تاثیر پرده های پانچی بر روی دکور اتاق کودک – dietition


پرده های پانچی اتاق کودک دکوفان

تا به حال اسم پرده های پانچی اتاق کودک را شنیده اید؟

اینکه چه پرده ای است و انواع آن چگونه است؟ مدتی است که پرده های پانچی در سرتاسر دنیا مطرح شده و افراد زیادی جذب این سبک مدرن از طراحی گردیده اند. در ادامه توضیحات بیشتری در این مورد ارایه خواهد شد.

اگر به دنبال این هستید که یک پرده شیک،  زیبا و با نصب آسان برای اتاق فرزندتان تهیه نمایید، خرید پرده هازان و یا مخمل پانچی می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای اتاق کودک شما باشد. شکی وجود ندارد که انتخاب های بسیاری در بازار امروز در دسترس هستند اما بهترین آن‌ها پرده‌های پانچی است. این پرده‌ها به دلیل کنترل راحت در باز و بست، شتسشو آسان و مقاوم، نصب آسان و کیفیت بالا نسبت به هزینه در سال‌های اخیر بسیارمورد توجه قرار گرفته‌اند. همین دلایل است که بسیاری از تولیدکنندگان پرده را جذب تولید این نوع پرده ها در طرح‌ها و نقش‌های مختلف کرده‌است.

پارچه هازان چاپی جنسی شبیه به کتان دارد و پارچه مخمل چاپی هم همانطور که از اسم محصول مشخص هست از جنس مخمل میباشد، این سری از پرده ها  از لحاظ طرح و کیفیت بسیار متنوع هستند به طوری که برای هر دکوراسیونی و هر تمی که اتاق فرزندتان دارد، قابل اجرا هستند. اصلی ترین نکته و بهترین و هیجان انگیز ترین خصوصیت این مدل از پرده ها ، این است که می توان هر طرحی که مدنظرتان هست را انتخاب کرده و آن را برای دکوراسیون کل اتاق کودک به کار ببرید.در واقع در سفارش پرده های پنلی،محدود به پارچه هایی با طرح ثابت نیستید و بی نهایت طرح و رنگ، در اختیار شما جهت سفارش قرار دارد.

البته این مهم را در نظر داشته باشید که استفاده از پرده های چاپی تنها به دکوراسیون اتاق خواب کودک محدود نمی باشد، بلکه می توان از آن درسالن پذیرایی هم استفاده نمود. حتی طرح این پرده ها را میتوان به صورت ست با لوستر، آباژور، ست خواب یا همان روتختی، فرشینه اتاق کودک و بسیاری از محصولات متنوع دیگر سفارش داد.

پرده های پانچی اتاق کودک عملکردی کاملا مشابه به سایر پرده‌ها دارند و می‌توانند تا حد قابل قبولی مانع و سدی در برابر عبور نور خورشید باشند و محرمیت کافی برای خانه و حریم شخصی فرزندتان ایجاد میکنند. یکی از تفاوت های اصلی و عمده پرده های پانچی اتاق کودک با سایر پرده‌ها این است که شما به آسانی می‌توانید از این پرده ها استفاده کرده و نصب بسیار آسانی را تجریه خواهید کرد، فقط کافیست با تهیه میل پرده مناسب و عبور پانچ های از قبل تعبیه شده در پرده از میل پرده، پرده را نصب نمایید. مهمترین امتیاز پرده های پانچی شستشو و نگهداری  این نوع پرده ها نسبت به سایر پرده هاست. شما میتوانید پرده پانچی اتاق کودک دکوفان خود را پس از جدا کردن پانچ های بالای پرده داخل ماشین لباس شویی قرار داده و با مایع لباس شویی و دمای زیر ۳۰ درجه سانتیگراد شسشتو دهید و با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

  پرده پانچی اتاق کودک دکوفان

این مدل پرده ها بسته به انتخاب نوع پارچه عرضی حدود ۱۵۰ سانتی متر دارند و ارتفاع یا قد آن هم بسته به نیاز شما قابل تغییر میباشد و محدودیتی در ارتفاع نخواهید داشت

پرده های پانچی اتاق کودک ، به اندازه ای ضخیم هستند که برای نصب آن نیازی به آستر نخواهید داشت. هر پنل از این مدل پرده ها بسته به انتخاب نوع پارچه پس از نصب بروی میل پرده و ایجاد چین های پرده حدودا ۹۰ تا ۱۰۰ سانتی متر از عرض میل پرده و یا پنجره را پوشش می دهد. البته اگر عرض پنجره شما بیشتر از ۱ متر باشد باید از ۲ پنل و یا بیشتر استفاده بفرمایید.

خرید پرده‌ای مناسب برای اتاق کودک،  یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از والدین است که پرده ای که علاوه بر هماهنگی با تم کلی منزل از جدابیت های لازم  برای کودک هم برخوردار باشد. یکی از اصلی ترین مزایای بهره مندی از پرده‌های اتاق کودک پانچی آن است که،  با توجه به آزادی عمل و دسترسی به طرح های متعددی که تولید کننده در اختیار دارد، می‌تواند تصویر مورد نظر شما با تغییرات سلیقه ای شما مثل تغییر جایگزاری آبجکت های اصلی و یا تغییر رنگ زمینه طرح بسته به نظر شما و تغییرات بیشتر درخواستی شما را بر روی یک پارچه مناسب مثل هازان و یا مخمل چاپ نماید. در حقیقت شما می‌توانید تصویر و یا تمی از شخصیت کارتونی و یا طرح کودکانه مورد علاقه خود را روی پرده آن استفاده نمایید. چاپ کنید و از

یکی دیگر از مزایای پرده های پانچی اتاق کودک این است که پرده میتواند همچون یک قاب عکس از یک تصویر خاطره‌انگیز برای شما باشد به گونه‌ای که تصویری از کودک خود یا عکس اولین حضور در مدرسه و یا جشنی خاص و … از فرزند خود را نیز مبتوانید به‌ صورت سفارشی بر روی پرده چاپ نمایید. فقط در نظر داشته باشید که هر چقدر کیفیت عکس ارسالی شما بالاتر باشد کیفیت محصول نهایی هم بهتر خواهد شد، پس بهتر است از عکس های تهیه شده در آتلیه استفاده بفرمایید که کیفیتی مطابق با استاندارد ارایه میکنند.  از طرفی هم بسیاری از شرکت‌ها و سازمان ها نیز می‌توانند لوگوی سازمانی خود را بر روی پرده‌های پانچی چاپ کنند و علاوه بر استفاده از امکان تبلیغاتی مناسب، از کاربرد اصلی آن به عنوان یک پرده نیز بهره ببرید.

تمیز کردن پرده پانچی اتاق کودک

  images_1672912761.png

یکی دیگر از مزیت ‌های مهم پرده پانچی اتاق کودک آن است که به ‌سادگی می‌توان آن‌ها را شستشو داد. از آنجا که پرده‌های پانچی اکثرا ۸ پانچ داشته و کم چین هستند، گرد و غبار کمتری  بر روی آنها می‌نشیند به راحت قابل گرد گیری و غبار روبی هستن. بسته به جنس پارچه انتخابی شما که میتواند هازان و یا مخمل باشد، بدون آنکه نیاز به جدا کردن پرده از میله باشد، شما می‌توانید با یک دستگاه بخارشوی خانگی پرده را به طور کامل تمیز کنید. در صورتی که لکه چربی و یا کثیفی خاصی بر روی پرده ایجاد شده باشد که به کمک بخارشوی برطرف نشود، شما می‌توانید به آسانی  پرده را از میله پرده خارج کنید و آن را در ماشین لباسشویی قرار داده و با مایع لباسشویی و دمای زیر ۳۰ درجه سانتیگراد شستشو داده و یا با کف آب و صابون تمیز شستشو داده و و مجدد بر روی میل پرده نصب نمایید.

امروزه راه‌های زیادی برای خرید یک پرده پانچی اتاق کودک وجود دارد و شما می‌توانید با توجه طرح و فضای موجود خود پرده مورد نظرتان را انتخاب نمایید و آن را تهیه کنید. در حال حاضر، شما برای خرید پرده  پانچی اتاق کودک  این امکان را خواهید داشت که سفارش خود را به‌ صورت آنلاین تبت و پیگیری بفرمایید. مجموعه دکوفان به  شما این فرصت را میدهد تا بدون مراجعه حضوری به شعب این مجموعه در تهران طرح پرده مورد نظر خود را انتخاب و با درج توضیحات تکمیلی و انحصاری طرح خود، نسبت به ثبت سفارش آنلاین این محصول،اقدام نمایید. تمامی محصولات مجموعه دکوفان دارای ضمانت ۳ ساله ثبات رنگ میباشند.

نصب پرده پانچی هازان

  نصب پرده پانچی هازان

برای نصب پرده پانچی اتاق کودک ، فقط کافیست ابتدا یک سمت از میل پرده را به یکی از پایه های دیواری نصب نموده، سپس ۸ پانچ موجود بروی پرده را یک در میان به صورت یکی رو یکی زیر از داخل میل پرده عبور داده و بعد از آن سمت دیگر میل پرده را داخل پایه دوم نصب شده بر روی دیوار محکم نمایید.

امکان درج نام و متن بروی پرده:
در هنگام انتخاب طرح این امکان برای شما فراهم شده که اگر متن و یا پیامی خاص برای کودک خود در نظر دارید به صورت سفارشی و رایگان بر روی کار اضافه بفرمایید

طرح های قابل انتخاب برای پرده پانچی اتاق کودک

images_1672912827.png

به طور کلی شما هیچ گونه محدودیتی در انتخاب طرح برای چاپ روی پرده پانچی اتاق کودک نخواهید داشت و امروزه اینترنت و فضای مجازی دسترسی شما را به روی دنیایی از طرح و رنگ،  بازتر از قبل نموده و دیگر شما محبور نیستید که تنها از آلبوم شرکتی و یا فروشگاهی خاص جهت انتخاب طرح های خود استفاده کنید

البته در بازار رقابتی محصولات چاپی اتاق کودک معدود مجموعه هایی به صورت حرفه ای در زمینه تولید محتوا و طرح اختصاصی اتاق کودک فعالیت دارند که به این واسطه امکان انتخاب طرح های به روز و ژورنالی برای مصرف کنندگان عزیز فراهم گردیده است.