بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان – dietition


شهر آنتالیا به عنوان یکی از مقاصد اصلی ایرانیان برای سفر به کشور ترکیه به شمار می‌آید که میزبان ایرانیان در فصول مختلف سال است. سواحل زیبا، طبیعت، جاذبه‌های دیدنی و فوق العاده و آب و هوای معتدل باعث شده تا به عنوان یکی از مقاصد گردشگری اصلی در کشور ترکیه به شمار بیاید. البته نباید هتل‌های آنتالیا را نیز فراموش کنیم که در ارائه تجربه اصطلاحاً لاکچری در افرادی که در این هتل‌ها اقامت می‌گزیند، موثر بوده اند.

با این حال علت شهرت هتل‌های آنتالیا در ارائه بهترین خدمات با توجه هزینه اقامت در این هتل‌ها است. به گونه ای که حتی با توجه به وضعیت ارزش پولی کشور ما، هنوز هم سفر به ترکیه برای بخش اعظمی از جامعه دور از دسترس نخواهد بود. در این مقاله می‌خواهیم شما را با بهترین هتل های آنتالیا آشنا کنیم تا انتخاب هتل را برای شما در سفر بعدی به آنتالیا آسان کنیم. در این صورت اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید، ادامه این مقاله جالب را از دست ندهید.

بهترین هتل‌های آنتالیا برای ایرانیان.

هتل لند آو لجندز کینگدام بلک آنتالیا

یکی از بهترین هتل های آنتالیا هتل لند آو لجندز کینگدام بلک آنتالیا است. این هتل که در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است، در فاصله حدوداً یک کیلومتری از تم پارک لند آو لجندز واقع شده است. همچنین این هتل در فاصله حدود ۲ کیلومتری از ساحل کاردیه قرار گرفته است. طراحی داخلی اتاق‌های این هتل شاید در کل انتالیا منحصر به فرد بوده. از جمله امکانات این هتل نیز می‌توان به حمام سنتی، استخر سرپوشیده، پارک آبی، مراکز تناسب اندام و سوئیت‌های با امکانات کامل اشاره نمود.

هتل لند آو لجندز کینگدام بلک آنتالیا.

هتل تایتانیک دلوکس لارا آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس لارا یکی از بهترین هتل های آنتالیا از نظر طراحی بیرونی منحصر به فرد است که از نظر طراحی ظاهری، به صورت یک کشتی طراحی شده است. این هتل با بهره مندی بیش از ۵۸۰ سوئیت با فضایی دل باز، به دریا و باغ‌های اطراف مشرف هستند. مهمانان می‌توانند از خدمات رستوران‌های موجود در این هتل برای تمامی وعده‌های غذایی مدت اقامتشان استفاده کنند. همچنین اگر به تفریحات آبی علاقه دارید، می‌توانید از ساحل اختصاصی، استخر‌های روباز و پارک‌های آبی این هتل در مدت اقامتتان بهره ببرید.

هتل تایتانیک دلوکس لارا آنتالیا.

هتل گرانادا لاکچری بلک

هتل گرانادا لاکچری از جدیدترین و بهترین هتل های آنتالیا است که در سال ۲۰۱۷ بیش از ۸۰۰ سوئیت مجزا ساخته شده است. اتاق‌های این هتل با امکانات فراوان از جمله تلویزیون متصل به اینترنت ماهواره ای، اینترنت رایگان، صندوق امانات و مینی بار هستند. همچنین امکانات عمومی از جمله استخر، سونا، مینی کلوب برای کودکان و نوجوانان و انواع زمین‌های ورزشی و بازی اشاره نمود که استفاده از آن‌ها برای مهمانان هتل رایگان خواهد بود. درضمن در کنار این که این هتل امکانات ویژه ای را برای من در نظر گرفته است، خانواده‌های دارای چندین فرزند نیز می‌توانند به راحتی نسبت به رزرو اتاق‌های این هتل اقدام کنند. زیرا در این هتل امکان رزرو تخت اضافه برای فرزندان وجود خواهد داشت.

هتل کالیستا لاکچری ریزورت بلک آنتالیا

هتل کالیستا لاکچری ریزورت بلک یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا بوده که در منطقه بلک این شهر قرار گرفته است. این هتل در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده و در حال حاضر دارای بیش از ۵۰۰ اتاق با بالکن‌های اختصاصی و با نمای فوق العاده محیط زیبای اطراف است که امکانات جانبی مانند تهویه مطبوع پیشرفته و اینترنت، تلویزیون ماهواره ای، دستگاه قهوه ساز و… می‌توان نام برد. در این هتل هشت رستوران مختلف وجود دارد که بیماران می‌توانند از غذاهای سرخ شده در آنها استفاده کنند و یا برای سرو غذا به رستوران‌های معروف شهر مراجعه کنید.

هتل سلکتوم لاکچری بلک آنتالیا

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره این شهر نیز شناخته می‌شود. این هتل که در فاصله ۳۰ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار دارد ۴۲۰ اتاق بوده که با سبک طراحی مدرن ساخته شده است. هتل سلکتوم ریزورت دارای تمام امکانات یک هتل فوق لوکس بوده و مهمانان می‌توانند از تمام سرویس‌های این هتل به طور رایگان استفاده کنند. با این حال، هزینه اقامت در این هتل بسیار مقرون به صرفه بوده و یکی از دلایل شهرت جهانی این هتل نیز به همین خاطر است. مسافرین ایرانی می‌توانند راحتی اتاق‌های این هتل را برای مدت اقامت خود، از داخل کشور رزرو کنند.

هتل سلکتوم لاکچری بلک آنتالیا.

هتل میراکل ریزورت

هتل میراکل ریزورت یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان و سایر توریست‌های بین المللی بوده که در منطقه لارا در این شهر واقع شده است. این هتل ۵ ستاره فاصله بسیار کمی با مراکز خرید اصلی این شهر دارد. از نظر نزدیکی به جاذبه‌های تفریحی استانبول نیز باید بگوییم که این هتل در فاصله ۷ کیلومتری از آبشار دودن آنتالیا قرار داشته و در نزدیکی رودخانه این شهر نیز واقع شده است. مسافرین ایرانی که در مدت اقامتشان در شهر آنتالیا در این هتل اقامت داشته اند، به طور میانگین امتیاز عالی را امکانات ارائه شده داده‌اند.

از جمله امکانات این هتل نیز می‌توان به پارکینگ رایگان، استخر‌های سرپوشیده، ساحل اختصاصی، حمام ترکی، باشگاه‌های ورزشی و زمین‌های بازی اشاره نمود. استفاده از امکانات این هتل در مدت اقامت مسافران در این هتل رایگان خواهد بود. در ضمن اگر تمایل به صرف وعده‌های غذایی در رستوران‌های این هتل را دارید، می‌توانید هنگام رزرو اتاق هتل، نسبت به رزرو وعده‌های غذایی در رستوران‌های این هتل اقدام کنید‌.

هتل ریکسوس پریمیوم بلک

آخرین هتلی که در لیست بهترین هتل های آنتالیا و برای ایرانیان می‌خواهیم معرفی کنیم، هتل رکسوس پریمیوم بلک است. در این هتل پنج ستاره با بیش از ۵۵۰ اتاق که همگی دارای بالکن اختصاصی هستند، مسافران با چشم انداز استخر و مراتع جنگلی اقامت دارند. تمامی اتاق‌ها از امکانات کامل رفاهی از جمله تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار و صندوق امانات بهره می‌برند. مسافرین میتوانند به طور رایگان از مراکز تناسب اندام هتل و استخرها، زمین‌های بازی و حمام‌های سنتی ترکی استفاده کنند.

این هتل دارای ۶ رستوران مجزا است که غذاهای کشورهای مختلف را برای میهمانان سرو می‌کنند. البته برخلاف بسیاری از هتل‌های آنتالیا رستوران‌های این هتل باید غذا سفارش داده شود و امکان سرو غذا به صورت سلف سرویس وجود ندارد. با این حال باید این نکته نیز اشاره کنیم که، این هتل به عنوان یکی از لوکس ترین هتل‌های آنتالیا شناخته می‌شود که کمی هزینه‌های اقامت در آن نیز نسبت به سایر هتل‌ها بالاتر خواهد بود.

هتل ریکسوس پریمیوم بلک.

رزرو آسان بلیط هتل های آنتالیا در Booking.ir

در این مقاله شما را با بهترین هتل‌های آنتالیا برای ایرانیان آشنا کردیم. این هتل‌ها با ارائه امکانات بی نظیر در قیمت مناسب تجربه دلنشین را از یک سفر خاطره انگیز به آنتالیا ایجاد میکند. اگر می‌خواهید تا برای سفر بعدی خود هتل‌های آنتالیا را با بهترین قیمت رزرو کنید، خدمات رزرو هتل آنتالیا از وبسایت booking.ir برای مشتریان ایرانی ارائه شده است. در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. راه‌های ارتباط با کارشناسان ما از طریق شماره‌های زیر خواهد بود.

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته ۰۲۱۸۵۸۶
  • تلفن تماس ۰۲۱۹۱۰۰۶۵۶۶