بروکلین دکر برای سخنرانی در مزایای DSBG


بروکلین دکر، مدل و بازیگر، سخنران برجسته ای خواهد بود که کلوپ های روتاری کانتی گاستون، روتاری بین المللی و سازمان وعده برای هائیتی مستقر در بلمونت میزبان یک شب جشن در باغ گیاه شناسی دانیل استوجمع آوری بودجه برای تکمیل و تجهیز یک بال کودکان در بیمارستانی در هائیتی.

کودکان فقیر در یکی از فقیرترین مناطق هائیتی ذینفعان این رویداد خواهند بود که کمپینی را برای جمع آوری 206000 دلار برای پروژه بیمارستان آغاز می کند.

تاریخ شام و برنامه 9 می 2024، ساعت 7 تا 9 بعد از ظهر است. کمک های مالی نیز پذیرفته می شود.

بروکلین دکر که در متیوز بزرگ شد، به خاطر حرفه مدلینگ و نقش‌هایش در فیلم‌ها و تلویزیون مشهور است. او همچنین حامی سرسخت پروژه هایی برای کمک به مردم هائیتی است. دکتر گای تئودور، MD، که بنیانگذار Hospital Bienfaisance، جایی که بال کودکان در حال ساخت است، در این رویداد محلی به او خواهد پیوست.

دکتر عمر شید، پزشک کرامرتون، پرومیس برای رئیس جمهور هائیتی، گفت: «از زمان تأسیس بیمارستان در سال 1981، نیاز به داشتن بال مخصوص مراقبت های بهداشتی برای کودکان وجود داشته است. در حال حاضر، کودکان با بزرگسالان در بخش‌هایی قرار می‌گیرند. با بال اطفال و تجهیزات پزشکی می‌توانیم فضای اختصاصی و امن را برای کودکان بیمارستان فراهم کنیم.»

برای اطلاعات بیشتر و خرید بلیط و حمایت مالی و یا کمک مالی اینجا را کلیک کنید…





منبع