ایده‎های اقتصادی خرید هدیه عید نوروز برای کارمندان – dietition


انتخاب هدیه عید نوروز یکی از چالش‎های پیش روی ماست فروشگاه اینترنتی هورشیدلند با ویترینی متنوع و جذاب از هدایای مختلف با دسته‎بندی‎های مشخص برای مناسبت‎های مختلف، خرید هدیه را برای شما آسان کرده است. شما با هر سلیقه و بودجه‏‎ای می‎توانید با مراجعه به سایت هورشیدلند هدایای ارزشمندی را برای عزیزانتان انتخاب کنید و به صورت آنلاین سفارش بدهید

پک‎های هدیه عید نوروز هورشیدلند یک پیشنهاد ویژه

پک خوراکی مرداس

پک خوراکی مرداس که حاوی دو عدد پاکت، یک بسته گز ۲۸ درصد پسته لقمه‎ای، پسته اکبر آقایی اعلاء، مغز بادام ایرانی، و یک عدد ماگ سرامیکی است در ابعاد ۱۰*۱۶.۵*۲۳ بهترین انتخاب برای دانش‎‏موزان خواهد بود.

پک هدیه هیوا

این پک هدیه عید نوروز یک باکس چوبی است با درب شیشه‎ای شامل سه عدد ظرف شیشه‎ای مک‎کارتی ، هفت‎سین با ارتفاع ۹ سانتیمتر، یک عدد قندان مسی طرح سیب، قرآن کریم جیبی و آجیل مخلوط درجه یک.

ایده‎هایی جذاب در تهیه‌ پک هدیه عید نوروز برای کارمندان

باکس ‌پذیرایی؛ هدیه عید نوروز پر کاربرد

با قرار دادن باکس ‌پذیرایی روی میز کار یا منزل به محیط اطرافتان حس خاصی می‌بخشید.همچنین برای پذیرایی از مهمانان کاربرد بسیاری دارد. این باکس‌ها با متریال‌های متفاوتی ساخته می‌شوند مثل: شیشه، ام دی اف، فلز یا  چوب.

می‌توان داخل باکس را با خوراکی‌های متفاوتی پر کرد تا یک پک عید نوروز جذاب و کاربردی داشته باشیم که در ذهن کارمندان هم برای همیشه به یادگار بماند.

خودنویس‌های نفیس؛ پک هدیه عید نوروز کلاسیک مناسب کارمندان

استفاده از خودکار یا خودنویس که ابزار رایجی برای کارمندان محسوب می‌شود و روزانه بارها و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد می‎تواند  بسیار هدیه‌ هوشمندانه‌ای برای کارمندان باشد. خودنویس در طرح و رنگ‌های متفاوتی از ساده تا نفیس در بازار موجود است که طبق خواسته هر اداره و سازمانی می‌شود به سهولت آن را تهیه کرد.

این هدیه عید نوروز می‌تواند دست شرکت‌ها را در میزان مصرف بودجه باز بگذارد تا با بهای مورد نظر کارفرما تهیه و به کارمندان اهدا شود.

هفت‌سین‌های دست ساز بتنی؛ هدیه عید نوروز به موقع

این پک جذاب و بی نظیر می‌تواند برای هر کارمندی خاص و ویژه باشد، به این خاطر که در پایان سال همه‌ ایرانیان در تدارک هفت‌سینی زیبا و متفاوت هستند تا سال جدید را باشکوه آغاز کنند. این هفت‎سین‎های بتنی در شکل‌های مختلفی مانند: دایره، اشکی، مربع و اشکال نا‌منظم در رنگ و طرح‌های متنوع در بازار موجود است و می‌تواند هدیه عید نوروز خاصی باشد.

ظروف سرو چوبی؛ هدیه عید نوروز چشم نواز

این ظروف نه تنها برای کارمندان می‎تواند خاص باشد، بلکه برای خانواده‌ آن‎ها هم جذاب است و هنگام پذیرایی از مهمان بسیار شیک و زیبا جلوه می‎کند. از آنجایی که چوب یک موجود همیشه زنده است در قلب انسان جایگاه ویژه‌ای دارد و در خاطر ماندگار می‌شود.

پک قهوه و اسپرسوساز؛ هدیه عید نوروز با رایحه‌ ماندگار

قهوه با عطر و بوی دلپذیری که دارد هوش از سر هر کارمندی خواهد برد. کارمندان به دلیل استفاده طولانی از کامپیوتر نیاز به یک بمب انژی دارند که انرژی مضاعف برایشان به ارمغان بیاورد و کارفرما می‌تواند با این پک هدیه عید نوروز هوشمندانه محیط‌ کار و کارکردن را برای کارمندان دلچسب کند.

باکس فلزی آجیل؛ هدیه عید نوروز خوشمزه

این پک شامل تعدادی باکس فلزی است. باکس‌های فلزی با اشکال مختلفی در بازار موجود هستند که می‎توان در هر باکس یک نوع از خشکبار تشکیل دهنده‌ آجیل را قرار داد مثل: پسته، بادام، فندق و…

این پک برای کارمندان می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. کاملا هم در دسترس است و تهیه آن برای هر کارفرمایی آسان خواهد بود.

پاوربانک؛ هدیه عید نوروز ارزان

گاهی قیمت در خریدن یک هدیه حرف اول را نمی‌زند. کاربرد آن هدیه است که ارزش آن را تعیین می‎کند. پاوربانک نه تنها در محل کار بلکه در منزل و سفر هم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‎تواند بسیار هدیه‌ ارزنده‌ای باشد. با صرف هزینه‌ کم پاوربانک می‌تواند یک هدیه ارزشمند برای کارمندان به حساب بیاید.

ماگ؛ هدیه عید نوروز خاطره ساز

ماگ‌ها نیز در دسته هدایای ارزان قرار دارند. دنیای ماگ بسیار متنوع و جذاب است. هر کارمندی در محل کار خود حتما از یک ماگ شخصی استفاده می‌کند پس می‌تواند بسیار کارآمد باشد ودر تابستان و زمستان خاطره سازی کند.

ظروف مسی؛ هدیه عید نوروز باستانی

ایرانی‌ها عاشق صنایع دستی هستند. ظروف مسی می‌تواند بهترین هدیه برای کارمندان باشد. با در نظر گرفتن قیمت برای تهیه پک نوروزی این هدیه  در دسته‌ هدایای گرانقیت قرار می‌گیرد.

گلدان سفالی و رومیزی ترمه؛ هدیه عید نوروز رویائی

این پک هدیه عید نوروز که شامل گلدان سفالی به همراه رومیزی ترمه می‌باشد حال و هوای خاصی به عید می‌دهد. با قراردادن رومیزی ترمه کنار گلدان سفالی یک حس رویائی برای کارمندان تداعی می‎شود. این می‎تواند یک هدیه ماندگار باشد.

خرید آسان انواع هدیه از هورشیدلند

فروشگاه اینترنتی هورشیدلند با آرشیو متنوعی از هدایا برای مناسبت‎های مختلف در دسته‎بندی‎های مجزا بر اساس هدیه دهنده و هدیه گیرنده و مناسبت‎ها یک راه آسان برای خرید هدیه عید نوروز است. با چند کلیک ساده می‎توانید هدیه مورد نظرتان را انتخاب کرده و سفارش بدهید.

کلام پایانی

لذت عیدی‌ دادن و عیدی گرفتن در جشن سال نو برای تمام سنین است و هر ایرانی در هر سنی این رسم را دوست دارد. انتخاب بیشتر افراد برای عیدی دادن پول است اما انتخاب ما برای هدیه عید نوروز می‎تواند تنوع بیشتری داشته باشد. در این مقاله چند پیشنهاد ویژه از جمله پک عید نوروز هورشیدلند را به شما معرفی کردیم.