برگزاری همایش در هتل استقلال تهران – dietition


هتل استقلال تهران یکی از قدیمی‌ترین و البته بزرگ‌ترین هتل‌های پنج ستاره پایتخت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۱ با نام هتل رویال هیلتون آغاز کرد. این هتل یکی از ده‌ها هتل زنجیره‌ای هیلتون در دنیا به شمار می‌رفت.

هتل یک برج قدیمی(برج غربی) و یک برج تازه ساز(برج شرقی) داشته که هر کدام امکانات و معماری خاص خود را دارد. هتل در بزرگراه چمران و در قسمت شمالی پایتخت واقع شده و چشم انداز بسیار زیبایی به کوه‌های شمالی شهر دارد.

اطلاعات کلی هتل استقلال تهران

هتل تهران با سی طبقه ارتفاع یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های پایتخت است که اقامت در آن چشم انداز بسیار زیبایی را در مقابل چشمان شما ظاهر خواهد کرد. هتل تعداد ۵۵۲ اتاق دارد که شما می‌توانید با توجه به تعداد مسافران و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

جالب است بدانید پس از ساخت برج دوم در هتل استقلال، این هتل بزرگ‌ترین هتل خاورمیانه شناخته شده و تا سال‎ها پس از آن نیز این عنوان افتخارآمیز را یدک می‎کشید. با توجه به آن که هتل استقلال تهران یک هتل پنج ستاره است، امکانات آن کاملا استاندارد و بین المللی بوده و اقامت در آن برای شما رضایت بخش و آرامش‎بخش خواهد بود.

امکانات هتل استقلال تهران

اقامت در هتل استقلال تهران امکانات ویژه و قابل توجهی برای شما فراهم خواهد کرد. هتل تعداد ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت با ظرفیت‌های مختلف دارد تا زوج‌ها، خانواده‌های چهار تا پنج نفره و افرادی که به تنهایی به تهران سفر کرده‌اند، بتوانند اتاق و سوئیت مناسب خود را رزرو کنند.

Description: هتل استقلال تهران: امکانات، عکس ها، قیمت، نحوه رزرو، آدرس، نقشه

در همه اتاق‌ها امکانات رفاهی کامل مانند سرویس خواب و مبلمان راحت و شیک، سیستم‎های امنیتی ضد حریق، کانال‎های ماهواره و تلویزیون، مینی بار، اینترنت پر سرعت، صندوق امانات شخصی، تلفن و روم سرویس در نظر گرفته شده است.

برای امکانات تفریحی و رفاهی نیز خدمات مختلفی در هتل در نظر گرفته شده است. می‌توانید در سالن بدنسازی هتل به برنامه روتین ورزشی خود بپردازید یا از فروشگاه‌ها و غرفه‌های متعدد هتل خرید کنید. خدمات آرایشگاه و سالن زیبایی نیز در هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است.

می‌توانید در کافی شاپ هتل خود را به یک میان وعده یا فست فود لذیذ و با کیفیت دعوت کنید یا در رستوران‌های آن یک غذای سنتی خوشمزه میل کنید. همچنین اگر به شنا یا ماساژ علاقه‌مند هستید، در هتل استقلال تهران یک سالن استخر، جکوزی و سونا وجود دارد که می‌توانید در طول اقامت از آن استفاده کرده و خودتان را ریلکس کنید.

هتل استقلال تهران علاوه بر امکانات تفریحی بالا دو سالن تنیس حرفه‌ای و بسیار زیبا به ابعاد ۲۰ در ۴۰ متر مربع نیز دارد. هردو سالن سیستم‌های سرمایش و گرمایش حرفه‌ای دارند تا در هر فصل و هر زمان از سال بتوان از آن‌ها استفاده کرد. همچنین در سالن‌ها از سیستم مه پاش در بالای خط سرویس استفاده شده تا علاوه بر خنک کردن محیط، اکسیژن لازم و کافی به ورزشکاران برسد.

رستوران‎های هتل استقلال تهران

چه در هتل استقلال تهران اقامت داشته باشید و چه به دنبال یک رستوران خوب برای سرو غذا باشید، هتل استقلال تهران یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

هتل دو رستوران و یک کافی شاپ بسیار شیک و باکیفیت دارد. رستوران رز ظرفیت پذیرایی از ۷۸ نفر مهمان را داشته و با دکوراسیونی بسیار مجلل، چشم اندازی بسیار زیبا به کوه‌های شمال تهران و البته منو غذایی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. هتل استقلال همچنین یک هتل فصلی در فضای باز دارد که در روزهای خوش آب و هوا یک مکان دنج و آرامش‌بخش برای دورهمی‌های دوستانه و صرف غذا به شمار می‌رود.

Description: سالن همایش ,هتل پارسيان استقلال

علاوه بر دو رستوران معرفی شده هتل یک کافی شاپ بسیار زیبا با خدمات ۲۴ ساعته دارد. در این هتل می‌توانید از اجرای زنده پیانو، نوشیدنی‌های طبیعی و متنوع و سرو لذیذترین غذاها و دسرها لذت ببرید.

سالن‌های همایش و کنفرانس هتل استقلال تهران

یکی دیگر از امکانات هتل استقلال تهران سالن‌های همایش و جلسات استاندارد و حرفه‌ای آن است که می‌توانید آن‌ها را برای برگزاری جلسات و همایش‌های خود رزرو کنید.

سالن دریای نور یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های بدون ستون در ایران است که می‌تواند تعداد ۸۵۰ مهمان را در خود جای دهد. این سالن مجهز به جدیدترین سیستم‌های ارتباطی، صوتی و تصویری است که می‌توانید از آن برای برگزاری همایش‌های ملی و بین المللی، کنفرانس‌ها و ضیافت‌های مختلف استفاده کنید. در هتل استقلال تهران همچنین دو تالار پذیرایی یاس یک و دو وجود دارد که می‌توانید جلسات غیر رسمی‌تر خود را به همراه یک پذیرایی دلچسب و مناسب در آن برگزار کنید.

آدرس هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران در خیابان ولیعصر و تقاطع بزرگراه شهید چمران واقع شده و دسترسی بسیار مناسبی به دیگر نقاط شهر دارد.