنامه های کاهش وزن شخصی و سفارشی برگر خود به آرامش نیاز دارند.

اگر این مهمترین زمان برای ایجاد برنامه کاهش وزن فقط برای شما است ، می توانید در مورد نحوه شروع کار بدبین باشید. در چنین شرایطی ، بهتر است ادامه مطلب را بخوانید. در زیر تعدادی از مواد تشکیل دهنده برای اوقات فراغت شما آمده است.

شاید مهمترین عنصر در برنامه تغذیه ، رژیم غذایی سالم باشد. تغذیه سالم یک سنگ بنای اساسی برای کاهش وزن است. وقتی صحبت از تغذیه سالم می شود ، لزوماً نباید غذاهای ناسالم مانند شکلات تلخ را به طور کلی از رژیم غذایی خود حذف کنید ، اما بهتر است هر یک از غذاهای خود را در رژیم غذایی خود محدود کنید. اگر متوجه شدید که در مورد حذف فست فود یا شکر از رژیم غذایی خود اختلاف نظر دارید ، ممکن است بخواهید یک برنامه غذایی روزانه برای خود تهیه کنید. این برنامه رایج می تواند شامل روزها یا وعده های غذایی برای معامله باشد. به نوعی ، می توانید این زمان را به عنوان پاداشی برای چنین عملکرد خوبی در نظر بگیرید.

گذشته از ایجاد یک برنامه جامع فقط برای خودتان ، ممکن است بخواهید یک برنامه روزانه جامع تر تهیه کنید. برای شروع ، ممکن است بخواهید دستورالعمل های غذایی متعادل را به صورت آنلاین بررسی کنید یا یک کتاب دستور غذا خوردن سالم بخرید. پس از داشتن رژیم غذایی مناسب ، می توانید هر وعده غذایی یا میان وعده خود را بهتر برنامه ریزی کنید. این کار به شما کمک می کند تا از خوردن غذاهای یکسان بارها و بارها خسته نشوید. ممکن است بخواهید غذاهای سالم مختلف و غذاهای سالم را امتحان کنید. معمولاً موفق ترین راه برای تمرکز و تلاش این است که تا حد ممکن برنامه کاهش وزن خود را “ادویه” کنید.

علاوه بر رژیم غذایی سالم ، ورزش منظم نیز یکی دیگر از بخشهای مهم کاهش وزن است. به همین دلیل ، برنامه کاهش چربی شخصی باید شامل ورزش باشد. مشابه برنامه هفتگی تغذیه سالم که در بالا توضیح داده شد ، ممکن است خودتان بخواهید یک برنامه ورزشی تهیه کنید. در صورتی که ورزش را در رژیم ورزشی خود قرار دهید ، تعدادی از گزینه های مختلف وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. به عنوان مثال ، می توانید عضویت خود را در یک مرکز تناسب اندام مجاور خریداری کنید ، ویدئوهای دی وی دی تمرینی را برای استفاده در خانه خریداری کنید ، سایر تجهیزات ورزشی را درست مانند یک رقصنده یا شاید یک دونده پله بخرید ، یا به صورت رایگان با پیاده روی ورزش کنید.

اگر شما نیاز به پیوستن به یک برنامه کاهش وزن تحت وب ، یا شاید یک برنامه کاهش چربی منطقه ای دارید ، احتمالاً بخشی از گروه بزرگتری خواهید بود. گروهی که یکدیگر را تبلیغ کرده اند. هنگام طراحی برنامه کاهش چربی خود ، ممکن است لزوماً با همان ارتقاء مواجه نشوید. به همین دلیل است که احتمالاً باید با دقت به این فکر کنید که آیا دوستان ، خانواده ، افراد یا همکارانی دارید که می خواهند با شما کار کنند. داشتن یک برنامه تمرینی شریک اغلب به شما کمک مورد نیاز را می دهد و همچنین برای آمادگی بیشتر برای نیازهای شما کار می کند.

هنگام ایجاد برنامه کاهش وزن برای همه ، برنامه خود را عمومی کنید. داشتن برنامه کاهش وزن در پست خود ، یعنی برنامه های ورزشی که می خواهید انجام دهید و غذایی که می خواهید بخورید و در لحظه ، می تواند به شما در کاهش وزن به طور موثر کمک کند. کاری که ممکن است بخواهید انجام دهید این است که برنامه های دلخواه خود را در یک صفحه نمایش برجسته مانند یخچال خود منتقل کنید.