با تایلند و شهر های سرشار از جاذبه های طبیعی آن بیشتر آشنا شوید. – dietition


در زمان های قدیم وقتی در خانواده ای از کلمه مسافرت نام برده می شد ، اعضای خانواده ناراحت می شدند. ناراحتی اعضای خانواده به این دلیل بود که می دانستند قرار است برای مدت طولانی یکی از عزیزانشان را نبینند. با توجه به نبودن تلفن همراه و دیگر راه های ارتباطی حتی خبر گرفتن از آن شخص هم کار سختی به حساب می آمد.

در زمان های قدیم وقتی در خانواده ای از کلمه مسافرت نام برده می شد ، اعضای خانواده ناراحت می شدند. ناراحتی اعضای خانواده به این دلیل بود که می دانستند قرار است برای مدت طولانی یکی از عزیزانشان را نبینند. با توجه به نبودن تلفن همراه و دیگر راه های ارتباطی حتی خبر گرفتن از آن شخص هم کار سختی به حساب می آمد. دلیل نگرانی خانواده ها فقط به دلیل زمان دوری یا بی خبری نبود بلکه به دلیل وسایل حمل و نقل و راه ها هم بود. امروزه با گسترش راه ها و به روز شدن وسایل می توانید از هر نقطه ای به راحتی به جای دیگر نقل مکان کنید. از تسلیهات جدید برای سفر کردن، می توان به تورهای اقساطی اشاره کرد. تور اقساطی تایلند آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز یکی از این تورها است. برای آشنایی با این تور با ما همراه باشید.

thailand-tour

تور اقساطی تایلند ، سرزمین شادی ها

تایلند یک کشور آسیایی است که به دلیل طبیعت بکر و زیبا و تفریحات شبانه شهرت زیادی در جهان دارد. تایلند حدود ۷۰ میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت این کشور شهر بانکوک است. نوع حکومت تایلند مشروطه سلطنتی است. واحد پول این کشور بات بوده و مردم این کشور به زبان تایلندی صحبت می کنند. حدود ۷۵ درصد مردم تایلند قومیت تایی دارند و حدود ۹۵ درصد مردم در این کشور به آیین بودایی اعتقاد دارند. غذای تایلندی از جذابیت های تایلند به شمار می رود. تایلند به معنای سرزمین لبخند است و این موضوع را شما در خیابان های شهرهای این کشور نیز می توانید مشاهده کنید. تایلند کشور بسیار زیبایی است که در ایران نیز طرف دار های زیادی دارد. امروزه با توجه به قیمت دلار ممکن است این مسافرت کمی سخت شده باشد. تور اقساطی تایلند راهکار مناسبی برای مسافرت به این سرزمین زیبا است.

تایلند شهرهای دیدنی و مراسمات جذاب فراوانی دارد که هر گردشگری را هیجان زده می کند. به عنوان مثال یکی از رسوم جالب تایلندی ها جشن سال نو است. مردم تایلند سه بار سال نو را جشن میگیرند ، سال نو میلادی ، سال نو چینی و سال نو تایلندی. سال نو چینی در تایلند به دلیل در هم آمیختگی فرهنگی این دو کشور اهمیت زیادی دارد. جشن بالن آرزو ها یکی دیگر از این فستیوال های زیباست که می توانید در تور اقساطی تایلند تجربه کنید. فیل ها موجودات جالب و جذابی هستند که در تایلند و در ماه نوامبر فستیوال خاص خود را دارند. حتی سوغاتی های تایلند نیز خاص هستند. به عنوان مثال مجسمه های فیل و بودا یک سبک خاص از سوغاتی است که شما می توانید با آن ها عزیزانتان را خوشحال کنید. ظروف زیبای تایلندی دیگر سوغاتی خاص این کشور است.

تور اقساطی پوکت؛ قطعه ای از بهشت

در دریای آندامان یک جزیره پر رمز و راز وجود دارد که از سواحل بسیار زیبا و مشهوری برخوردار است. این جزیره که به لطف استقبال گردشگران از امکانات رفاهی جذابی برخوردار است پوکت نامیده می شود. جزیره پوکت ترکیبی از کوه ، طبیعت بکر و دریا است اما جذابیت های پوکت به همین جا ختم نمی شود. غذاهای خیابانی پوکت یکی از جذابیت های بی نظیر این شهر است. وقتی در خیابان های پوکت قدم می زنید و بوی تحریک برانگیز این غذا ها را استشمام می کنید بعید است برای امتحان کردن آن ها دست به کار نشوید. یکی دیگر از جذابیت های تور اقساطی پوکت تفریحات شبانه است. کلاب ها و فستیوال های شبانه تنها بخشی از این تفریحات هستند. آب و هوای پوکت به دلیل نزدیک بودن به خط استوا گرم و مرطوب است.

phuket-tour-003

بهترین زمان سفر به پوکت بین بهار و پاییز است. در این فصل ها که گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند قیمت های خدمات مانند رزرو هتل و … گران تر از دیگر فصل های سال است. اگر به دنبال سفری ارزان تر به پوکت می گردید باید در زمستان اقدام به سفر به این شهر کنید. پوکت مکان های دیدنی فراوانی دارد که با خرید تور اقساطی پوکت می توانید از آن ها دیدن کنید. یکی از جذابیت های پوکت ساحل های این شهر هستند. ساحل کاتا یکی از جاهای دیدنی و جذاب پوکت است که امکانات رفاهی زیادی دارد و شما در کنار لذت بردن از ساحل می توانید با برداشتن چند قدم خود را به رستوران برسانید. در پوکت و در پناه گاه فیل ها این امکان برای شما فراهم شده است که با فیل ها وقت بگذرانید.

تور اقساطی سامویی ؛ یک جزیره بی نظیر

سامویی دومین جزیره بزرگ تایلند است با چندین جزیره کوچک و بزرگ دیگر احاطه شده است. این جزیره یک مجموعه کامل از زیبایی های طبیعی و جذاب است که با خرید تور اقساطی سامویی می توانید از آن دیدن کنید. بیش از ۹۰ درصد مردم این جزیره بودایی هستند. معابد بودایی در این شهر یکی از جذابیت های سامویی به شمار می روند. موی تای ورزش مورد علاقه تایلندی ها است که در این جزیره نیز ردپایی از آن دیده می شود. در استادیوم پچ بونچا سامویی رویداد های موی تای برگزار می شوند که به عنوان یک مبارزه جذاب می توان از آن یاد کرد. یکی دیگر از جذابیت های سامویی نمایش مارها است. مزرعه مارها در سامویی هر روزه در دسترس گردشگران قرار دارد. اگر به حیوانات علاقه مند هستید انتخاب دیگر شما در جزیره سامویی مزرعه کروکودیل ها است.

samui-tour-003

سواحل سامویی از جذاب ترین و زیبا ترین مناظری است که شما در تور اقساطی سامویی می توانید تجربه کنید. به عنوان مثال طولانی ترین ساحل سامویی لامای نام دارد که در این ساحل امکانات رفاهی بسیاری نظیر رستوران و … وجود دارد. ساحل منام و ساحل باپت دیگر ساحل های دیدنی سامویی هستند. سامویی ممکن است از نظر مساحت جزیره کوچکی باشد اما از نظر مکان های دیدنی و جذابیت های توریستی بسیار غنی است.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/