از مدیر DHW، Dave Jeppesen: اگر به کودک آزاری مشکوک هستید، لطفاً آن را گزارش دهید


یک کودک آزار دیده یک کودک بیش از حد است.

همه کودکان سزاوار این هستند که در خانه و در کنار خانواده خود احساس امنیت کنند.

خیلی اوقات، اینطور نیست. وزارت بهداشت و رفاه سالانه نزدیک به 23000 گزارش از کودک آزاری، بی توجهی و رها شدن در آیداهو دریافت می کند.

در این ماه، در حالی که ماه ملی پیشگیری از سوء استفاده از کودکان را به رسمیت می شناسیم، از شما می خواهم که یاد بگیرید اگر فکر می کنید ممکن است کودکی در موقعیت آزاردهنده ای قرار دارد، چه کاری انجام دهید.

برای گزارش کودک آزاری مشکوک، بی توجهی، یا ترک کردن تماس بگیرید:

  • در سراسر ایالت: 855-552-KIDS (5437)
  • Treasure Valley: 208-334-KIDS (5437)
  • 2-1-1 یا مجری قانون محلی

همه در آیداهو هستند لازم به گزارش کودک آزاری، بی توجهی، یا رها شدن زمانی که از آن مطلع باشند. این شامل پزشکان، ساکنان بیمارستان، درمانگران، کارورزان، پرستاران، پزشکی قانونی، معلمان، ارائه دهندگان مهدکودک، مددکاران اجتماعی، بستگان و دوستان می شود.

اگر مطمئن نیستید که کودکی ناامن است، به هر حال مهم است که تماس بگیرید. ممکن است برقراری تماس ترسناک و دشوار باشد، اما زندگی یک کودک می تواند به آن بستگی داشته باشد. هنگامی که یک گزارش تهیه می شود، یک مددکار اجتماعی تعیین می کند که آیا این گزارش معیارهای ارزیابی ایمنی را دارد یا خیر. همه گزارش ها در پایگاه داده این بخش ثبت شده است و در صورت دریافت تماس های بیشتر در مورد یک خانواده بررسی می شود.

تماس‌گیرندگان می‌توانند نام و شماره تلفن خود را ارائه کنند تا بتوان با آنها برای تأیید گزارش یا ارائه اطلاعات بیشتر تماس گرفت، یا ناشناس ماند. کارکنان بخش اطلاعات تماس گیرنده را به خانواده فاش نمی کنند. اگر خانواده سوابق خود را درخواست کنند، اطلاعات تماس گیرنده ویرایش می شود.

بچه‌ها زمانی بهترین کار را انجام می‌دهند که بتوانند با خیال راحت در کنار خانواده‌هایشان بمانند، و بخش سخت تلاش می‌کند تا در صورت امکان این اتفاق بیفتد. کارکنان رفاه کودکان ما به محافظت از کودکان آیداهو، حفظ خانواده های آیداهو و اولویت دادن به دیگران اختصاص دارند. کاری که آنها انجام می دهند دشوار است و گاهی اوقات قدردانی نمی شود. من از خدمات آنها بسیار سپاسگزارم.

اما آنها نمی توانند بدون کمک شما از کودکان محافظت کنند.

امیدوارم آخر هفته ای سالم و سلامت داشته باشید.

وزارت بهداشت و رفاه آیداهو به تقویت سلامت، ایمنی و استقلال آیداهوایی اختصاص دارد. بیشتر بدانید در healthandwelfare.idaho.gov.