شرایط برگزاری مراسم و همایش در هتل فیروزه یزد – dietition


هتل فیروزه یزد را چقدر می‌شناسید؟ ممکن است در بررسی و جستجو درباره هتل‌هایی شهرهای مختلف مانند هتل قصر مشهد با نام یکی از هتل‌های بی‌نظیر منطقه کویری ایران یعنی هتل فیروزه برخورد کرده باشید.

هتل فیروزه یزد را چقدر می‌شناسید؟ ممکن است در بررسی و جستجو درباره هتل‌هایی شهرهای مختلف مانند هتل قصر مشهد با نام یکی از هتل‌های بی‌نظیر منطقه کویری ایران یعنی هتل فیروزه برخورد کرده باشید. یکی از هتل‌هایی که مسافران بسیاری از اقامت در آن راضی بوده و خدمات آن را بالاتر از سطح خدمات هتلی سه‌ستاره می‌دانند. هتل سه‌ستاره فیروزه یزد یکی از هتل‌های قدیمی کشور است و با بیش از صد سال قدمت هنوز با عنوان هتلی سنتی میزبان مسافران فراوان از داخل و خارج از کشور است. هتل در سال ۱۳۹۵ مرمت شده و فضای دل‌پذیری برای میهمانان ایجاد کرده تا بهترین اقامت را در بهترین سفر خود تجربه کنند.

در این‌مقاله می‌خواهیم درباره شرایط برگزاری مراسم و همایش در هتل فیروزه یزد توضیح دهیم. اگر به یزد سفر می‌کنید یا دوست دارید درباره این‌ موضوع اطلاعات بیشتری داشته باشید تا از آن برای مراسم‌ها و جلسات خود استفاده کنید، حتما این‌ مقاله را دقیق و کامل بخوانید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید مطلب را با دوستان و همکاران خود نیز به اشتراک بگذارید تا آن‌ها هم بتوانند از این‌فرصت استفاده کرده و از خدمات هتل فیروزه بهره‌مند شوند.

درباره هتل فیروزه یزد

یکی از هتل‌های سنتی و زیبای یزد که مسافران زیادی علاوه‌بر استفاده از امکانات آن، دوست دارند این‌هتل را ببینند، هتل فیروزه یزد است. هتل فیروزه یزد حدود صد سال قدمت دارد و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده تا امکانات رفاهی بهتری را به مسافران و میهمانان خود ارائه دهد. این‌هتل سعی کرده با ارائه بهترین خدمات و امکانات روز دنیا، رضایت مسافران را جلب کرده و سفر خوبی را برای آن‌ها رقم بزند. اگر به یزد سفر می‌کنید یا درباره برخی از هتل‌ها مانند هتل قصر مشهد و هتل‌هایی در شهرهای دیگر تحقیق می‌کنید، بهتر است این‌هتل را نیز بشناسید.

هتل سنتی فیروزه یزد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده؛ ولی در همین مدت به یکی از معروف‌ترین هتل‌های یزد و حتی کشور تبدیل شده است. هتل در بافت سنتی شهر و در محله گازرگاه واقع شده و همین موضوع نظر مسافرانی که دوست دارند راحت‌تر به برخی از دیدنی‌های شهر مانند مسجد جامع، امیرچخماق و موزه آب دسترسی داشته باشند را به خود جلب کرده است. هتل سنتی فیروزه یزد، دو طبقه دارد و ۲۱ واحد اقامتی را برای پذیرایی از مسافران فراهم کرده است. کارکنان و پرسنل هتل آموزش‌های لازم را دیده‌اند و رفتاری محترمانه با میهمانان دارند. در قسمت‌های بعد درباره امکانات و خدمات هتل سنتی فیروزه یزد توضیحاتی بیشتری را ارائه می‌دهیم.

Description: 24

امکانات هتل سنتی فیروزه یزد

هتل فیروزه یزد سعی کرده بهترین و به‌روزترین خدمات را به میهمانان خود ارائه دهد. برای اتاق‌های هتل، خدماتی مانند روم سرویس، خدمات بیدار‌باش، صبحانه در اتاق و نهار در اتاق ارائه می‌شود. با اقامت هتل سنتی فیروزه یزد شما به پارکینگ، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، رستوران سنتی، لاندری، خدمات تور، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی، ترانسفر با هزینه و پرینتر هم دسترسی دارید.

هتل ساختمان زیبایی دارد و شما با اقامت در این‌محل سنتی می‌توانید روزهایی با طعم تماشای معماری سنتی و دریافت بهترین خدمات روز دنیا را تجربه کنید. هنگامی که می‌خواهید برخی از هتل‌های شهرهای مختلف مانند هتل قصر مشهد یا هتل‌هایی در شیراز، تبریز، اصفهان و … را بررسی کنید، بد نیست نگاهی هم به هتل سنتی فیروزه یزد بیندازید. از این‌هتل می‌توان برای میهمانی‌ها و مراسم‌های خاص نیز استفاده کرد که در قسمت‌های بعد درباره آن توضیح می‌دهیم.

خدمات هتل سنتی فیروزه یزد برای برگزاری مراسم و همایش

یکی از خدماتی که هتل فیروزه به افراد یا شرکت‌ها ارائه می‌دهد، اماکن برگزاری انواع مراسم‌ها و همایش‌ها است. در محوطه این‌خانه تاریخی میز و صندلی و تخت‌‎های چوبی کنار حوض آب و گلدان‌های زیبا وجود دارند که جلوه بی‌نظیر به مهمانی‌ها و مراسم‌های شما می‌دهد. رستوران اصلی و حیاط مرکزی هتل حدود ۸۵ نفر ظرفیت دارد و شما می‌توانید از آن برای خدمات مراسم و همایش‌های خود استفاده کنید. درباره تعداد اتاق‌های هتل نیز گفتیم که هتل، حدود ۲۳۱ واحد اقامتی را برای اقامت مسافران ساخته است. پس شما به‌راحتی می‌توانید همایش‌هایی خاص و مراسم‌هایی که می‌خواهید در محیطی جذاب برگزار شوند را در این‌هتل برنامه‌ریزی کنید.

Description: 23

نحوه رزرو هتل برای برگزاری مراسم‌ها و همایش‌ها

بهتر است برای برگزاری همایش‌ها و مراسم‌هایی که می‌خواهید در هتل سنتی فیروزه یزد برگزار کنید، ابتدا با هتل یا پشتیبانی سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات رزرو هتل مانند علی بابا تماس بگیرید تا آن‌ها شرایط را به شما توضیح دهند و شما بتوانید هماهنگی‌های اولیه را انجام دهید. بعد از این‌مرحله باید مبلغ بیعانه را پرداخت کرده و خدماتی که انتظار دارید را با پذیرش هتل هماهنگ کنید. هتل سنتی فیروزه یزد می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری انواع مراسم‌ها و همایش‌های شما با ظرفیت حدود ۸۵ نفر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر برای رزرو به سایت علی بابا مراجعه کنید و از پشتیبانی سوالات خود را بپرسید.